Reply on: draxter #19590:
V smere od SOUS na Strieborné nám. by si tiež musel vyrúbať zopár stromov. V opačnom smere by si nemusel vyrúbať nič, ale odkúpiť zopár metrov štvorcových pozemkov, ktoré by ti ich vlastníci tak ľahko nepredali. Z tohto vyplýva, že vybudovanie zálivov je nereálne.Re #19621 PIT: Z toho, čo si napísal mi vyplýva, že dlhé linky v takom množstve, ako tu máme dnes, sú pre rovnomerný interval nevýhodné. Teda lepšie je mať "krátke" linky s hustejším intervalom. To sa pozdáva aj mne, ale potom by som uprednostnil časovo predplatné lístky, lebo s dnešným odbavovacím systémom by sa cestovanie mnohým predražilo.
Re #19624 Votrelec: K tým stromom. Mesto chcelo už dávnejšie vybudovať kruhový objazd v parku, ale problém robili ochranári, ktorí neprešli ani na stretnutie s mestom. A to sa malo vyrúbať len zopár (asi

PIT
Rudohorská I. a Zvolen, AS je 28 km (22 Sk)
Rudohorská a Zvolen, AS je 27km (18 Sk).
Podľa Cenového výmeru č. 1/2006 BBSK http://www.vucbb.sk/ganet/vuc/bb/portal.nsf/wdoc/7b5b82554dcdcd59c1257195002aeb85/$FILE/Cenovy%20vymer%201-2006.pdf , ako aj Cenníka cestovného SAD Zvolen http://web.sadzv.sk/pages/cenniky/Cennik06.htm je maximálna i uplatňovaná výška zľavneného cestovného pre tarifné pásmo 27 - 30 km určená na 22 Sk a pre pásmo 24 - 26 km na 18 Sk.
Z uvedeného vyplýva, že tvoj kamarát môže byť rád, že platí nižšiu cenu, ako je stanovená, keďže platí cenu pre susedné tarifné pásmo (24 - 26 km = 18 Sk) a nie pre rovnaké ako ty (27 - 30 km = 22 Sk), kam by podľa tarifnej vzdialenosti mal patriť. Bude to teda len chybou dopravcu SAD Zvolen, ktorý neuplatňuje cenu podľa vlastného cenníka ? alebo akože poskytuje komerčnú zľavu ?