Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Danny: ak by si Zvolen fakt objednal plynove Karosy, nebol by tu taky krik. Karosa totiz na plyn vyraba iba Citelis. Potom by vsak investicia nebola 250 - 300, ale 500 mil. Sk!

Cestovatel: vozidla 1.1. ani len nevysli z vozovne nacas, to ostatne je len pokracovanie.

Karol Nagy: sem staci oznamovat len zmeny.
Reakcia na: skarpo #12193:

Skarpo. Tie elektricke lokomotívy na železnici tu maju doraziť koncom roka. Tymto si mi trochu nahral na smeč. Par príspevkov nazad som o tom písal,- teda elektrifikáci trate Zvolen BB. Len verim, že Ti ta parafraza nevijde do bodky. myslim na trolejbusy.
Reakcia na: skarpo #12193:

Pokračovanie :
Citát : "Místní dopravní závod 901 ČSAD se sice stal čtrnáctým provozovatelem trolejbusové dopravy v Československu, ale zároveň prvním, který v tomto oboru narušil dosavadní hegemonii městských Dopravních podniků. Názorně se tak ukazuje, že zavádění elektrické trakce (a zvláště trolejbusů) nemusí vyvolávat vznik specializovaných dopravních organizací. ? ? V podmínkách Středoslovenského kraje navíc existuje logická návaznost v podobě připravované výstavby trolejbusových sítí v Žilině, Považské Bystrici a dalších městech. Také zde by se měly budoucími provozovateli stát místní dopravní závody ČSAD." ?

Skoro to dopadlo tak, ako to bývalo s autobusmi : nové do BB, vyradené rozposlať po kraji ? .
Reakcia na: Karol Nagy #12192:
nikto nepovedal, že nemôže, ale to čo tu zatiať SAD Zvolen predviedol, je zrelé na okamžité odobratie licencie. A to čo predviedlo mesto, zase na trestné stíhanie a predčasné voľby. Ako sa vôbec môže podpísať zmluva od 1.1.2006 s niekým, kto verejne dopredu deklaruje, že to nebude schopný od 1.1.2006 robiť tak, ako sa zaviazal??? ?
Článok z časopisu Železničář č.24/1989 :

Nadpis : BANSKÁ BYSTRICA POD DRÁTY

Citát : "Nedejte se zmást titulkem - elektrické lokomotivy v středoslovenském krajském měste opravdu nenajdete. Vyjdete-li však dnes z nádražní budovy, narazíte na velkoryse řešené "třítrolejné" nástupiště trolejbusů městské hromadné dopravy. Tento ekologicky čistý, spolehlivý a moderní dopravní prostředek dostali banskobystričtí obyvatelé u příležitosti letošních oslav 45. výročí SNP."

Dovolím si parafrázovať na situáciu, ktorá čoskoro nastane :
"Nedejte se zmást titulkem - trolejbusy v středoslovenském krajském měste opravdu nenajdete. Vyjdete-li však dnes z nádražní budovy na nástupiště, narazíte na nové elektrické lokomotivy v čele vlaků." ? ? ?
Na jednom z blogov SME - http://diskusie.sme.sk/viewdiscussion.php?id=638184&p=2#msg2536046 sa pred chvíľou pýtal istý lubosxxx:

Asi som nechapavy,

ale neviem, preco nemoze v BB premavat aj BBDS aj SAD-ZV, alebo trebars aj SAD-michalovce. Myslim, ze potom by si kazdy z nich zacal vazit zakaznika...

Ak nie ste registrovany na blogoch SME (registrácia platí jedna pre všetky stovky blogov) a nechcete sa zatiaľ zaregistrovať, napíšte prosím tu, ako by ste mu odpovedali. Prenesiem to tam. Vďaka.
Reakcia na: LUK #12188:


LUK ďakujeeeem za info. Tak ešte som z tej našej MHD-kocurkarne nescvokatel.
Len taka menšia úvaha. Hoci z ineho súdka. Vieme všetci, (určie väčšina), že sa po dlhších peripetiach konečne Eleektrifikuje železnièná trať ŽSR ZVOLEN - Banska Bystrica. Železnice by to finančne nezvládala, ale našlo sa riešenie v podobe podpory z fondov EU. Info-tabula je ne želez.stanici v parku. Dokončenie by malo byť koncom tohto roka. Pytam sa: Prečo asi sa elektrifikuje trať? No predsa aby bola ekologická doprava a urcite v tom je aj ekonomika. Úvahy sú aj o zdvojkoľajnení tejto trate. Myslite, že by sa na toto vyhadzovali ťažke 100-miliony??? To určite nie. (V staršich príspevkoch so o tom niečo krátke našiel.) Ja si len kladiem otázku? Keď sa dokončí elektrifikácia tejto trate, hoci budu určite aj straty, tak to po roku, dvoch, desiatich budu rušiť a prejde sa nazad na dízel? alebo nebodaj na paru? To bude kultúrnejsie, ekologickejšie, ekonomickejšie cestovanie???????? Odpoveď si každý utvori sám. Ja len toto píšem preto, aby naši páni radní, menežment SAD Zvolen, keď už tu chcú prevádzkovať mestsku dopravu vBB, prečo nechcú ponechať TROLEJBUSY v prevádzke,, ktore sú určite ekologickejšie, rozšírením trolej-liniek aj ekonomickejšie? Ale nie. Oni nás budú kŕŕŕŕmiť nezmyslami, že autobusy hoc aj euro-4 (apropoooo kde su?) hoc aj na plynový pohon su ekologickejsie, zdraviu a našim pľúcam menej škodlivé ako trolejbusy. Bolo tu aj na inych forach zverejnené dosť takých bludov aj porovnávaní, aj navr na otestovenie v uzavretom priestore z trolejbusom aj autobusom. Je my z toho na .............. Radcej to nenapíšem. Zatiaľ toľko. Potreboval som to napísať, bo by ma porantalo.
Reakcia na: LUK #12110:
Súhlasím, tie linky tu už neuverejňujem. Pri každom mojom pripojení sa na internet (niekoľkokrát denne) aktualizujem - dopĺňam tie linky, ale na osobitnom quazi diskusnom fóre (osobitnej téme na inom diskusnom fóre, kde sa dajú otvárať v neobmedzenom počte a bez AKEJKOĽVEK cenzúry, či moderovania). Tu budem dávať len link na ten monitoring:

http://areopag.christ-net.sk/forum/viewtopic.php?t=1377
Reakcia na: jofuri #12180:
petičné hárky posielajte predsedovi petičného výboru ?
Kami,

mohol by si dať link na verejné odpisové miesta aj do: "Petícia za záchranu trolejbusov v Banskej Bystrici" a denne aktualizovať? Alebo priamo do tej sekcie tejto stránky? Ja by som Ti tie aktualizované miesta mohol pri každej zmene, o ktorej by som sa dozvedel, najneskor do 24 hodín posielať e-mailom.
Reakcia na: PIT #12185:
Vďaka, už som to doplnil do článku... výborne! Otvárajme konečne ľuďom oči! ?
Reakcia na: poslanec.sk #12150:
Po preverení opravujem a spresnujem dátumy - začiatok nástupu len prednými dverami 01.03.1994 a koniec predaja cestovných lístkov mimo vozidla od 01.06.1994, začiatok "teroru" s čipovými kartami od 01.09.2000; ďalej na margo dotácií:
po výraznom zníženi dotácie oproti roku 1991 bola dotácia pre MHD v BB v roku 1992 42,8 mil. Kčs, v roku 1993 22,7 mil. Sk (ročný výkon bol vtedy 5,026 mil. km), v roku 1994 17,8 mil. Sk (ročný výkon po výrazných obmedzeniach 4,593 mil. km). Pre porovnanie so spomínaným PO a ZA uvediem rok 1995, kedy BB mala prevádzkovú dotáciu 22,60 mil. Sk a investičnú 2,50 mil. Sk; PO: 40,85 mil./15,35 mil.; ZA: 41,85 mil./55,00 mil.; v roku 1996 BB: 14,40 mil./žiadna investičná dotácia; PO: 40,85 mil./19,65 mil.; ZA: 41,85 mil./19,30 mil. Sk. Z tohto musí byť myslím každému zrejmý rozdiel, o ktorý BB prichádzala...
Môj dojem z dnešného stretnutia s primátorom (5.1.2006):
http://www.poslanec.sk/view.php?cisloclanku=2006010602
Doplnenie informácií zo stretnutia s primátorom - pohľad poslanca Baníka:
http://www.poslanec.sk/view.php?cisloclanku=2006010604
Reakcia na: JJ #12114:
Čaute všetci simpatizanti MHD v BB, ale TEJ aj z TROLEJBUS-mi. Mám veľa otázok na tych, čo nám pripravili takyto krásny novoročný vinš. (Taky organizovany bordel, čo máme tu v BB mestskej doprave, nemaju určie ani v najvychýrenejšom kocurkove.) Viac menej ma zaujimaju momentalne 2veci: tak za1.Kolko je zatial vyzbieranych podpisov pod petíciu "ZA ZÁCHRANU TROLEJBUSOV v Ban.Bystrici?????? za2. Dokedy potrvá tato zbierka? zatiaľ mam info, že časovo neni ohraničená. Nejaký plátok som už zaplnil aj ja, pracujem na ďalšom, koľko sa mi bude dať. Ale komu ich potom doručiť? Myslim, že predsedovi pet. výboru. Ak sa mýlim prosím opravte ma. Zaleži mi na zachovaní trolejbusovej dopravy aj keď z nedostatkami. Ale zlikvidovať ekologicku dopravu v Krajskom meste BB? To je už silná káva aj na mňa.!!! P.S. som tu na fore nový, ale B.Bystrican - to už ratam na 10-ročia.
Verejné podpisové miesta za záchranu trolejbusovej dopravy v Banskej Bystrici

1. Predaj bryndze a syrov, stánok na Sídlisku, ul. 29. augusta (Tr. SNP), nad zakrytým elektrárenským kanálom

2. Internetové centrum ( www.netgame.sk , info@netgame.sk ), nám. SNP 4, pasáž Arcade, smerom ku kinu Urpín. Toto miesto je súčasne aj info centrum, kde postupne budeme cez pracovníkov centra sprostredkúvať podľa našich možností maximum - aj tlačených informácií. Internetové centrum je najlacnejšie v BB - ceny od 16 - 19 Sk/ hodinu

3. ZUŠ-ke pri Hrone

4. Lekáreň, pri ŠVK, Lazovná ul.

5. Lekáreň pri Úsvite

Hláste prosím v ďaľších príspevkoch ďaľšie miesta, ja ich budem dopĺňať. Alebo pošlite pre istotu e-mailom: priamademokracia@yahoo.de . Ďakujeme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.