pokúšal som sa to nájsť v zákone (obmedzenia veku), ale nič som nenašiel. je tam síce odvolávka na iný zákon pod §, kde sa pojdenáva o zhromažďovaní podpisov (a to zákon č. 135/1982 Zb.), ale tam sa podľa môjho rýchleho prebehnutia tiež nič nehovorí o veku.
napriek tomu zákon o petíciách povoľuje poveriť zberom podpisov osoby staršie ako 16 rokov, teda si myslím, že rovnaké obmedzenie platí aj pre prípadných záujemcov podpísať sa.
To mi je uplne jasne, navyse rusit dakde elektricku trakciu v ramci MHD kde uz je vybudovana a zabehnuta je absolutny nezmysel. Ja som len reagoval na jeden z prispevkov, kde bolo napisane "neverim, ze 85 tisicove mesto bude vediet obsluzit len autobusova doprava", co je samozrejme nezmysel ?
Autobusy dokážu obslúžiť hocijako veľké mestá (viď Južnú Ameriku), ale nikdy nebudú tak ekologické ako trolejbusy ani iný druh elektrickej dopravy a neposkytnú cestujúcemu taký komfort ako koľajová doprava. Taktiež autobusy neprilákajú toľko cestujúcich - k tejto téme je veľmi zaujímavý článok "Visibility of Network - Viditeľnosť siete" na stránke www.spvd.cz/hertl
No, ak to je pravda, aspoň na tejto povážlivej situácii nájdeme aj komické aspekty ?
Mimochodom, kto je teraz vlastníkom akcií SAD BB? Neexistuje teoretická možnosť pre mesto, aby získalo za rozumných podmienok trolejbusovú dopravu do svojich rúk? Alebo aspoň infraštrukúru, keď už nie vozidlá? Potom by mohlo vytvoriť buď vlastný DP, alebo umožniť aspoň prevádzku trolejbusov viacerých spoločností po svojej sieti.
kratkozrake a hlupe to rozhodnutie urcite je, ale busy dokazu obsluzit aj porovnatelne velke alebo vacsie mesta ako je BB, napriklad taká Nitra alebo u nasich bratov 110-tisicove Kladno ? a taká Ľublana tušim tiež nemá elektrickú trakciu v MHD ?
Ked som sledoval zabery z BB a videl som, kolko autobusov z MHD Zvolen jazdi po Bystrici, tak som zvedavy, co bude jazdit vo Zvolene zajtra, kedze sa skoncia prazdniny a zacinaju jazdit aj spoje oznacene 'c'. Dnes som postrehol nejake vypadky (2 autobusy, aj ked neviem, cim to bolo sposobene). A jazdili busy, ktore som v premavke nevidel uz poriadne dlho, oznacene este horsie, ako v BB (narychlo vytlacene papiere pozasuvane na roznych miestach za celnym sklom).
Server www.poslanec.sk sa pridáva k iniciátorom petície za zachovanie trolejbusov a dnes ju zverejňujeme .
Organizátori môžu rátať s našou podporou. Poslanec.sk je nezávislý informačný server, ktorý nemá žiadne väzby ani k mestu a ani voči poslaneckému zboru.
Info o petícii zároveň tiež zverejníme na serveri Občianskeho združenia "Občania v akcii" www.ova.sk, ktoré má celoslovenskú pôsobnosť.
v prípade potreby ma kontaktujte
Jaroslav Huba
webmaster@poslanec.sk
Zároveň chcem vyjadriť svoje pevné presvedčenie, že za dnešnú situáciu nemôže jednoznačne ani SAD ZV a ani BBDS.
Ide o TOTÁLNE ZLYHANIE ŠTATUTÁRA MESTA - POSTKOMUNISTICKÉHO PRIMÁTORA KRÁLIKA, AMATÉRIZMUS jeho výkonného aparátu - PREDNOSTU MUROŇA a jemu podriadených úradníkov a PASIVITY POSLANCOV MESTSKÉHO ZASTUPITEĽSTVA, ktorí sa dali vohnať do tejto slepej uličky.
Nie je to výsledok posledných mesiacov, ale posledných NIEKOĽKO ROKOV! zlého riadenia mesta Banská Bystrica skrývaného za masku ZÁCHRANY MESTA PRED EXEKÚTORMI!
POKIAĽ NEDOKÁŽU BYSTRIČANIA SPOMEDZI SEBA NÁJSŤ SLUŠNÉHO A SCHOPNÉHO KANDIDÁTA NA PRIMÁTORA A PRELOMIŤ POSTKOMUNISTICKÚ STIGMU, NIČ SA NEZMENÍ!
A NIEKTO PREDSA MUSÍ ZA TENTO STAV ZODPOVEDAŤ!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo