Piatok:
1 - 1001, 1503, 1512, 13, 18, 20
2 - 1519, 21, 22, 28, 29
3 - 1524, 27
6- 1502, 11, 14, 17
7 - 1003, 04, 1505
20 - 026, 692BI
22 - 086, 294, 241AY, 351BJ
24/25 - 9379, 9992, 352BJ
26 - 091, 2602, 367
31 - 284
32 - 512
33 - 283
34 - 460, 516, 955, 813, 589, 298, 606
42 - 587
43 - 4097, 542(?)
51 - 297, 630
52 - 598
53 - 695AR, 694BI
54 - 632
55 - 597, 245AY, 612
56 - 027, 611
93 - 409
99 - 601
100 - 213
Z - 028
1 - 1001, 1503, 1512, 13, 18, 20
2 - 1519, 21, 22, 28, 29
3 - 1524, 27
6- 1502, 11, 14, 17
7 - 1003, 04, 1505
20 - 026, 692BI
22 - 086, 294, 241AY, 351BJ
24/25 - 9379, 9992, 352BJ
26 - 091, 2602, 367
31 - 284
32 - 512
33 - 283
34 - 460, 516, 955, 813, 589, 298, 606
42 - 587
43 - 4097, 542(?)
51 - 297, 630
52 - 598
53 - 695AR, 694BI
54 - 632
55 - 597, 245AY, 612
56 - 027, 611
93 - 409
99 - 601
100 - 213
Z - 028
Petik
V rozhovore tvrdil, ze maju odsuhlasenu vysku cestovneho az na 14Sk, ale momentalne o zvyseni neuvazuju. Pri poslednom zdrazeni (z 10 na 12) bol vraj narast trzieb plne pohlteny poklesom cestujucich, takze do buducnosti rataju skor s redukciou spojov, nez so zdrazovanim:)
Inak musim povedat, ze vozovy park bystrickej MHD je snad uz najlepsi na Slovensku (Ikarus som nevidel:) ) a aj mnohe ceske mesta by mohli zavidiet. Len by to chcelo trochu viac nizkopodlaznych busov.
Tie Karosy s lepenymi sklami sa mi prilis nepacia, ale je to asi vec zvyku.