ale aj povodne usporiadanie nie je idealne. Vozik je naznaceny oproti 2. dveram. Lenze z praxe viem, ze s kocikmi nastupuju do 3. dveri a potom stoja pri sklapacich sedadlach.
pre mestskú dopravu je to fakt teda vlastný gól ? niežeby bola MHD v BB moja srdcovka, no ľudia nadšení teda nebudú. Vie sa už, kto má na svedomí takéto riešenie interiéru? Teraz aby som sa klepal, že aké t-busy prídu do BA a ak to bude SOR aby to nemalo interiér ako tie BB.
pôvodná SORka, ktorá bola na testovaní v BB ešte minulý rok mala interiér usporiadaný ďaleko lepšie. Bol to presne tento interér: http://sor.cz/site/download/TNB12-28-95-Cegelec-1297840852.jpg
ten schod za vodičom v podstate končil v mieste oproti druhým dverám (presne podľa nákresu) a následne bol veľký nízkopodlažný priestor pre stojacich cestujúcich, detské kočíky a pre cestujúcich na vozíku. To čo sa montuje v BB (30Tr) mi skôr pripomína medzimestský trolejbus, ktorý absolútne nezohľadňuje kapacitné potreby typické pre MHD - a to odviesť na jeden raz veľkú masu cestujúcich.
Teda ešte raz: nerozumiem tomu schodu za vodičom, ktorý siaha až do polky vozidla, keďže, ako vidno aj podľa priloženého nákresu, pôvodný zámer bol s ďaleko väčšou nízkopodlažnou plochou. Čo sa v konečnom dôsledku aj potvrdilo v praxi, nakoľko presne taký trolejbus v BB na testovaní bol.
aby nedoslo k omylu
1. netusim co je pod podestou a preco tam je
2. diesel by bol v zadnej casti.
A preco? Lebo niektori dopravcovia pomocny diesel vyzaduju. Ked SOR zvladne trolejbus, aj hybrid, tak zastavba pomocneho dieselagregatu je hracka.
Re #43655 158VB: ten autobus bol zrejme vyrobeny este v 80-tych rokoch. Dnes vsak tazko povedat ci papiere zodpovedaju skutocnosti. Povodna znacka by mohla byt ZH 71-41 (to bola LC), potom ZH-056AP. Urcite to nie je C 735, tie sa vyrabali az neskor a v nasom regione si pamatam akurat jednu SAD Bratislava co jazdila na linke BA - BB.
Fotky mozes posielat na adresu, ktoru mam pod nickom (cerveny).
Jedna vec, ktorú (asi nielen ja) nemám rád je, že 85% laikov hádže všetkú vinu na vodiča. Ale to nie je pravda. Vodič, ako zamestannec, poväčšine neovplyvňuje, a nemôže ovplyvniť stav a údržbu autobusu, a to čo sa s ním deje, ale skôr dopravca, ako majiteľ autobusu. Ten je plne zodpovedný za svoj majetok. A ten autobus bude buď Karosa LC735 alebo LC736. Nápisom vzadu netreba veriť, niekedy sú tam napísané také bludy, ako napríklad "C 932", pritom taká nikdy neexistovala. A vek busu, to je výhovorka. Karosa je najspolahlivejší a najkvalitnejší autobus. Záleží na údržbe. Pokiaľ je 18 ročný autobus po generálke a v dobrom stave, udržiavaný, tak s ním nemusí byť problém. A kolko rázi sa stane, že starý autobus je lepší ako nový... Každopádne vám verím a súcitím s vami, nakolko finančné ťažkosti dobre poznám, a takého oblečenia je vždy škoda.
Dakujem Kami za vycerpavajuce info - z hladiska informovanosti viem teraz viac o busoch a rozdieloch co ma zaujimali.
Trochu mam nejasnost v tej specifikacii C734 ako primestsky - dvere v strede-tam neboli - boli v zadu co skor ide k dialkovym busom.Vyska batozinoveho - na urovni kolies suhlasi skor s C735 .Nalepka vzadu bola C734 - takze to bol mozno nejaky zlepenec.Neviem z kadial to vypriadli.Inak mam aj fotky - neviem kam by som Ti-Vam ich poslal na zhodnotenie.
Podla tych noriem teda ak to nema EURO3-co urcite nema,tak to bude bus vyrobeny pred rokom cca 1996 ?
No a dnes som trochu hladal na nete zlozenie tej kvalapiny/Alycol,Fridex/tak to je pekne agresivny humus - v karte vyrobku bolo pisane ze handry po pouziti napr.utieranie pri udrzbe vozidla - treba zlikvidovat ako nebezpecny odpad,....
Tak sme teraz vybalovali tie pozbierane veci - lebo p.ucitelky sa snazili na chate veci posusit-ze ak je to teda len voda tak je dobre - no a na vacsine veci su flaky a take ako poleptane kusy - to mozeme vsetko vyhodit.Je to agresivne aj na pokozku - citil som to na rukach.
DAKUJEME ZODPOVEDNEMU PANOVI VODICOVI , ktory ma autobus v 100%stave./i ked beriem do uvahy aj to ze asi neovplyvni ked mu prdne hadica v uloznom priestore/ - to sa asi bezne casto nekontroluje.Bude to vekom busu.
pomocný dieselagregát? a to už aj majú odskúšané, či iba to tam improvizovane nacpú a zistia, že si to vyžaduje pevnejší skelet vozidla, lebo bude rám praskať?! ?
keď si to tak zoberieš, tak klasická Škoda 14Tr má menej schodov než "nízkopodlažná" SORka 30Tr a ešte aj umožňuje bezproblémový presun cestujúcich po vozidle ? však nemusí nič fotiť, veď tu máte na imhd.sk fotky tej plechovice s tykadlami? Do premávky vyrazia až keď sa zhomologizuje ten čo je v Bratislave po 10 000km, či aj skôr môžu?
Mna by to tiez zaujimalo. Nechapem, preco ma bus viac nizkopodlaznych priestorov ako tbus.
Mohol by LUK vyrazit s fotoaparatom a odfotit to? Aby mohol no.ev.di ukoncit tuto nekonecnu opakovanu kritiku SORu.
Prace ns orvoreni cesty na karlovo finisisuju rychlejsim tempom, funkcne je uz aj verejne osvetlenie, osadene boli na zastavke v oboch smeroch uz aj lexanove pristresky. Oznacniky boli uz osadene dlhsiu dobu, len netreba zabudnut dodat tabulky z vyveskami aj oznacniky kus renovovat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
JJ
http://sor.cz/site/download/TNB12-28-95-Cegelec-1297840852.jpg
ten schod za vodičom v podstate končil v mieste oproti druhým dverám (presne podľa nákresu) a následne bol veľký nízkopodlažný priestor pre stojacich cestujúcich, detské kočíky a pre cestujúcich na vozíku. To čo sa montuje v BB (30Tr) mi skôr pripomína medzimestský trolejbus, ktorý absolútne nezohľadňuje kapacitné potreby typické pre MHD - a to odviesť na jeden raz veľkú masu cestujúcich.
Teda ešte raz: nerozumiem tomu schodu za vodičom, ktorý siaha až do polky vozidla, keďže, ako vidno aj podľa priloženého nákresu, pôvodný zámer bol s ďaleko väčšou nízkopodlažnou plochou. Čo sa v konečnom dôsledku aj potvrdilo v praxi, nakoľko presne taký trolejbus v BB na testovaní bol.