Výstavba severného obchavtu sa v týchto dňoch naplno rozbieha. V úseku Karlovo-Sásová-Partizánska jazdia nákladiaky hádam každú minútu, vidieť to aj na cestách - prach, hluk. Normálne som rád, stavebná atmosféra ako sa patrí. Na toto sme čakali 30 rokov. Verím, že po dokončení SO sa dopravná situácia v meste zlepší.
Na Partizánskej ul. je to všetko rozbagrované. Bývalé parkovisko ČSAD (tzv. vonkajšia ohrada) už neexistuje, na jej mieste je už vykopaná obrovská jama (tadiaľ povedie cesta), rozkopaný je aj bývalý parčík pred vstupom do areálu. Vjazd/výjazd do vozovne je tiež poriadne obmedzený, videl som ako sa tadiaľ predieralo LE-čko po blatistej ceste a ešte sa uhýbalo 2 bagrom. Myslím, že dlho to takto nepotrvá. Minulý týždeň som počul rozprávať sa vodičov niečo v tom zmysle, že asi začnú využívať bočný vjazd do vozovne (t.j. od Senice) tak uvidíme.
Na Rudlovskej sa tiež robí intenzívne. Chcel som ísť na medokýš, už sa tam ani nedá veľmi dostať. Ak dôjde k uzatvoreniu cesty od soboty, aké budú zmeny v MHD? Nikto nič, každý mlčí. Ktovie či dajú kĺbové 21+22 cez Rudlovskú cestu. Viem, že kĺbaky už tadiaľ jazdili (napr. v roku 2006, ale to bolo len pár dní a v roku 1994 nebola taká hustá premávka ako dnes), myslím že tam budú vznikať časté kolízne situácie. Alebo žeby dali L21 a 22 cez Partizánsku a L28 možno cez Rudlovskú, na toto som veľmi zvedavý.
Pravdepodobne časom začne výluka aj na Karlove (medzi zastávkami Komenského a Na Karlove), ktovie aká bude organizácia dopravy v tomto úseku.
Na Partizánskej ul. je to všetko rozbagrované. Bývalé parkovisko ČSAD (tzv. vonkajšia ohrada) už neexistuje, na jej mieste je už vykopaná obrovská jama (tadiaľ povedie cesta), rozkopaný je aj bývalý parčík pred vstupom do areálu. Vjazd/výjazd do vozovne je tiež poriadne obmedzený, videl som ako sa tadiaľ predieralo LE-čko po blatistej ceste a ešte sa uhýbalo 2 bagrom. Myslím, že dlho to takto nepotrvá. Minulý týždeň som počul rozprávať sa vodičov niečo v tom zmysle, že asi začnú využívať bočný vjazd do vozovne (t.j. od Senice) tak uvidíme.
Na Rudlovskej sa tiež robí intenzívne. Chcel som ísť na medokýš, už sa tam ani nedá veľmi dostať. Ak dôjde k uzatvoreniu cesty od soboty, aké budú zmeny v MHD? Nikto nič, každý mlčí. Ktovie či dajú kĺbové 21+22 cez Rudlovskú cestu. Viem, že kĺbaky už tadiaľ jazdili (napr. v roku 2006, ale to bolo len pár dní a v roku 1994 nebola taká hustá premávka ako dnes), myslím že tam budú vznikať časté kolízne situácie. Alebo žeby dali L21 a 22 cez Partizánsku a L28 možno cez Rudlovskú, na toto som veľmi zvedavý.
Pravdepodobne časom začne výluka aj na Karlove (medzi zastávkami Komenského a Na Karlove), ktovie aká bude organizácia dopravy v tomto úseku.

expresbb
Re #40314 mirkobb: Nuž, mňa to tiež trápi
Re #40315 S499.1023: Tu je vzorec pre výpočet ceny za DC. http://www.zsr.sk/slovensky/zeleznicna-dopravna-cesta/marketing/cena-za-dopravnu-cestu/vnutrostatna-doprava.html?page_id=367. Pri osobných vlakoch je dôležitý prejdený km, nie záťaž. V xls je prepočítavacia tabuľka. Podľa teba by ako mala vyzerať železničná mapa slovenska?
Štúrovo - Kúty, Ba - Za - Ke, Za - Ča, Po - Ke? Nič viac?
Čo sa týka zab. zar. tak to by som nechal na porovnanie čo by sa tam viac hodilo.
Re #40316 irizar: Aha tak potom sa nesťažujme, že v BB kraji sú hladové doliny. Tak potom prečo stavajú rýchlostnú cestu na BB?
Re #40317 S499.1023: Na severe asi áno. Na juhu ani nie. Vďaka "modernej" železnici.
Re #40318 S499.1023: Prečo výhradne všade ťahať len cestu?
Re #40319 S499.1023: nuž, ja by som tiež rád vidieť také dačo s elektrickým prenosom výkonu. Aj keď radšej by som videl niečo nové. Keď už tak reko tak radšej 850/851 ako 810/011
Re #40320 S499.1023: Mosty, estakády, neviem či je to najlacnejšie. Tak zovnajme naše veľhory a kopce aby sa nemusel toľko stavať. Už sa teším na tie tuneli a mosty medzi Žilinou a Vrútkami.
Re #40325 S499.1023: Ľudia žijúci v BB kraji a na juhu BB kraja nemajú nárok na kvalitné spojenie na východ a západ? Lebo severom pôjde D1, modernizuje sa železnica.
Juh. Miestami dvojkoľajne občas rýchlejšie až cesta zo ZV pomaly bude ako tak rýchla Ale čo po Zvolen?
Re #40322 LUK: Som zvedavý, kedy tam niekoho zo stavbárov zabije. Behajú tam cez železnicu, ako keby tam ani nebola.
Re #40326 JJ: Vzhľadom na nedostatočnú infraštruktúru, NIKDY a to asi aj tí, čo sú tu, aby neodišli. Ale tak čo môžeme čakať.
Re #40327 S499.1023: Tak ale povedz, nie je to pravda? Neuprednostňuje sa sever pred juhom. Napriek tomu že juhu by to mohlo viac pomôcť? Či potom sa bude nadávať, že sever musí robiť na juh?