Reply on: PIT #19621:
no áno, tebou uvádzané skutočnosti nespochybňujem. Ale ak by sa napr. upravil CP L20, tam problém nevidím. A pri L21 a 22 pokiaľ viem, je dosť dlhá pauza na konečných pri prechode liniek. Inak by stačilo posunúť odchod zo Sásovej cca o 5-10 min a následne aj z Kremničky/Rakytoviec o 5-10min...Myslím, že pre dobrého dopravcu to nie je problém.
PIT
Rudohorská I. a Zvolen, AS je 28 km (22 Sk)
Rudohorská a Zvolen, AS je 27km (18 Sk).
Podľa Cenového výmeru č. 1/2006 BBSK http://www.vucbb.sk/ganet/vuc/bb/portal.nsf/wdoc/7b5b82554dcdcd59c1257195002aeb85/$FILE/Cenovy%20vymer%201-2006.pdf , ako aj Cenníka cestovného SAD Zvolen http://web.sadzv.sk/pages/cenniky/Cennik06.htm je maximálna i uplatňovaná výška zľavneného cestovného pre tarifné pásmo 27 - 30 km určená na 22 Sk a pre pásmo 24 - 26 km na 18 Sk.
Z uvedeného vyplýva, že tvoj kamarát môže byť rád, že platí nižšiu cenu, ako je stanovená, keďže platí cenu pre susedné tarifné pásmo (24 - 26 km = 18 Sk) a nie pre rovnaké ako ty (27 - 30 km = 22 Sk), kam by podľa tarifnej vzdialenosti mal patriť. Bude to teda len chybou dopravcu SAD Zvolen, ktorý neuplatňuje cenu podľa vlastného cenníka ? alebo akože poskytuje komerčnú zľavu ?