Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BZUCO #43757:
Aká "zvýšená kapacita trolejbusovej dopravy" ? Aký "vyšší objem výkonov obnovenej trolejbusovej dopravy s najmodernejšími parametrami" ? O čom to bystricoviny "plácejí" ??

Na konci článku už len chýba oznam o tom, že ide o reklamný článok nemenovanej firmy so sídlom na Balkáne. ?
Reply on: no.ev.di. #43759:
to sú zase tie "správne" noviny na čítanie, radšej to nekomentujem.

Re #43757 BB-Schuhu: jedine ak v zaplatení spoluúčasti 5%. ale ak tú "odpracujú" v DPM na montáži, tak by nemala byť vôbec v ničom, práve naopak. Veď údržbu starých trolejbusov už hádam ani nerobia, ak porovnám ich stav pred 2 rokmi a teraz. Už aj obe 15TrM vyzerajú ako zo Simferopoľa...

Re #43753 milan002: včera som mal česť previesť sa jediným víkendovým leštičom trolejového vedenia, a musím povedať, že som sklamaný. Okrem tej nízkopodlažnosti nič moc. Citelisy sú v tomto ozaj lepšie, či už počtom sedadiel v NP časti, alebo aj celkovo "priechodnosťou" interiéru. Neviem si predstaviť toto vozidlo na linke 1 alebo 6, možno tak po 19-tej a pri dobrom intervale.
Reply on: BB-Schuhu #43758:
to by zaujímalo aj mňa teda, že prečo inde premávka t-bus liniek výjde lacnejšie čím viac vozidiel po sieti prejde a neviem fakt aký vplyv má na to dĺžka siete ? jediné čo t-busom v BB chýba je trať na Sásovú a možno ešte jedna trať v centre mesta a to by bolo všetko. Žilina mala dlho sieť iba so 4 linkami bez Hájika a trate cez Veľký diel, ktorá vytvorila okruh a predsa trolejbusy mali leví podiel na prepravovaní ľudí v meste. Žeby v BB bolo všetko inak? ?

Re #43755 Agent007: to ti s radosťou pripomeniem až budete nariekať za kĺbovými trolejbusmi, ok? ?
Reply on: BZUCO #43757:
Ale nie je mi jasné, v čom presne bude prevádzka trolejbusov nákladnejšia v porovnaní s minulým rokom.
Pozerám na túto fotografiu a zistil som, že si už ani poriadne nepamätám, ako presne vyzerali nástupištia na železničnej stanici pred prestavbou v roku 2003:
http://rail.sk/arp/slovakia/zst/photos/133637e.jpg
Reply on: no.ev.di. #43754:
ty uz kdesi zalez, na tvoje slova uz nie je nikto zvedavy ☠
Reply on: milan002 #43753:
došlo na moje slová. Na najvyťaženejšej linke tie trolejbusy pohoria, ten interiér je riešený pomaly jak pre prímestské vozidlo ?
Reply on: Vladimír #43752:
pravdu povediac čakal som niečo oveľa, oveľa lepšie. Ako už starší občan síce nastúpim poporiadku, ale vnútro ako keby robili pre vojenskú ponorku - interiér pekný, len nepraktický. Ale za 95%-tnú zľavu buďme radi, že máme čo máme. Len ak nastúpi viac študentov s taškami, alebo ľudí s nákupmi, skoro sa nedá hýbať. V strede mali nechať miesto ako tomu bývalo u starších vozov, či už autobusových alebo aj trolejbusových.

Vozidlo je to pekné, ale myslím, že bystrická kvalita ciest ho hneď vycvičí. Možno páni objednávatelia mohli (a hlavne mali) myslieť viac ako na to, aby vyhral konkrétny výrobca na to, aby vybrali aj vhodný interiér. Toľko môj názor z prvej jazdy, subjektívny a zujatý, ako to pri názoroch už býva.
Pokiaľ disponujem správnymi informáciami, od rána premáva 30 Tr-ka s cestujúcimi na L2. Aké sú reakcie cestujúcich?
Reply on: Kami #43750:
ak to spravne chapem, tak od 2. maja bude vlastne obnovena aj zastavka Mestsky urad.
Reply on: BB-Schuhu #43748:
pre linky 101 a 102 sa nemusi zmenit obsluha zastavok. Nerozumiem preco by sa mala rusit zastavka Skuteckeho, ta bude dostupna bez obmedzenia. Jedine Rudlovska - STV by sa mala presunut bud na razcestie, alebo na minibusovu zastavku Rudlovska cesta.
Reply on: kvorka #43743:
keď sa budú ľudia voziť a tlačiť sa v tých 30Tr-kách ako náhrada za 15Tr-ky, tak budú trpko plakať za kĺbovými trolejbusmi, lebo jednak je to kratšie vozidlo a navyše má oproti prvej testovanej 30Tr ešte menej miesta na státie.
Z dôvodu uzávierky Kukučínovej ul. budú v dňoch 15.4.2011-1.5.2011 linky č. 20, 35, 36 a 43 presmerované cez Cestu k nemocnici. Zastávky Skuteckého a Rudlovská cesta - STV nebudú obsluhované. Info: www.mhdbb.sk

Ako sa táto uzávierka dotkne liniek č. 101 a 102, mi nateraz nie je známe.
Reply on: JJ #43746:
ani nestraš. To by bola už sila ?
Reply on: draxter #43730:
tak toto je pre mòa viac než komické - ¾udia, ktorým som pred dvoma rokmi vysvet¾oval nevhodnosť a negatívne dopady súbežnej dopravy prevádzkovanej na dráhe s dopravou prevádzkovanou v pravidelnej autobusovej doprave; ktorých som presviedèal o nutnosti preferencie dráhy pred cestnou dopravou a ktorí to aj tak nebodli schopní pochopiť (výsledkom bol plán dopravnej obslužnosti Mesta BB), dnes idú vypracúvať podobný plán smerujúci k zamedzeniu súbežnej dopravy opäť v rovnakom spore: dráha vs. cestná doprava.

Ak budem aplikovať výstupy z plánu dopravnej obslužnosti v BB na pripravovaný plán zamedzenia súbežnej osobnej dopravy na železnici a pravidelnej autobusovej dopravy, tak mi vychádza nasledovný predpoklad:

po 18:00 hod. nebude prevádzkovaná žiadna doprava (ani železnièná ani autobusová) medzi
- Trnavou a Bratislavou
- Banskou Bystricou a Zvolenom
- Košicami a Prešovom

popri železniènej doprave na trati "Trnava - Kúty" zavedieme aj expresné autobusové spojenia v rovnakej relácii

- zrušíme prevádzkovanie osobnej dopravy na tratiach do Banskej Štiavnice, Trstenej a na TEŽ

... a takto by sa dalo pokraèovať 🙂

#43739 Re 810zssk: neexistuje, aby som ako objednávate¾ dopravy (VÚC), nedostal od dopravcu dáta - to by bolo pre dopravcu ve¾mi rýchle a šokujúce vytriezvenie. Navyše, štát ako akcionár v podnikoch SAD (dokonca asi vo všetkých) si tie dáta môže úplne jednoducho nárokovať.
Reply on: kvorka #43743:
u vsetkych projektov z EU-love sa islo cestou velkeho tresku, cize asi na to nejaky dovod bude...

Re #43740 kvorka: zial dokym sa bude VHD riesit systemom "tu mate balik vzkm a robte si s nim co chcete", takto nikdy fungovat nebude. Proste objednavatel si musi sam vyhodnotit, na co ma peniaze a na co nie a podla toho si objednat PRESNY cestovny poriadok a nie to nechavat na lajdackom dopravcovi, ktoremu staci, ze dotacne bubaciky tecu...
Reply on: draxter #43738:
Však v prípade Bystrice tie údaje mali a aj tak bol výsledný produkt katastrofa. Preto na výsledky tejto analýzy čakám skôr s obavami...
Takže zo sľubov, že dodávka nových trolejbusov sa uskutoční postupne do konca mája je, že všetko bude najskôr koncom nája: http://www.bystrica24.sk/news.php?extend.92254

Čiže žiadne postupné zavádzanie vozidiel, ako sa vypisovalo v článkoch v minulosti. Ach jo. ?
Reply on: kvorka #43740:
Podla mna sa to na tento pripad nevztahuje..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.