Nehovorím, že súčasný CP je excelentný, ale ak sa zrealizuje ten od VÚD, tak budeme ešte plakať za týmto súčasným. Preto ihneď po jeho zverejnení treba jasne ukázať, že je to blbosť. V BB bolo za posledné 4 roky problémov až-až a želám si, aby aspoň tento rok 2009 bol po dlhšom čase relatívne kľudný.
Dnes v Prazskej prilohe Mladej Fronty je clanok o nakupe novych autobusov a mimo ine sa tam spominaju aj plynove autobusy:
"Podle testu jsme zjistili, ze plynove autobusy sice vyprodukuji mene oxidu dusiku nez ty, co jezdi na naftu, ale v ostatnich parametrech zaostavaji. Autobusy na plyn vyprodukuji mohem vice oxidu uhliciteho, benzenu, nebo malych prachovych casticek" vysvetlil Zamrazil (technicky reditel DPP). Pritom prave drobne prachove castice odborne oznacovane ako PM 10 trapi prazske ovzdusi nejvice. Drobne castecky, ktere jsou mensi nez 10 mikrometru, jsou navic karcinogenni, a mohou byt proto pricinou vzniku rakoviny.
A BB je taká riť, že tu sú v pohode šmahom ruky si schopní rozbiť celú MHD, či zrušiť ekologickú trolejbusovú dopravu a súčasne mudrovať nad koncepciou ochrany ovzdušia v meste. Každý dobrý nápad naopak nie je možné zrealizovať, resp. nie v požadovanom rozsahu a kvalite, keďže je "nevyhnutné" hlava-nehlava podporovať privilegovanú firmu z inej galaxie.
"Skalický SKAND slávnostne spustí prvú linku novozavedenej MHD 1. marca o 9. hodine pred obchodným centrom Max v Skalici. Cenu cestovných lístkov odsúhlasili na svojom poslednom zasadnutí mestskí poslanci. Pri kúpe lístka v autobuse bude cestovný lístok stáť 0,40 eura (12 Sk), platbou čipovou kartou bude jedna jazda stáť 0,33 eura (9,90 Sk) a dôchodcovia a držitelia preukazu ZŤP zaplatia 0,20 eura (6 Sk). Lístok bude mať platnosť 60 minút."
Vsimli ste si? Aj taka rit, ako je Skalica, bez vahania zaviedla casove cestovne. Nie ze by asi bolo bohvieako prakticky pouzitelne, ale existuje.
sorry za chyby pisal som v rychlosti:)
Ja len neviem pochopit preco mesto vyhodilo peniaze na daky plan do ZILINY ked ti nemaju ani ponatia co treba a co nie...mali sa podla mna ti "odbornici" zo Ziliny ked tak radit s oboma dopravcami
Len toto nech nie! Mám o tomto všelijaké informácie a môžem prehlásiť, že ak to vstúpi do platnosti, bude to oveľa horšie než teraz. Aj keď by si človek mohol povedať, že horšie už nemôže byť, nie je to pravda. Ja som sa tak tešil, pretože sa hovorilo, že nové CP vstúpia do platnosti v januári, už je koniec februára a nič sa nedialo. Bol som rád, že už sa na to zabudlo a teraz toto. Už vidím ako to dopadne, nápadne mi to pripomína 1.7.2006. Vtedy sa tiež sľubovalo všeličo a nakoniec sa to donekonečna odkladalo, menilo, upravovalo a stále to nebolo to pravé. Apropo, to zredukovanie počtu trolejbusových liniek zo 7 na 4 vnímam po svojom. A začínam sa vážne báť, aby TD doprava dožila svoje 20. narodeniny. Už som bol v tom, že tento rok bude kľudný, ale situácia začína hustnúť. No však to by nebola pravá BB...
VÚD vymyslel samé nezmysly, ako napr. "expresná" autobusová linka idúca v plnom súbehu v rovnakej trase, ako trolejbusová linka, či nezmyselné autobusové linky, ktoré by vozili ľudí tam, kam netreba a hlavne východzia a cieľová zastávka by boli v relatívne blízkych susediacich oblastiach, resp. odnikiaľ nikam, či posilňovali trasy, kde sa už pri súčasnom trasovaní preukázalo, že je to hlúposť. Takže ak by ktokoľvek išiel zaviesť tie nezmysly do praxe, muselo by sa opať jednať o ďalšieho slaboducha, ktorý vôbec netuší, čo robí. Ale u nás rozhodujú len takí ?
alebo bude ďalej L6 a L7, akurát v dokonalom preklade s tým, že jedna z nich nepôjde cez internátnu. A linky 2 a 3 budú asi L2, L2a a L3 a L3a...uvidíme, hlavne ak to nedopadne ako v TN, to je pravda.
asi bude okružná L6: žst - úsvit - internátna - tulská - moskovská - poľná - nám. ĽŠ - žst...
inak moc by som sa netešil, v TN robil návrh tiež VÚD Žilina, a výsledok stál za deravý groš ?
Hmmm no je tam z každého rožku trošku... S redukciou liniek v podstate nebude problém, veď 21, 22, 23 = 1 linka, u trolejbusov chápem síce že 2+4 a 3+5, ale majú byť 4, čiže jediné čo mi vychádza je linka z Internátnej cez Tulskú, ale kade potom? Buď nebude obsluhovaná Poľná v smere do mesta alebo Nové Kalište.... ? .
Nárast spojov je logický, ak sa zrušia dlhé 21, 22, 26, ale akosi najmenší interval 12 minút sa mi zdá málo, aspoň v Sásovej, hlavne 24+25 (27) v čase 7.15 - 7.35 tam to bude strašne málo.
Čo sa mi páči je návrh prestupnej MHD, tak to vo väčšom meste má byť, ale neviem prečo 0,01 € ved jednoduchším riešením by boli súčasné mesačníky...
Avšak nechcem predbiehať, je nutné počkať si na trasy a CP ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka