Včera na ZV-305BI skončil busboard Lavína.
Flying: už ti to niekto písal. Tu ide o podstatu prímestského busu. Zamysli sa, prečo asi v Karose pred 25 rokmi začali vyrábať dve základné rady autobusov - typ B a typ C.
Flying: už ti to niekto písal. Tu ide o podstatu prímestského busu. Zamysli sa, prečo asi v Karose pred 25 rokmi začali vyrábať dve základné rady autobusov - typ B a typ C.
LUK
Re #19622 Bystrican.: áno, za čias BBDs bolo cestovné práve z tohto dovôdu postavené tak, že bolo jedno, z ktorej zastávky si išiel.
Re #19623 draxter: "Myslím, že pre dobrého dopravcu to nie je problém."
Pre dobrého nie. ?
Re #19625 wizard112: "lepšie je mať "krátke" linky s hustejším intervalom. To sa pozdáva aj mne, ale potom by som uprednostnil časovo predplatné lístky"
to musí íst ruka v ruke, to je bez debaty