Reply on: madarjarko #56177:
Kedze sú tam aj linky 24 a 25 na strieborko, a linky 20 a 26 na NSL, tak myslím ze to je dostatočné i preložitelné.Trolejbusy si najefektívnejšie keď jazdia čím rovnomernejšie. Preto treba posilniť premávku po popoludňajšej špičke a cez víkend na úkor subehov s busmi.
Dlhé linky prečo nie. Ale spájať konečné s obdobným potenciálom. A ľudí voziť tam, k potrebujú (obchody,stanice,priem.park). A menej liniek tam, kde to má zmysel. Posilniť terasu istotne, tá 97 je paródia. A nočnú dopravu!
draxter
1 ako je, predĺžiť interval 20 min do 20:00
2 Rakytovce - vozovňa....ŽST parcialne 3 vozy. Interval 30/60/60
3 ako je
4 15/30/30 v preklade s 2 (niektoré spoje až po vozovňu)
5 ako je, preklad s 3, nové spoje v špičke od 6:00 v c
6 interval 20 min do konca premávky
7 ako je 20/30/30
20 ako je 20/30/30, vybrané spoje do Majera
22 Pieninská - Rudohorská - Ďumbierska - NSL - nábrežie - J. Kráľa - Lazovná - Sásovská - Rudohorská - Pieninská 30/30/60
23 protismerne 22, 30/30/60
24 ako je
25 ako je
28 ako je
32 ako je, premávka cez víkend 120 min
33 THK - nábrežie - Partizánska - Senica 30/60/60
34/35/36 ako su
37 Pršianska Terasa - NĽŠ - nábrežie - ŽST - Šalková 30/60/60 (aj spoje do priem.parku)
43 ako je
80 a 90 ako sú
N6 120 celú noc
N16 Tatranská - Pieninská - Ďumbierska - NSL - nábrežie - Úsvit - Nad plážou - Tajovského (aj pod nemocnicou) - Podlavice (ak by prišla obsluha nočným vlakom, tak aj zachádza na stanicu). 120 celú noc, pred voľnými dňom 60