Reply on: irizar #40316:
s týmto sa absolútne nedá súhlasiť. D1 spája 6 krajských miest. Ale aj R1 mohla spájať 6 krajských miest (BA - TT - NR - BB - PO - KE). Toto ako argument neobstojí. A uvedom si, že už je na čase naliať aspoň nejaké drobné aj do iných regiónov. Už desiatky rokov sa zo štátneho pumpuje IBA do Považia.
Nitrianske Pravno - Kláštor pod Znievom - kvôli terénnym pomerom platí bod 6. Nepredpokladám žiadnu významnú frekvenciu, presahujúcu šukafón a manipulák.
?
irizar
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0otou%C5%A1
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/%C5%A0otou%C5%A1
Re #40314: Porovnaj si súčasnú drekvenciu dopravy, hustotu obyvateľstva, koncentráciu priemyslu v minulosti aj dnes a vôbec celkový dopyt po doprave na severnom ťahu a na južnom. To isté platí aj pre stavbu diaľnic. Dofrasa, D1 bude po dokončení spájať šesť z ôsmich krajských miest, veľké aj menšie priemyselné centrá po celej svojej dĺžke, zatiaľ čo za Banskou Bystricou nie je v podstate nič, čo by výstavbu diaľnice alebo rýchlostnej cesty opodstatnilo. Logicky sa peniaze pumpujú tam, kde je z nich najväčší úžitok. A našťastie sa na tom ani vďaka populistickým rečiam politikov a retardovaným stránkam typu http://www.blizsienaokolo.com/ nič meniť nebude...