Včera na ZV-305BI skončil busboard Lavína.
Flying: už ti to niekto písal. Tu ide o podstatu prímestského busu. Zamysli sa, prečo asi v Karose pred 25 rokmi začali vyrábať dve základné rady autobusov - typ B a typ C.
Flying: už ti to niekto písal. Tu ide o podstatu prímestského busu. Zamysli sa, prečo asi v Karose pred 25 rokmi začali vyrábať dve základné rady autobusov - typ B a typ C.
maciatko
Súhlasím, že väčšina ľudí situáciu v SAD-ke nepozná, takisto ako nepozná situáciu všade inde, kde priamo nepracujú, nemajú tam rodinu, priateľov alebo známych - a napriek tomu do zamestnancov príslušných inštitútcií vyskakujú. Podľa mňa to nie je tak o poznaní situácie v danej inštitúcií, obchode alebo kdekoľvek, ako skôr o ľudskej prirodzenosti samej s jej chybami. Veľa ľudí vôbec nevie slušne správať - nielen v autobuse. Vzdelávať ľudí je dobrý nápad, otázka znie, či to napraví skazu, ktorá sa zanedbala pri výchove. V každom prípade, akékoľvek vzdelávanie v nejakej rozumnej forme nemôže byť na škodu.
Čo sa tých miest na Slovensku týka, bohužiaľ v práci (robím v obchodnej oblasti v jednom veľmi rozšírenom odvetví) skôr prichádzam na to, že veľké obchody sa robia častejšie kvôli dobrým kontaktom ako kvôli kvalite. Nie vždy je to tak, ale väčšinou. Obrovské svetoznáme giganty propagujúce svoju úžasnú kvalitu mávajú v svojom systéme nehorázny bordel a máločo tam funguje v porovnaní s nejakými drobnými podnikateľmi, ktorí nie sú takí známi, majú málo kontaktov a pomaly ani netušia, čo je to ISO, Certifikát o XY a podobné dôležité dokumenty. Jednoducho si čo najpoctivejšie urobia svoju robotu a dávajú si sakramentsky bacha, aby mali všetky daňové doklady v poriadku, pretože im, keďže to nie sú gigantické spoločnosti s cvendžiacim menom, nikto penále neodpustí.