Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #31908:
Ten 7:34 zo sládkovičky prichádza hore na taják ako posledný spoj pre školákov. Ten druhý spoj z Tulskej prichádza na taják ešte dokonca o 4 minúty skôr. Naozaj, spoj s odchodom zo sládkovičky o 7:34 je posledný využiteľný pre školákov. A to mi verte, že bude prichádzať aspoň s 3 až 5-minútovým meškaním na Tajovského. A potom nasledujúca 19-minútová "diera" ma už vôbec netrápi, lebo s ktorýmkoľvek neskorším spojom už môžu chodiť tak maximálne iba pacienti do rooseveltky.
Reakcia na: 810zssk #31905:
Hm, pokiaľ ja zasa viem, tak cieľom bolo obmedziť prestupovanie a preto vznikli tie dlhé linky... Aj keď na linke 26 mohli zachovať tú zachádzku k cementárni... Ale tu nejde len o túto linku, v podstate sa vyjadril Sasovcan...
Reakcia na: 810zssk #31905:
aj do prestupných uzlov...najlepšie je to tak...že nosná linka krížom a doplnkové linky do centra po jej trase na hustý interval v smere do centra a prípadná možnosť odviezť sa priamo...
Re #31906 810zssk: v prvom rade bol nezmysel nedostavanie celej t-busovej siete aj do sasovej...

k tej L3 z fončordy...je to dobrý nápad najmä pre študentov z fončordy ktorí sa, ako JJ spomínal, veľakrát nedostali do svojho vytúženého spoja...+ mohol však ísť aj spoj ktorý byišiel z radvane a na SOU by prišiel zarovno s jedným zo spojov z fončordy...aby tam nebolo tých 19 minút...to je podľa mňa dosť...
Reakcia na: lubinko #31898:
už mi nedá, aby som sa nevyjadril. Porovnávať 2 (slovom DVA) školské spoje L3 na Tulskú a celodenný režim na diaľkovej L26 je trochu odtrhnuté z reality.

Tieto 2 spoje na L3 vznikli najmä kvôli študentom z Fončordy, ktorí nemali vždy tú možnosť dostať sa do preplneného trolejbusu (hovorím o roku 2005 a skôr). Čiže toto je čisto záležitosť prepravnej povinnosti dopravcu voči cestujúcemu čakajúcemu na svoj spoj na danej linke. Ako uviedol PePan, je to o tom, aby som tých študentov odviezol a k tomu všetkých. Proste dávam šancu aj Fončorde vôbec docestovať. Ak by všetky tie spoje chodili z Radvane, je vysoká pravdepodobnosť, že práve posledné spoje, ktorými sa dá stihnúť školské vyučovanie pôjdu plné už z Radvane a na Fončorde ostanú študenti s dlhým nosom. Ber to tak, že tieto 2 spoje na L3 sú len skrátené v trase a jediná možnosť ako ich vo svojej trase skrátiť a pritom súčasne nimi zasiahnuť aj Kyjeveské námestie, je využiť obrat okolo Tulskej a Moskovskej. To, že tieto 2 spoje možno dosť veľkej skupine študentov zastavia tým pádom priamo pred vchodom, je už len bonus. Takže porovnávať L26 a L3 v tomto smere nie je možné.

Re #31887 PePan21: V DPMBB si každomesačne robím štatistiky vyťažiteľnosti jednotlivých spojov celej siete DPM a možnosť oboznámiť sa s nimi má aj LUK, PIT alebo wizard (čiže vedia o čom hovoria). Z nich celkom jasne vyplýva, že pomerne slušne vyťažený spoj bol v minulom školskom roku práve ten, s odchodom z Vozovne Kremnička o 7:18. Uvidíme, čo sa stane 1.9. keď už by nemalo byť deformované prostredie cez X-ky. Ale v každom prípade, ako už uviedol PIT, podľa Vnútorného poriadku školy GJGT sú študenti povinní byť v škole najneskôr 10 min pred začiatkom vyučovacej hodiny. Čiže v tomto smere tiež nie je veľmi čo riešiť.
Reakcia na: N/A #31904:
Viest autobusovu linku ktorej vacsina trasy je pod dratmi je NEZMYSEL.
Reakcia na: N/A #31900:
Fakt? To je zaujimave.. Bezna prax v civilizovanych prevadzkach MHD je ze linky vedu z jednotlivych casti do prestupnych uzlov. Aj ked, nikto nevylucuje aby isli aj do inej casti, ale nie je to nutne..
Reakcia na: lubinko #31898:
noo presne...skoro všetci sa tu pozerajú na to v rámci možností dpmbb...priame spojenie sásová-vub-nábrežie-radvaň bolo to najlepšie čo sadzv spravil...a aj to vidno koľko ľudí tým chodí priamo(aj sásová-nábrežie)... už vidím to šomranie ľudí na prestupovanie...túto linku treba určite zachovať...stačí aj v tomto intervale...a posilniť smery mesto-radvaň a mesto-sásová...veľa ľudí sa nájde ktorí sa cez mesto len prevezú a idú ďalej...
a tá L26 má opodstatnenie aj pre firmy na partizánskej...tiež by ju bolo dobré zachovať...avšak stačí len pár spojov v špičke a po konci smien...ako doplnok L6 ktorý ide aj ďalej...+ pár spojov mesto-sásová...voľakedy za tvrdého BBDS-kovania chodil aj jeden spoj L6 obsluhovaný autobusom...ktorý pokračoval na cementáreň...a bol pre dochádzku z fončordy na part. cestu pred šiestou hodinou rannou...
Reakcia na: lubinko #31898:
Neboooj, linku 26 nebudú rušiť... Mám to potvrdené! ? Neobávaj sa... Hm a v tej poslednej časti s tebou súhlasím aj keď pravdu povediac, je zaujímavé čítať ako sa tu hádajú dve strany, len škoda, že to nijako nepomáha... V podstate ja som len zvedavý ako sa to všetko skončí asi tak ako každý v tomto meste... Dúfajme, že nakoniec dobre... ?
Reakcia na: BB - Schuhu #31901:
To máš ako to, že bude L37
Reakcia na: brefos #31897:
Však práve preto, týždeň je na bystrické pomery ešte veľmi dlhá doba. Tu sa veci menia z večera do rána.
Reakcia na: 810zssk #31885:
po celom svete...ale tak že máš linky z jedného konca mesta na druhý...nie také že ti všetko končí v centre...a čakaj si koľko chceš...
Reakcia na: BB - Schuhu #31896:
Ktovie, možno bude zmena všetkých cp MHD, aj v ZH,ZV však sa tu menil každý rok.
tak DPMBB sa cestujúcim v podobe L3 na tulskú priblížil, a SAD Zv má zrušiť L26, ktorá je dosť vyťažená? To je choré, treba sa na problémy cestujúcich pozrieť globálne a nie iba cez okuliare DPMBB. Nie som zástanca SAD ZV, ale mám na pamäti kto urobil nastupovanie dvomi dvermi , kto zaviedol linky zo sásovej do radvane.
Reakcia na: BZUCO #31895:
Ok. Ale už je len týždeň do 1.9., ja že sa bude už niečo viac vedieť.
Reakcia na: BZUCO #31895:
Dovolím si tvrdiť, že v tomto momente ešte nikto nevie čo bude od 1.9. To sa uvidí podľa všetkého až v ten deň ráno... A veeeľmi by ma zaujímali nové CP z dielne SAD ZV, najmä to avizované posilnenie do Sásovej.
Reakcia na: brefos #31893:
Hehe som ta prebehol par stran dozadu som mal tu istu otazku. Mno ono skorej otazka znie ci k 1.9 bude vobec daka akceptacia kariet. Aspon co som pochopil ten clanok v MY novinach. Ono Podla toho clanku to stou dohodou vobec nieje take ruzove. Ak to spravne chapem.
Reakcia na: brefos #31893:
pytas sa sice dobre, ale na zlom mieste... ja osobne tipujem, ze nebudes moct... ?
Nechcem sa spýtať somarinu, ale predsa sa spýtam ? Keď budem mať program Maxi jazdy za 500sk a po 1.9. ak bude akceptácia kariet, budem môcť to využiť aj pri autobusoch SADZV? ❗
Reakcia na: PIT #31889:
Heh, s tým Vnútorným poriadkom GJGT to sa mi páči... 🙂 Ja som vždy poctivo dodržiaval všetky interné predpisy školy. V tejto súvislosti chválim zmenu na L3, pretože spoje "c" pôjdú o čosi skôr ako do 27.6. Podľa starého CP totiž jeden "c" spoj prichádzal o 7:43 a druhý "c" spoj až o 7:58. Takže tento druhý menovaný spoj bol pre poctivého študenta idúceho na 8:00 nepoužiteľný. Teraz pôjdú tie spoje skôr, toto musím pochváliť.
Reakcia na: wizard112 #31888:
Politickej vôli je úplne ukradnutý celý mestský dopravný systém - tú zaujíma len súkromné blaho SAD ZV a tých, ktorí sa na tom priživujú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.