Reakcia na: snopko #25004:
Ozaj to mam capnut sem na forum? Nieco o krateni premii z dovodov zlych hospodarskych vysledkov firmy a nadspotreby elektrickej energie? pricom vodici si vzorne a zodpovedne plnili svoje povinnosti? ja viem ze premiova zlozka mzdy je ciastka ktoru zamestnavatel moze a nemusi poskytnut ale takto sa to nerobi. Neviem, mam sem napisat aj nieco konkretnejsie?? O slubovani odstupneho pre vsetkych vodicov v januari 2006? Stop, Andrejko, zastav sa. Takze bohuzial taketo veci ma tlacia na srdiecku a aj ony su dovody k tomu ze som sa otocil k obnoveniu trolejbusovej dopravy chrbtom.. A zo zaciatku som trolikom velmi fandil, potvrdia vam to aj Luk, JJ, mimi, expres... Len kym som sa nedozvedel ze kto vlastne za znovuspustenim trolikov stoji. A dalej vyhlasenia vasich zamestnancov o ruseni priamych liniek, o fungovani DPMBB bez dotacii a podobne zvasty. Az mi z toho zacalo byt na byt na blivajz. Pan Snopko, vtedy ste mal napisat na toto forum a ozvat sa.. Uviest veci na spravnu mieru.. pripadne aj pribrzdit byvalu kolegynu Habibi a svojich zamestnancov v osocovani sadZv a jej pracovnikov? Myslim ze by to ani nahodou nezaslo az do takychto extremov.. PS: Napriek vsetkemu sa mi vas prispevok paci. Strucny vecny bez ocovania. Aspon niekto si vie nervy udrzat na uzde ?
snopko
Vodièov si vysoko vážim a mám medzi nimi ve¾a priate¾ov, èi už robia v SAD ZV, SAD BB alebo v našej spoloènosti. Mnohí to dokázali aj tým, že išli pri zakladaní DP do obrovského rizika, ale môžem s k¾udom povedať, že to bolo aj o tých osobných vzťahoch. Ináè z môjho poh¾adu je mi cudzí akýko¾vek extrémizmus a snažil som sa vždy brániť záujmy tej spoloènosti, kde som bol zamestnaný. Do tejto úrovne chápem aj Váš poh¾ad na vec. Hoci mám na uvedené záležitosti iný názor. Je však nutné reagovať na tie hlúposti o tom, že DPMBB a.s. chce zvyšovať cestovné. DPMBB a.s. nepožiadal o zmenu cenového výmeru v èasti výšky max. cestovného, ale len v èasti zavedenia èasových cestovných lístkov. Prosím, skúste si uvedomiť už koneène rozdiel medzi správnym orgánom a dopravcom. Mesto urèuje maximálnu cenu cestovného. Je na dopravcovi, do akej výšky túto cenu využije. Zároveò však nevyužitím max. ceny mu môže správny orgán krátiť dotácie, keïže sa o èasť tržieb pripravil dopravca sám a to nevyužitím max. ceny.