Reply on: PIT #55385:
To sú ale také pseudodôvody. V roku 2022 sa dá vyťaženosť liniek zisťovať oveľa efektívnejšie ako pípaním kariet. Okrem toho že to spomaľuje premávku je to aj tak zúfalo nepresné, keďže sa zisťuje len kde cestujúci nastúpil a teda obsadenosť v jednotlivých úsekoch nezistí nikto. Na tento účel sú oveľa vhodnejšie počítadlá cestujúcich (a ani nemusia byť v každom vozidle, dá sa to riešiť vypravovaním vozidiel s počítadlami na linky ktoré práve chceme overiť - viď iné mestá).
A deľba tržieb je úplne irelevantná, keďže oba módy dopravy objednáva mesto BB, takže je jedno koľko tržieb má SAD ZV vs DPMBB, stále to v konečnom dôsledku ide tomu istému subjektu. Kľudne by sa mohli deliť podľa vozokm, alebo čohokoľvek iného.
BB-Schuhu
zdroj: http://www.dpmbb.eu
Údajne sú problémy aj s prestupnými lístkami medzi trolejbusmi a autobusmi, taktiež sú problémy, že niekomu pri prvých dverách vytlačí cestovný lístok, inému nie. V kĺbových trolejbusoch nefunguje bočný transparent vo vlečke. Na čelnom transparente namiesto veľkých čitateľných nápisov sú iba drobné nápisy, napr. malým písmom "B.B., Rooseveltova nem." Áno, aj to "B.B." je naozaj "veľmi dôležité". Návrat o 10 rokov dozadu.
Naopak čítačky z trolejbusov DPM BB putovali do autobusov SAD ZV. To znie síce pekne, ale niekoľko pár pokusov nastúpiť do vozidla 3. alebo 4. dvermi skončili neúspešne - buď mi vodič ani neotvoril zadné dvere alebo čítačka vzadu nefungovala a musel som prejsť ku 2. dverám. Pre úplnosť tohto príspevku dodám, že obaja dopravcovia SAD ZV aj DPM BB na svojich webových stránkach deklarujú nástup všetkými dverami od 1.1.2022.
Ďalšia kapitola je prestarnutý vozidlový park so zastaralými Karosami B952/B961 z rokov 2005-2006 a poruchové Citelisy z rokov 2009 a 2012, ktoré už majú tiež svoje najlepšie roky dávno za sebou. Je vôbec ešte nejaká nádej na kvalitnú MHD v Banskej Bystrici?