Reply on: JJ #17720:
a na margo tvojho príspevku: by ti až rozum zastavoval nad tým, ako sa nás chceli zbaviť a celý problém zahodiť za seba a vykašlať sa na to. argumenty podobné tomu, že trolejbusy nám ničia cesty, zastávky, vážia o 9 ton viac ako autobusy, sú neekologické, s EU fondami sa nedá nič robiť, .... proste to ti až rozum zastavuje. Doslova si sa cítil ako totálny blbec a boli sme tam vyslovene pre srandu.To si treba prežiť ... až potom hodnotiť

JJ
poradie - kraj - okres - cesta - intenzita (počet vozidiel/24 hodín)
01. BA - BA5 - D1 - 96 867*
xx. BA
xx. BA
22. KE - KE1 - II/547 - 46 589
23. KE - KE4 - I/50 - 41 536
24. BB - BB - I/66 - 41 453
25. BA - BA2 - I/61 - 39 959
26. BB - BB - I/66 - 39 090
27. KE - KE4 - I/50 - 38 440
najbližší iný kraj sa nachádza
neurčené poradie - ZA - ZA - I/11 - 31 253
neurčené poradie - NR - NR - I/64 - 29 135
neurčené poradie - TT - TT - R1 - 27 518
neurčené poradie - TN - TN - I/61 - 27 260
neurčené poradie - PO - PP - I/67 - 26 045
len pripomeniem, že 3.najzaťaženejší úsek v BB má intenzitu 28 783 vozidiel za 24 hodín
*21 úsekov v BA má najvyššiu intenzitu v rámci SR, pričom ich takto rozčlenila SSC. Väčšina úsekov sa však nachádza na D1 a teda mimo centrum mesta. treba podotknúť, že jednotlivé sčítacie úseky sú poväčšine krátke a ohraničené často najbližšími križovatkami