Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Robo #25000:
Inak Tebe gratulácia! ? Si "vyhmatol" v noci okruhlu ? 25000.?
Reakcia na: TeBeCe #25022:
znamena to sucasne, ze SADZV bola a bude odnata licencia na predmetne autobusove linky? lebo v prispevku sa o tom nikde nepise.
apropo, ako dopadla neunavna poziadavka balkancov na kompenzaciu straty za nizsie dopravne vykony?
Reakcia na: kvorka #25021:
Jasne Citelis line ma motor Iveco CURSOR 8 (F2B) EURO4 a normaliny Citelis ma motor Iveco CURSOR 8 EURO4
Este som zvedavy, kolko ludi sa bude buduci tyzden v trolejbuse 5 dozadovat, aby pokracoval po svojej trase na zeleznicnu stanicu!
Rovnako tak po spusteni liniek 2 a 4 vidim tych dochodcov, co buchaju pod krajskym uradom na kabinu vodica v nemom uzase, preco neodbocil na Usvit a Internatnu.
Reakcia na: Petik #25025:
mne to funguje ok.
Reakcia na: Agent007 #25023:
"Asi ma prilis vela volneho casu a nevie, ako si ma vybit energiu." Na rozdiel od moderneho trolejbusu ani autobus EURO 5 nedokaze prebytocnu energiu rekuperovat.

Re #25022 TeBeCe: Moze mi nejaky cesky brat povedat, ci mu funguje TA3? Nielen ze zrusili v Prahe terestrialne vysielanie, uz to nejde ani cez internet! Skusam to aj doma (wifi/UPC) aj v praci (GTS Novera) a nic! Podobne to neslo dlhu dobu aj niekdy na jar, potom to zase fungovalo.
Čas pripojenia vypršal
Server www.ta3.com má príliš dlhú odozvu.
FLYing: tak to mas to tu.nebudes chodit rano na linke c 3 konecne sa teba zbavime,nebol si dost sympaticky za tim volantom. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: kvorka #25021:
jasne, ze su.. ale ktosi tu splietal pred MsZ 13.12.2005 cosi o EURO4 (nakoniec je ledva EURO3), o nastupe vsetkymi dverami (nakoniec je ledva dvomi), o zlacneni cestovneho (nakoniec je znizenie rovne nule), o znizeni pozadovanej dotacie (nakoniec si sami pytaju vyssiu) a o dalsich a dalsich sluboch, z ktorych nakoniec nebolo viac menej nic... A jeden uzasny letecky inzinierko mudrlant sa tu bude ohanat taraninami len preto, aby sa mohol s niekym povadit... Asi ma prilis vela volneho casu a nevie, ako si ma vybit energiu... Nova milenka by bodla... ?
Reakcia na: antiflying1 #25020:
nie sú náhodou Karosy 961 len EURO3? EURO 4 sú až citelisy, či nie? No rozhodne nevidmí 50 akýchkoľvek EURO 3+ autobusov...
Reakcia na: Flying #24998:
Este ejsno pripomenutie o 50 novych autobusoch normy euro 4 ktore mal SAD ZV nakupit kde ze su nam????? Ak si nepochopil vyznam reakcie tak si sa ohanal ze niesu peniaze na nakup nizkopdlazakov, keby SAD ZV nevygracal zbitocne peniaze na GO starych carachov, prestriekavanie a ine cachre machre nazbieralo by sa ........
Keď si chcem zlepšiť náladu, tak odkliknem v záložkách toto fórum a všetci potom na mňa čumia ako na zhuleného ?.
Normálne, komédia aj s detektívnou zápletkou. Pár hlavných postáv a menej prizerajúcich.
Od koho si mám pýtať autorské práva k zverejneniu v tlačenej forme ?.
Reakcia na: Flying #25015:
ak by si nahodou nevedel okrem nizkopodlaznych autobusov existuju este ja lacnjsie varianty autobusov a to su low entry autobsusy. S takymito autobusmi mozes garantovat nastup pre invalidov. Ich dalsia vyhoda je cenova dostupnost tak o com to prosim ta tocis chlape. A daju sa nasadit ako aj do mhd aj do primesta. Dalsi tvoj argument neobstoji.....
Reakcia na: Flying #25007:
Ty si zial typicky priklad toho, ako si vodici v BBDS nedostatocne plnili svoje povinnosti a teda ak takym, ako si ty boli kratene premie, tak mohli byt radi, ze zamestnavatel neprikrocil k tvrdsiemu postihu za porusovanie pracovnej discipliny, avsak to je len jedna z mnozstva chyb BBDS.
Vysvetli mi, preco by malo byt povinnostou ostatnych reagovat na kazdu primitivnost, ktoru ty alebo iny pako sam vymyslel? Akurat je zaujimave, ze ti je zle prave z toho isteho, co robis... Z toho, co si teraz napisal, je zrejme, ze len jednoducho vyhladavas konflikt a nejde ti o vec samotnu. Mne naopak nie je zrejme, preco tu stale na teba vobec niekto reaguje - asi len preto, ze ho jednoducho ide z tych hluposti roztrhnut.
MF...Flying
Reakcia na: wizard112 #25014:
Iba na tie primestske linky som narazal. Tam keby si chcel dat nizkopodlazaky. Sorry, mal som to napisat hned nazaciatok. Preto aj to polovicne cestovne pre invalida.
Reakcia na: Flying #24998:
Ja som písal len toľko, že VÚC nemá rovnaký meter na DPM a bryndzu. Keď im v licencií prikázali mať ako záložáky také vozy, ktoré nemáte ani vy, najlepší v galixíí, také mal mať DPM ako záložáky... A prečo DPM musel mať všetko nízkopodlažné a bryndyiari nie, keď VÚC ide o kvalitu prepravy cestujúceho (teda píše to pani Jobbíková). Nie je to postavené na hlavu? Ja nevravím nič, keby sa VÚC ku všetkým správal rovnako, keby aj vám dal pri vydavaní licencie na prímestské linky takéto podmienky (teda všetko nízkopodlažné). Mimochodom, prečítaj si príspevok #24975, tam je koreň veci, tá druhá reakcia bola určená 2008, ktorá to nepochopila, alebo sa tvárila, že to nechce pochopiť. A zase nehovor, že nízkopodlažáky sú na slovenské pomery niečo unikátne... Možno nie jú štandard, ale sú, resp. nakupujú sa, len ten najlepší dopravca v galaxií uprednostnil zastaralé výbehové vysokopodlažné Karosy. ?
Reakcia na: antiflying1 #25012:
dakujem za tvoju reakciu. a ze vraj nikto nereaguje. ? sa tesim ze ta zase vidim.
Re flying: andrejko taras, taras a stale iba taras... zacni sa prosim ta venovat svojej robote a zacni ju robit poriadne... a tvoje taraniny nie je nikto zvedavy a preto aj na ne nikto nereaguje...
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.