Naviac, v príspevku hodnotia Xlinky ako "MHD", takže sa jedná opäť o úskoky...ftipne mi príde aj čakanie na Godota - MD. Ale veď nech, šak to platí občan, nie?
Ale v Brezne je málo aj 8, treba 11. V BB zase načo 14, keď sa dá za 5... ?
Prečo v "kyvadlovke" nehlási zastávku Cesta k nemocnici, keď ostatné na trase zo Sásovej pozná? Dnes ráno som sa viezol BB 867BA, a "Nasledujúca zastávka." a nič. ?
No ani aj sa nechem hadat al mylsim si ze Zliner nerobil ani jednu GO, vsetky tie vrakosy co su cerveno bielo cervene podla mna urobili v ZV prevadzke v Ziari. Mylim ze to aj prezradil tu jeden diskutujuci, poiiii ci ako sa volal. Preto mi tie evidencne cisla nejdu do hlavy.
Na zlínske značky ich asi prihlásil Zliner, ktorý sprostredkoval ich kúpu a tzv "opravy". Čo sa týka vlastníctva, tipol by som si, že buď patria Zlineru a SAD ZV ich má iba prenajaté, alebo nejakej na tento účel v Čechách vytvorenej eseročke. Ale to fakt iba hádam.
Stale ma napada taka otazka ze kto im vlastne prihlasil tie autobusy na Zlinske SPZ a celkovo legalnost tych autobusov u nas. Kto ej vlastne vlastnikom tych autobusov?
mierne povedane nadhodnotene? ? ja by som povedal ze uplne hlavne co sa tyka foncordy a radvane a jediny kto zato moze je sadzv so svojimi vrakmi....nechcem byt sprosty je mi jasne ze cena je velky faktor a kazdy si zrata ci da 13Sk alebo 5Sk ale v niektorych pripadoch je to uz extremne vsak ked som videl plnu bielu (no viac ciermu taka bola spinava) vrakosu na linke x7 ako sa tam ludia tlacia ako take sardinky tak to uz bol extrem aby som usetril 8sk tak sa radsej odveziem ako kus hnoja na traktore, tak mi to totiz pripada.....pritom za nim siel cistucky trolejbus 7dmicka poloprazdna tam mi je az zle, ze pre cenu sa radsej budeme viest v smradlavom autobuse a podporovat sukromnu spolocnost ktora nici cely system mhd v meste lebo sa nechce dohodnut za ucelom jej skvalitnenia. Pri tom uz nenajdem ziadne ine mesto kde cena listka je 5Sk...ja netusim z kade na to bryndziary beru peniaze ale toto musi byt fest stratove vsak tie stare sroty maju riadnu spotrebu nafty.....
Ale jasné, že takéto množstvo liniek a spojov je prehnané. Ale ty vlastne chceš, aby sa trolejbusy zrušili a všetky výkony by opäť pripadli SAD ZV. Je tak? Len to by som sa pozrel, ako dlho by "X" linky chodili za 5 korún bez dotácie. ?
ok beriem Tvoj argument, ale treeba priznat ze je uz neskoro "tlacit" trolejbusy ked pri podpise zmluvy so SAD Zv nemalo mesto BB o to zaujem. Teraz mi to pride ako nejake silenenie a v konecnom dosledku na to doplatia len cestujuci - musia mat 2ake karty chaos v cestovnychporiadkoch a podobne.Ako casto mam moznost sledovat su ,mnohe busy, trolejbusy poloprazdne a osobne si myslim ze mnozstvo spojov a liniek pre toto mesto je mierne povedane nadhodnotene.
Len zabúdaš, že staré autobusy chodia aj na linkách, kde je cestovné za 14 korún, pričom tie linky sú navyše mestom dotované. A každý racionálne uvažujúci človek pochopí, že to cestovné na "X" linkách nie je preto, že by to bola nejaká kompenzácia za staré autobusy, či kvôli obyvateľom Rakytoviec a Kremničky, ale ide len o snahu zlikvidovať trolejbusy a DPM.
To mas iste pravdu, ale treba brat do uvahy fakt ze cestovne je len 5Sk. A to v dnesnej dobe zaujima cestujucu verejnost a nie to ci jazdia trolejbusy alebo nove busy. Ved len blazon by cakal prepravu v luxusnych busoch za 5Sk. Ak by to bolo na mne, cestovne v BB by uz davno nebolo ako za cias spred 10+ rokov
Diskrétnosť je zásadná, také sa nerobí, a Ty sa nabudúce spýtaj, keď niečomu nebudeš rozumieť, ochotne vysvetlím.. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka