Musím sa ti za túto informáciu poďakovať, pretože mi je konečne jasné, prečo sa všade píše o 40 nových autobusoch. Ak teda SAD ZV funguje v 70. rokoch 20. storočia, vlastniť Karosy radu 700, ba dokonca 900 je vzhľadom na rok, v ktorom fungujú, jednoduché fantastické, nakoľko v tomto období sa ľudia vozili v horších vozidlách a hádam nikto vtedy takéto vozidlá nevlastnil. Na rok 1970 má SAD ZV skutočne moderný vozový park... Už teším, čo bude o 30 rokov, teda na prelome tisícročí. PF 1970... ? ? ?
Tak dnes sa mi dostal do rúk cestovný lístok č. 62814/31615 intergalaktického dopravcu z prestupu počas pondelkového popoludnia na spoji truclinky 6014517/760. Ako dátum dodania služby je uvedený "ŠTVRTOK 01.01.1970" a čas "01:31:31". ?
Flying, na podstatu tvojich príspevkov nemôžem žiaľ ani reagovať, lebo oni podstatu ani nemajú (ale zvykli sme si). Snažíš sa tu všetkých presvedčiť, že DPM nie je na tom oproti SAD ZV o nič lepšie. Nuž ale realita je, či sa ti to páči alebo nie, iná. A baví ma, keď tu píšeš, že tie B732 sú novšie ako trolejbusy... Však jasné, 18 ročný autobus je furt novší ako 19 ročný trolejbus. Joj, ale ste svetový, len furt ste to Ústí nad Labem asi nedobehli, tak sa ale uspokojíme aj s druhým miestom v Európe. ? Ty si niekde počul, že by ti niekto sľuboval nové trolejbusy? Ja len stále počujem básniť, že SAD ZV sem zakúpil 40 nových autobusov. Kde sú? Ty ich vidíš, či to len ja mám takú smolu? Síce ak je pre vás nové všetko, čo má rok výroby 1995 a neskôr, tak možno že tu tých 40 "nových" autobusov aj máte (neviem, čo vy pokladáte za nové, tam bude asi problém). Nuž a u mňa boduješ, keď sa obuješ, že nejaký trolejbus je zle označený. Vôbec ma nehnevá, keď je tu kritika či upozornenie na DPM, pretože ani DPM nie je bez chýb, ale že to hovoríš práve ty a takým štýlom, ako keby ste vy v živote nemali zle označený voz... Však u vás je pomaly každý druhý autobus zboku neoznačený a tiež každé ráno a čo je horšie, aj každý večer a ani na obed to nie je iné. Ja len preto takto porovnávam, aby bola rovnováha, lebo potom si možno niekto predstavuje, aký je SAD ZV super dopravca. Ale myslím si, že to veľmi netreaba ani písať, lebo každý vidí, aká úbohá je úroveň MHD v podaní SAD ZV. Ja už si kladiam otázku: Dá sa vôbec robiť MHD ešte horšie a s väčším amaterizmom, ako ju robí SAD ZV? A druhá, že dokedy to mesto bude ešte trpieť... ?
Však ja som to aj tak myslel, že zrealizovať kúpu z radov fanúšikov. Ak by sa našli taký ludia a nazbieralo by sa, potom je na ťahu DP, lebo ja osobne môžem akurát na bike to doviesť do DP. Ja si uvedomujem že také niečo opraviť nieje na 2 mesiace. Určite v DP sa nájdu zdatní ludia, čo tomu rozumejú. ?
Viem o nejakých miestach, kde by sa nejaké to RTO mohlo zohnať (dúfam, že medzičasom neskončili v šrote). Tu ide o to, či sa do toho pustíme, potom by bolo potrebné to omrknúť, vyriešiť dovoz do vozovne a následne zorganizovať rekonštrukciu. Ja nechcem nijako náhliť, veď viem, že DPM má teraz iné problémy, ale podľa môjho názoru je to dobrá myšlienka do budúcnosti. Preto to spomínam už teraz, lebo šance sa budú každým rokom zmenšovať.
ono skôr si myslím, že nateraz by bolo aktuálnejšie zrealizovať takúto kúpu z radov fandov, ako z prostredia DPMBB. Predsa len, DPM narába aj s peniazmi daňových poplatníkov, i keď netvrdím, že do budúcnosti by "budovať" históriu BB MHD nemohol aj samotný mestský podnik. V súčasnosti som osobne toho názoru, že DPM by možno vedel pomôcť odstavnými plochami, prípadne niečím podobným.
To áno, ale ja viem iba o dvoch vlečkách, ktoré vypadajú ako tak zachovalo, majú aj kolesá, okná, len sú hrdzavé. Ale jedna by sa dala spraviť a druhá na súčiastky. Len asi ich treba pozrieť a kúpiť. A kolko by to stálo, to neviem. Železo je okolo 4sk za kilo a taká vlečka neviem akú má váhu. ?
To by už len teda bol "gýčový hybrid", RTO-čko s Emtestom. To si snáď nemyslel vážne? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
wizard112