Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirkobb #29023:
To môže urobiť len totálne hovado 😞
Reakcia na: DPMBB, a. s. #29022:
Nejaký blbec strhol na Huštáku trolejové vedenie.. ?
Reakcia na: xdeimosx #29021:
pre MU nepremávajú trolejbusové linky po nábreží podľa CP... ?
Reakcia na: adrive #29019:
Ja by som povedal, že máš fakt smolu. Ale pravdou je, že tie trolejbusy nie sú najmladšie. Ale inak tie trolejbusy až tak často nekapú a fakt málokedy meškajú.

Verme, že už budúci rok alebo rok po ňom prídu do BB nové kusy. Ale to by sa už mali začať pomaly objednávať.
Reakcia na: draxter #29016:
Nuz, krasna odpoved. Bude sa s tym nieco robit?
Normálne začínam pochybovať o trolejbusoch. Potrebnosť mať dopravný podnik mesta chápem a podporujem, ale... o spoľahlivosti trolejov... hm... Dnes som zas po dlhom čase išiel do roboty s DPMBB - kyvadlovka fajn, 1tka k usivtu fajn. Ale pri usvite mala íšť L1 smerom na nemocnicu 9:40. 9:49 prišla X1 ktorou som musel ísť. Všimol som si, ako na druhej strane na zastávke stála prázdna L1 z ktorej ľudia všetci prešli plynule do X1. Aj X1 ktorá ma viezla bola poriadne natlačená...

Len tak som dumal, že práve do 9:49 som mal prestup v DPMBB, že čo by sa stalo, keby prišla 9:50 a pritom mala ísť 9:40...

Je to náhoda, že ak idem raz za sto rokov cez mesto tak buď vidím vykapaný 1 alebo viac trolejov, alebo keď čakám tak nepríde žiadny?
Stránka SAD Zvolen má nový nádych www.sadzv.sk ?
Cavte pocujte mam otazku mozno sa to tu uz niekto pytal ale ak by ste boli taki dobri a odpovedali mi znova:)

Chcem vediet preco v Bystricej SAD-ke prestali fungovat karty ISIC
treba si ich dat nejako precipovat alebo v com je problem?
Obušku z pytle ven:

Je v súlade so zákonom prímestskou linkou linka, ktorá neopustí územie obce? Pokiaľ viem ja, tak nie. U pána Hríbika to bol argument, pre ktorý ste mu vykonávať dopravu nepovolili. Pre SAD Zvolen platí dvojaký meter? Viete aká je definícia prímestskej linky? Viete čo je to výlučná právomoc obce? Prečítajte si zákon.

Odpoveď: Linka, ktorá neopustí územie obce samozrejme nie je prímestskou linkou. K otázke správneho konania vo veci udelenia dopravnej licencie pre pána Hríbika sa do skončenia správneho konania vyjadrovať nemienim. Prekvapuje ma však Vaša informovanosť o predmetnej veci a tzv. "našich argumentoch". Prímestskou linkou je linka medzi dvoma alebo viacerými obcami. Viem čo je to výlučná právomoc obce. Ďakujem za radu.
Reakcia na: mirkobb #29014:
... ale treba povedat aj B: pada dolar, takze sa to vzajomne do velkej miery kompenzuje ?
Petik: Už sa neviem dočkať na tie CP z 1974. Asi nemáš dosť času na to, ja len preto, aby si na to nezabudol 🙂. Môžeš nahodiť okr. BB, ZV a nejako sa potom dohodneme...
Reakcia na: wizard112 #29009:
Dobre vravíš. Ak mám povedať, tak ja by som tiež takú linku uvítal, lebo som známy tím že sa rád vyvážam trolejbusmi a bolo by to teda lepšie ako L1, ale sám uznávam že prevádzkovať linku pre záujem jednotlivca (myslím seba) by bolo asi vysoko nehospodárne. Tento príspevok som myslel viac-menej zo žartu, aby ste si nemysleli...
Reakcia na: wizard112 #29009:
ja viem.. ? ja len taky napad.. ci by to nahodou prispelo... ?
Reakcia na: pfm10 #29007:
Ono nápadov by bolo veľa. Mohli by sme si položiť otázku, prečo by to nemohlo byť teraz keď to mohlo byť v 1992-94? Lenže môžme pochybovať o tom, či by takáto linka mala využitie, ako už aj wizard písal, že v podstate pre väčšinu zastávok z hľadiska ich obslužnosti by to bolo zbytočné. Tiež si povedzme na rovinu, že v spomínanom období nebol problém prevádzkovať veľa liniek s takmer totožnou trasou, ale teraz je to už iné a navyše je tu aj možnosť prestupovania.

Ja by som už rád robil návrhy linkového vedenia pre TD, ale už s prihliadnutím na zatrolejovanie Sásovej. To je odrazový mostík pre ďalší rozvoj TD v meste po Urpínom.

V BA sa 31.3.2008 spúšťa nová L630, čiže začiatok budovania integrovaného dopravného systému. Dožijeme sa takého niečoho aj v BB?
Reakcia na: pfm10 #29008:
Ja nemám nič proti nápadom, ak si ich dokážeš obhájiť. Ale nie argumentom, že "mne by sa to tak hodilo", lebo MHD nemôžeš prispôsobovať jednotlivcom. ?
Reakcia na: pfm10 #29007:
Len taky napad...
Reakcia na: wizard112 #29006:
Mne by to trošku prispelo... ?
Reakcia na: pfm10 #29005:
A môžeš mi prezradiť, kvôli komu by tá linka bola? Úsek ŽST - Štadlerovo nábr. smer Rooseveltova nem. je pokrytý L1 a úsek Poľná - Rooseveltova nem. je obslúžený L3+5. A nemyslím si, že na zastávkach Krajský úrad a Nám. Ľ. Štúra by bol taký dopyt, aby kvôli tomu vznikla nová linka. Dnes máš problém vyťažiť ďaleko dôležitejšie linky. Ešte by si musel skoordinovať L1 a L3+5 s tou novou linkou. Následne by sa museli redukovať intervaly na L1, 3 a 5. A nezabúdaj na to, že v normálnej MHD nie je problém prestupovať. Povieš mi, načo by to bolo treba? ?
...by sa mohla obnoviť linka: 7 : Železničná stanica – Nám. slobody – Štadlerovo nábr. – Nám. Ľ.Štúra – Poľná – Kyjevské nám. – THK, Spoje – Nová nemocnica, ale užpod novým číslom (trebárs 10)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.