Technická spôsobilosť:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže: § 28 ods. 1 Typovým schválením v zmysle zákona č. 725/2004 Z. z., ktoré je vystavené na základe typovej skúšky vykonanej poverenou národnou skúšobňou SR § 28 ods. 1 Zoznam plnenia zmlúv na dodávky nízkopodlažných autobusov s pohonom CNG za obdobie rokov 2006, 2007 a 2008, ktorý bude obsahovať obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla, počet dodaných autobusov, údaj na kontaktnú osobu zmluvného partnera potrebný na overenie uvedených informácií. Minimálne množstvo dodaných nízkopodlažných autobusov s pohonom CNG za roky 2006, 2007 a 2008 spolu je minimálne 120 ks.
co tak s pozriet do vestnika? ?
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):
Nákup 14 kusov nízkopodlažných mestských autobusov o celkovej dĺžke do 12 m, 1 kus nízkopodlažný mestský autobus o celkovej dĺžke do 10,5 m. Všetky autobusy s motorom na pohon CNG.
asi budú pre ZV ako vravíš, lebo aj z článku vyplýva že v BB ich chcú zaviesť neskôr...aj behať kvôli plneniu do ZV nie je zrovna výhodné.
Inak budú to sólo busy či aj kĺby? Ak je to pre ZV, myslím že minimálne 4 kĺby by tam mali byť. Ľudia v ZV MHD, a to nielen v špičke, cestujú ako haringy v preplnených B732/932/952.
to mas pravdu, lenze o tom som pisal. Jany1 mal skor namysli jednorazove casove listky ako su 10min, 15min...., co je samozrejme blbost na bystricke pomery.
Pozeral som si nejake fotky vo svojom archive a dostal som sa k jednej kde je infoplagatik o zavedeni spojov BB, Pieninska - Zvolen, AS a dole je "Prepravu zabezpecuju: SAD ZV a SAD BBDS"..
Kto vtedy mohol tusit kam sa doprava v BB dostane do 3 rokov a 2 mesiacov
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
brefos