Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kami #34609:
Tu ide o to, že takáto služba je v podstate novinkou (aj keď v menšom štýle to fungovalo už aj vlani), na ktorú si ľudia jednoducho musia zvyknúť. V praxi to funguje tak, že tým spojom šlo možno 10 ľudí, ale ľudia si medzi sebou všeličo povedia a o tomto spoji sa dozvie možno ďalších 100 ľudí. Ak sa nič extra nezmení a tieto spoje sa stanú tradíciou aj v ďalších rokoch, som presvedčený, že budú chodiť plné.

Napr. keď začínal jazdiť vlani bus na Šachtičky, v prvom spoji nás bolo 7. Posledný víkend bol už plný autobus. Čiže je dobré, že ľudia tieto veci vnímajú (aj keď spočiatku necestujú), lebo sú to potenciálni cestujúci, ktorí môžu cestovať nabudúce. Preto aj toto považujem za dôležité.

Inak ďakujem za nahodenie CP Šachtičky (pozn. dátum platnosti je od 1.1.2009 nie 2008 ? ).
Reakcia na: wizard112 #34608:
Mne je jasne ze tabulka je nepodstatna 😉

Tak som to myslel 🙂 Dik za odpovede 🙂
inak pocul som pochvalu na adresu DP za to, ze zabezpecil dopravu na Polnocnu omsu. Ludia vnimaju, aj ked tym necestuju.
Reakcia na: 810zssk #34607:
Platí to, čo je v zákone. "Nejaká tabuľka" je nepodstatná.

Prestávka musí byť po 4 hodinách času jazdy, nie po 4 hodinách.
Reakcia na: wizard112 #34606:
To "po sebe iducich" bolo v nejakej tabulke kde bol prehlad tohto, je mozne ze priamo v zakone nie je.

Ako casto teda musi byt prestavka ked nie kazde 4 hodiny?
Reakcia na: 810zssk #34605:
Prestávka nemusí byť každé 4 hodiny. Kde je v zákone "po sebe idúcich"? V zákone je: "Prestávku v práci možno rozdeliť na časové úseky, z ktorých každý trvá nepretržite najmenej 15 minút." Môže byť tak rozložená, ako si uviedol.
Mam jednu otazku k povinnym prestavkam pre vodicov MHD (resp. vsetkych liniek do 50 km) 🙂 Podla zakona musi byt prestavka kazde 4 hodiny a trva 30 minut, ale moze byt rozdelena do dvoch po sebe iducich prestavok v dlzke 15 minut. Ako je definovane "po sebe iducich"? Moze by prestavka 30 minut nahradena nasledovne:
prestavka 15 minut + jazda tam + vyrovnavacka 10 minut + jazda spat + prestavka 15 minut
?

Za odpoved vopred dakujem 🙂
Reakcia na: Kami #34603:
Dam si na to pozor 🙂
Reakcia na: 810zssk #34601:
v BB musis rozlisovat Agoru (Karosa Citybus) a citybus (ciciak, Iveca).

Na Donovaly treba autobus s mechanickou prevodovkou, kvoli rychlosti na rovine aj kvoli stupaniu.

Ved budu fotky, aj tej "ski" upravy.
Reakcia na: 810zssk #34601:
Je pravda, že v NP vozidle sa pohodlnejšie prepravujú lyže, avšak neviem, či takýto autobus by bol vhodný na prevádzku kvázi prímestskej linky. Aj keď Citybus sa kedysi vyskytol aj na L51 či 55 do Badína 🙂

NAD: Čo si ja pamätám, tak za čias prevádzky kyvadlových liniek L11 a 12 to bolo tak, že v prípade výpadku sa sťahovali tieto vozy (a teda aj Citybusy), aby nahradili trolejbusy. Ako je to teraz neviem, nakoľko od zrušenia kyvadiel som nebol priamym očitým svedkom žiadneho výpadku trolejbusov.
Reakcia na: JJ #34599:
Pockat, doslo k nedorozumeniu ? Nemyslel som citybus, ale Citybus - t.j. Karosu Citybus 😉
Reakcia na: JJ #34599:
Aha, to som nevedel, dik za odpoved 🙂 A ta NAD?
Reakcia na: 810zssk #34598:
určite nie. Zájazdové iveco by to kapacitne nezvládlo. A za ďalšie, táto Karosa je špeciálne upravená na prevoz lyží, priamo v salóne, pod dohľadom majiteľov týchto lyží.
Reakcia na: LUK #34593:
Pekne 🙂 Ale nemohol tam byt nasadeny Citybus? Predsalen na lyze by to bolo asi pohodlnejsie - hoci neviem ci je pren vhodny dany teren 🙂

V suvislosti s tym ma napada - ked vypadnu troleje, nasadzuje sa na NAD aj Citybus?
Od 1.1.2009 začína (aj túto sezónu) premávať linka Ski Šachtičky. Trasa linky bude nasledovná: Autobusová stanica - Námestie slobody (T) - Štadlerovo nábrežie - Strieborné námestie - Rudohorská, poliklinika - Šachtičky, Ski centrum
Odchod z Autobusovej stanice - 8:10
Odchod zo Šachtičiek - 14:00
Presný CP sa nachádza tu: http://www.sachtickyas.sk/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=40
Reakcia na: BB - Schuhu #34592:
Ahoj, bolo to len docasne, z "prevadzkovych dovodov" (pripadne vysvetlim zajtra) 😉
Reakcia na: Kami #34591:
takze stretko sa rusi, iba individualne.
Reakcia na: BB - Schuhu #34592:
812 nie je lepší ako 811, možno krajší... 813+913 má múch viac než dosť, napr. poháňaná je jedinou nápravou, čo nie je terno...

810 sa vyrábali od sedemdesiatych rokov, plno vecí nájdeš u strýčka Googla... http://www.prototypy.cz/?rada=810
Na stredné Slovensko boli preradené z iných častí Slovenska, kde pre ne ubudlo využitie a tu nahradili rad 853. ?
Reakcia na: 810zssk #34582:
prosím pozor, informácia o meškaní skibusu. Skibus premáva riadne podľa cestovného poriadku. ?
http://www.k-report.net/discus/nahledy/232661.jpg
http://www.k-report.net/discus/nahledy/232662.jpg
811zssk: Ako vidím, zmenil si si nick. Však vozy 811 sa (aspoň mne) viac páčia ako staré 810. Ale ešte lepšie sú 812 a najväčším hitom pre mňa je súprava 813+913. Tento kĺbak nemá chybu.

expresbb: Keď už je reč o tomto, mňa by zaujímala história motorových vozňov radu 810. Kedy sa začali vyrábať? Viem, že koncom 90-tych rokov sa dosť hojne objavili na okolitých lokálnych tratiach a nahradili tie oblé (tuším 852, alebo 825 - teraz neviem). Avšak 810 tiež nie sú nové, odkiaľ boli teda preradené?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.