Ale nie, "privysoké" autobusy mali v Jihlave, kde sa to ošetrilo tým, že dostali stánie bez prístreška. ČSAD Liberec s nimi zmluvu prote odmietla uzavrieť s odôvodnením, že stanica je plne vyťažená, čo sa neskôr ukázalo byť kompletnou nepravdou. A na margo tvojich posdledných viet - Student Agency zabezpečuje na linkách, na ktorých "ovládla" trh rádovo vyššiu kvalitu prepravy a aj po ironizovanom "prispôsobení" cien (asi chceš poprieť existenicu inflácie a tvrdiť, že dobré SAD-ky ceny nikdy nezyšujú) sú ich ceny ešte stále nižšie, ako boli pred ich vstupom na trh.
Takže pre objektivitu asi toľko.
Inak asi by si si mala naštudovať nejakú základnú učebnicu ekonómie, ktorá vyšla PO prevrate, pretože trhová ekonomika skutočne znamená "trhni čo sa dá", t. j. predám za toľko, za koľko je to predajné. Je to normálne, je to správne a má to tak byť. Od sociálnych služieb je ZDO a nie linky na vlastné riziko dopravcu.
Dnes je presne 20 rokov od nasadenia trolejbusov do prevádzky (28.8.1989).
Treba si uvedomiť, že za tých 20 rokov (ak sme chceli byť presní, tak bohužiaľ iba niečo cez 18 rokov, vieme prečo...) výrazne prispievali ku skvalitneniu dopravy, robili dopravu v našom meste viac prijateľnejšou pre životné prostredie. Touto cestou chcem poďakovať všetkým:
a/ ktorí sa pričinili o ich zavedenie v rokoch 1986 - 1989 (+ rozšírenie v ďalších rokoch)
b/ ktorí sa pričinili o obnovenie nezmyselne a zbytočne (!!!) pozastavenej prevádzky (najmä ľudia okolo iMHD ako JJ a mnohí ďalší...)
Bez trolejbusov by MHD v BB nikdy nebola tým, či je.
Mesto Banská Bystrica je mesto ležiace v lone prírody z každej strany, so sídliskami na okolitých vrškoch - zaslúži si ekologickú dopravu!
Ja želám trolejbusom, aby pri ich 30. výročí sme mali možnosť cestovať nízkopodlažným trolejbusom do Sásovej.
? ? ?
Tak ja ich tiež doprajem DPB, lebo budú aspoň v Bratislave využité. Jedná sa opäť o prenájom či nebodaj o predaj?
Nech je ako chce, ale tie bystrické kĺby sú určite lepšie ako zvolenské. Tak dúfam, že sa aspoň sólo busy DMPBB zaradia do premávky v MHD BB.
Aj keď ja tie vozy Bratislave doprajem, je pravda, že nám tu zostanú staré. Ale som presvedčený, že v BA budú plniť väčší úžitok... No iné som chcel napísať, že BB dnes nepotrebuje všetkých 13 kĺbov (keďže ďalších 14 ks má SAD ZV) - to je prehnaný počet, stačila by možno polovička. V opačnom prípade by tie vozy zase len väčšinu dňa stáli na dvore a to potom už radšej môžu jazdiť v BA.
Už od včerajšieho poludnia...
Ja som čakal včera do neskorého večera, čí náhodou sa neobjavia nové CP, ale ani dnes večer stále nič. Darmo, DPM BB má v tomto naviac, ich CP sú známe už vyše týždňa...
No škoda, že sa nebude dať ísť ďalej. Rád by som si to pozrel aj z dnu. Deň otvorených dverí by sa hodil na túto akciu si myslím, no nevadí. Aspoň niečo.
o vstupe do vozovne neviem nic. V ramci slavnostnej jazdy sa nedostaneme dalej ako po vratnicu.
Normalny den otvorenych dveri bude napr. 5.9.2009 v Bratislave.
Nič proti tomu, že idú do BA, ale v BB na MHD jazdia staré haraburdy. Tak ako to že DPMBB nenasadí svoje vlastné a ktomu dobré a novšie vozidlá do premávky v BB, to si už bystrická MHD nezaslúži lepšie autobusy. Či sa už donekonečna budeme prispôsobovať nadvláde balkáncov a voziť sa na starých brlohoch. Toto už fakt nemá obdobu. Kiež by po voľbách bolo lepšie, ale asi už nikdy dobre nebude.
Ešteže je zajtra tá akcia DPMBB pochvala za to, že sa oslávi tak významné výročie TD v BB, prídem sa pozrieť som vo vozovni dnu ešte ani nebol, teším sa na zajtra.
no však cez Šturec....to sa autom nechytáš.....to je super ako rychlo ho prejdeš vlakom..... ☺
čo tam po deťOCH, ZA CVILU JE PO PRAZDNINACH....TREBA PREDýCHAť.......ale autom sa miten Šturec zda oveľa dlhší.... ?
Možno ma domáci "zabijú" ale poviem rovno, že BA si tie vozy zaslúži asi viac ako BB.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu