Na tom je najpozoruhodnejšie to, že tá elektronika je presne taká istá ako je v trolejbusoch Škoda-Iribus a Škoda-Solaris ale hlavne, že niektorí už majú jasno v tom, že je to chyba SOR-u ? .
"Všetko je to o ľuďoch. " - Samozrejme, ale mala ZSSK vobec dobre vedenie za poslednych 15 rokov? Preto je vyhodnejsie objednat sukromneho dopravcu.
"Áno, bol to jeden neprekonateľný problém. V strojčeku totiž vypršala platnosť dát. To bol celý problém s elektronikou." - A kvoli tomu ten trolejbus odstavili? Sorry, ale neverim
preco sa SLaris neprihlasil ??? #41299
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska:.
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. cena za predmet zákazky - 55
2. pohotovostná hmotnosť vozidla - 25
3. počet dverí - 20
tu mas jasne stanovone preco sa Solaris neprihlasil
ceny netusim , hmotnost - vraj je SOR lahsi, pocet dveri vyhral SOR, cize ak Solaris neponukal nizsiu cenu , naco sa tam mal hlasit ,ked asi vedel ze je to zbytocne
Ja som tiež za čo najrýchlejšie vytvorenie IDS.
Re #43627 810zssk: Všetko je to o ľuďoch. Bohužiaľ, máme to šťastie, že vo vedení firmy sú taký "zodpovedný" ľudia ako sú. Ad 750/812 proti Desiro. Asi to Desiro. No som zvedavý, ako dlho vydrží v bezchybnom stave na sieti ŽSR.
Re #43629 810zssk: Určite tam neriešia také veci. lebo tam motivuje železnica cestovať. U nás de motivuje cestovať správca infraštruktúry. Už sa teším, kedy sa aj na koridore objavia trvalé 20ky a pod.
Re #43630 S499.1023: S tohto nového mi trvalo chvíľku, kým som sa vysomáril. Ale aspoň že tam majú tú kalkulačku.:-)
Re #43638 no.ev.di.: Nevidím dáky zásadný problém keď tam je schodík a keď nie. Vystúpiť sa musíš aj tak, keď chceš niekoho pustiť preč. Čiže v tomto problém schodíka nevidím. Inak, skúsil si sa previesť v novom trolejbuse od Škodovky ktorý tak vehementne kritizuješ?
Re #43642 no.ev.di.: Prečo sa potom tvoj ospevovaný solaris neprihlásil? Inak ja som nemal pocit, že by som pri presúvaní do zadnej časti vozidla o niečo zakopol.
Re #43645 no.ev.di.: Prosím ťa, naštuduj si, kto dodáva trolejbusy do BB. Určite to nie je SOR.
Re #43647 BB-Schuhu: Hlavná vec, že ráno tade prešli prvé spoje a potom to znova uzavreli.
Re #43651 no.ev.di.: Ešte raz, bol si sa prejsť po novom trolejbuse? Ako vieš že budú ľudia zakopávať?
Re #43654 no.ev.di.: Pomocný dieselagregát je plus. A ako vieš, že bude?
Re #43658 no.ev.di: Aspoň ťa nebudú musieť ošetrovať:-P
Re #43677 Petto: Áno, bol to jeden neprekonateľný problém. V strojčeku totiž vypršala platnosť dát. To bol celý problém s elektronikou.
Garantujem ti, s tym este budete mat nemale problemy, a nie len vdaka interieru , vasa 3001 uz mala vyznejsiu poruchu v BA pocas testov, rozsypalo sa jedno okno vplyvom vytlkov
to je ešte komplikovanejšie ako nazrieť do vlastného mailboxu? tak potom na to zabudni... ?
Je smutné, že kasselské obrubníky do BB prichádzajú len cez vyvolané investície a teda sa zjavujú len na nevýznamných zastávkach na periférii, zatiaľčo frekventované zastávky na hlavných ťahoch naďalej ničia podvozky vozidiel MHD... ?
Nejaký nový súkromník z BB chce prevádzkovať novú linku Levoča-RK-BB-ZV-NR-Trnava a volá sa Prebus, s.r.o., THK 34, 974 04 Banská Bystrica. Nieje to náhodou PAREBUS? Lebo sa to v názve firmy podobá.
Už aj Zvolen objavili ? Totiž konečne sa niekto rozhodol že spravia normálnu zastávku na námestí SNP smer Sekier, teda "nástupište". Už sa nemusí človek popod stromy po blate motať a stáť na blate, ale konečne tam dávajú dlažbu-rozširujú to. Len dúfam že to nebude parkovisko ?
BB-Schuhu