...no ale toto tomuto ja už hovorím diskusia čo sa to tu večerom rozpútalo..!!.. normálka sa daktorí triafali dva príspevky za minútu fíííííjha a tak ma napadlo, že nájsť tých správnych zamestnancov pre DPM BB nemôže byť žiadny problém !!..ba práve naopak ja by som dokonca siahla aj za volant autobusu, lebo sa nám tu urodil celkom všetkého znalý grafikónista /samozrejme nemenovaný áno ?? / ..inak to FAKT verím, že keby si mohol poriadnejšie pričuchnúť hádam by mohol preraziť do histórie MHD v meste a po smrti v nebi a inak nevyzná sa tu náhodou niekto do dákej štatistiky ???, patrilo by sa pri výročí 20000 dačo ..ktovie či si adminko robí čiaročky..napríklad za...proti.. protivný a tak.. hej zvedavá ženská.. a gratulujem k tej okrúhline.. ?
JJ, expresbb - ešte jedna drobnosť mi tam chýba... V aktualitách sa síce nachádza info o tom, kedy bola aktualizácia vykonaná, pod samotnými príspevkami, alebo ako sa to nazýva, tieto dátumy nie sú. Toto je vec ktorá ma na väčšine stránok dokáže dosť vytočiť, keďže človek potom nevie, akú starú informáciu číta, tým pádom či je vôbec ešte platná. Inak je to "bohovské" ? . Keď si budem robiť vlastnú stránku, prídem na školenie.
Prečo práve 20x? Racionálne mi pripadá 40x. To je každodenná (v kladivá) cesta z domu do roboty a späť, prípadné prestupy, cesty do kina či za zábavou sú už zadarmo.
Tak by mesto mohlo rozšíriť odstavné plochy, ale keďže je to nereálne, konečná nech je na Park. Mičinská a ŽST nech je iba zastávka. Problém by sa odstránil.
Viac. Kedze by si tu 26 urcite riesil cez Tatransku ako priebeznu, tak na ŽS by si jej musel dopriat tak 10-15 min manipulacie. (meskanie, vodic vycikat, vykakat - vsak je tiez len clovek - na toto pri vasicch navrhoch nikto nemyslite ? ) Plus nejake BP, obed pauzy o 8:00 a tak. Mi to vychadza tak na 4 busy minimalne.
Pripájam sa aj ja k problému priamych liniek.
Snáď každému je jasné, že priame linky v súčasnom CP idú proti trolejbusom a zmena je preto nevyhnutná. Priame linky sú vcelku dobrá vec (výhody a nevýhody tu už boli spomenuté), ale je možné to urobiť tak, aby to nešlo proti trolejbusom. Napr. nasledovným spôsobom:
L21+22 - stačí jedna linka - tá, ktorá premáva cez Zvolenskú cestu (po Sládkovičovej jazdia trolejbusy) a zároveň sa môže mierne zredukovať interval povedzme na 30/30/60 tak, aby pripadlo viac výkonov na L2 (príp. ešte aj pre odštiepenie L8).
Posilniť linku (napr L23) v trase Park. Mičinská - Pieninská.
L26 - dobrá linka pre toho, kto chce spoznať Banskú Bystricu. V praxi totálne nepraktická linka. Jediné reálne riešenie - rozdeliť na L26 (ŽST - nie Park. Mičinská, lebo cestujúci si už zvykli na ŽST - Tatranská/priebežná konečná) a L6 (ŽST - Tulská v rozsahu z 2005).
Dôsledky:
kto chce cestovať priamo zo Sásovej na zastávky pri nábreží, môže využiť priamu linku do Radvane, kto ide na Fončordu, môže využiť L24 a tích, ktorí idú priamo zo Sásovej na Tulskú je minimum (nemôžeme viesť linky odvšadiaľ všade).
1. Bude menej priamych liniek, ako teraz, ale vždy viac ako v r. 2005, kedy nebolo nič.
2. Budú plnohodnotné výkony pre trolejbusy.
3. To, že teraz máme priame linky z 2 smerov (z Radvane a Fončordy), väčšina ľudí ani nemôže využiť, lebo idú odrazu a keď jednu zrušíme, pre veľkú skupinu cestujúcich to bude jedno.
Tak nejako tak by to mohlo vyzerať... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023