Nové 4 kĺbové autobusy Iveco Urbanway 18M pre SAD Zvolen:
http://evidencia-dopravcov.eu/zoznam?trakce=autobus&iddopravce=57&vyrobce=Iveco&ntyp=Urbanway
Banská Bystrica sa tak po Bratislave a Považskej Bystrici stáva tretím mestom, kde bude prevádzkovaný typ autobusu Urbanway (kĺbové vozidlo však na Slovensku dosiaľ nebolo žiadne).
Prvenstvo v prevádzke Urbanwayu 18M v rámci ČR nesú Karlovy Vary (2015).
http://evidencia-dopravcov.eu/zoznam?trakce=autobus&iddopravce=57&vyrobce=Iveco&ntyp=Urbanway
Banská Bystrica sa tak po Bratislave a Považskej Bystrici stáva tretím mestom, kde bude prevádzkovaný typ autobusu Urbanway (kĺbové vozidlo však na Slovensku dosiaľ nebolo žiadne).
Prvenstvo v prevádzke Urbanwayu 18M v rámci ČR nesú Karlovy Vary (2015).
810zssk
V Bystrici bude tazko MHD rychlejsia ako auto, kedze nejake rozsiahle zapchy velmi neexistuju. Ale mohlo by sa zacat tym ze nebude zufalo pomala - dnes uz len tarifny system robi z MHD vtip, nie alternativu, pretoze niekedy kym do vozidla nastupia ludia tak ja som s autom o tri krizovatky dalej. Tiez mam pocit ze vacsina vodicov sa s tymi vozidlami dost suchce, co je asi dane CP. Dalej do doby cesty treba zapocitat aj cakanie na spoj (resp. to o kolko skor prichadzam do ciela nez by som potreboval), co je nieco kde MHD BB opat brutalne prepadava. No a potom samozrejme rozsah obsluhy, kedy do absolutnej vacsiny smerov po 22:45 nejde vobec nic - oproti tomu auto ide v ktorejkolvek dennej dobe. Ak niekto robi do 22:00 a trochu dlhsie sa kvoli niecomu zdrzi v praci, uz ma problem.
Ak chceme aby ludia presadali z aut do MHD, tak im najprv treba dat nejaku pouzitelnu ponuku.