Zaujímalo by ma, ako je možné, že 102 premáva cez ulicu prof. Sáru, kde je zákaz. Kolega tadiaľ šiel a dostal pokutu, pričom argument obchádzky neobstál. ?
Ostrava to ma. Ono to maju prakticky vsetky mesta, pretoze oznacovace registruju, kolkokrat sa v nich nieco cvaklo. Ale Ostrava ma oznacovace, ktore aj rozlisuju rovno druhy listkov, ktore su do nich vkladane. Takisto v Ostrave sa na listok vyrazi nie aktualny cas, ale cas konca platnosti listka, kedze oznacovac rozozna druh listka.
Inak na tému lístkov. Mesto chce mať evidenciu jázd. Je problém spraviť zariadenie na odbavovanie cestujúcich tak, že by systém pri vložení lístka lístko označil, zosnímal by nejaký kód a dal by si pocetcestujucich++? Mesto by malo evidenciu a lístky by sa mohli predáavať v stánkoch. Vodič by nebol predavač a jazdné doby by sa výrazne skrátili. Lístky by mohol vodič predávať večer alebo cez víkend poobede. Výjnimočne aj v normálnom čase s príslušnou sankciou >+5 k cene lístka.
mno isto je iná vec SAD ZV vs. cestujúci ako cestujúci vs. šofér. SAD ZV mi nič nepreplatila, šofér áno. Sťažnosť na SAD ZV na neho nepodám. Šofér si už myslím bude dávať dva dni pozor (bohužiaľ) a SAD ZV sa nespamätá a neopraví CP tak, aby cez víkend neboli medzi zastávkami špičkové rozostupy, iba by vinu hodili na šoféra.
Všímam si, že už aj ľudia si uvedomujú, že kvalita je inde ako u SAD ZV. Bo keď som išiel od Európy v sobotu domov, tak som sa skoro nezmestil do trolejbusu, bo bol takmer plný. Bolo to síce len sólo, ale veľmi ma to potešilo Bola tu buď dvojka alebo štvorka.
Asi tri dni predtým som zasa v noci čakal na trolej, pričom autíčka už chodili pomenej, takže na okolí bolo pomerne ticho. O to viac ma prekvapil zrazu hlasitý zvuk, ktorý sa neustále opakoval. Znelo to ako neustále opakujúce bubny do rytmu tuc tuc. Ak hádate, že to prichádzal bus SAD ZV, hádate správne. Samozrejme čierny kúdeľ dymu dotváral atmosféru tomuto hudobnému okienku, takže cestujúci mali o zážitok postarané. A to všetko len za symbolickú cenu 14 Sk.
súhlasím s tým že vodič nemá byť predavač. Už je na 90% jasné, že nás € neminie a ja si dosť dobre neviem predstaviť keď vodič bude musieť nosiť zámenné aj v SK aj v € bude obklopený peniazmi ako v NBS. Brať od cestujúcich cestovné v SK a ak treba výdavok prenásobiť kurzom a vydať v €. Ešte sa pri tom sústrediť na jazdu no pekný gúláš to bude veru. ?
presne, tiež si myslím, že kapacita už je postačujúca. Je však absolútne na zamyslenie, či v meste treba X-files a Kyvadlines...radšej kvalitná MHD! Nastavenie CP podľa optreby (súčasnosť ukazuje, že na Sásovú v trase 21/22 by mal chodiť výlučne kĺb a to 10/15/20) a nie takýto paškvil na bystrický spôsob. Kde je to slubované riešenie? Aký je výsledok tých nejakých stretnutí? ?
Odslúžených 16 rokov ešte nič neznemená. Máme tu aj vozy, čo už slúžili takmer 20 rokov a sú v premávke! Ale dnes neviem, na akej linke je ešte nedostatočná kapacita a bol by tam potrebný kĺb, nakoľko trasy, kde bol problém, už posilnil DPM.
Pekný ten update Bystrické X-lines... Najviac sa mi "páči", že tu jazdia aj Vrakosy pôvodne určené pre Kazachstan. Keď už kvalita, tak nech poriadna. ?
Osobne neverim, ze by ex-presovsky Ikac bol stale este pojazdny. Ved mal odsluzenych 16 rokov uz vtedy, ked si ho SAD ZV od DPMP kupila pod stromcek v roku 2005.
Nech je pre mňa za mňa program akýkoľvek, len nech s tým nič nemá vodič. Teda nerobiť z vodiča predavača, že si tam pomaly môžeš kúpiť dennú tlač. Najradšej by som bol, keby bol vodič len "doplnkovým" predajcom jednorázových CL, ale aj to za podstatne vyššiu cenu, samozrejme, to by chcelo úplne iné podmienky odbavovania, ako sú dnes. Ale to, čo navrhuješ, si dnes veľmi predstaviť neviem.
Nezvazuje sa nieco ako jednodnovy program Maxi jazdy? Pre pripad ze clovek za jeden den ide vela cestovat s DPMBB tak si u vodica zakupi za nejakych 50 sk Maxi jazdy na jeden den.. myslim ze obcas by to ludia vyuzili
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
xdeimosx
Asi tri dni predtým som zasa v noci čakal na trolej, pričom autíčka už chodili pomenej, takže na okolí bolo pomerne ticho. O to viac ma prekvapil zrazu hlasitý zvuk, ktorý sa neustále opakoval. Znelo to ako neustále opakujúce bubny do rytmu tuc tuc. Ak hádate, že to prichádzal bus SAD ZV, hádate správne. Samozrejme čierny kúdeľ dymu dotváral atmosféru tomuto hudobnému okienku, takže cestujúci mali o zážitok postarané. A to všetko len za symbolickú cenu 14 Sk.