Podľa mňa MHD v BB nie je na ideálnej úrovni. Vidieť, že tým, že sa prakticky nič s ňou za posledných 10 rokov neurobilo. Oproti ostatným krajským, či dokonca niektorým väčším okresným mestám zaostáva. Tento týždeň som zrovna mal 2 hodiny v BB, ktoré som využil na odvezenie sa s MHD a musím skonštatovať, že jediné, čo sa mení je vozový park (aj to extremné pomaly, veď ešte niekedy počas korony jazdili vysokopodlažné Karosy).
Nejaká optimalizácia linkového vedenia by možno prišla vhod, ale osobne si nemyslím, že v súčasnosti je vedenie liniek až tak zlé. Aj tých kopec liniek na Sásovú vie v celkoch robiť spoločný interval (napr. 21+22+23, 24+25+27), skôr by som videl priestor na zlepšienie liniek typu 43, 80 a pod, ktoré ani len nemajú pravidelný interval.
Ďalším problém vidím absencia platby platobnou kartou, nejakej rozumnej aplikácie (CVAK mi príde veľmi chabý) a pod. Milo ma prekvapilo, že človek si vie behom pár minút zvirtualizovať svoju dopravnú kartu a môže ju používať s kreditom na MHD. Ja som si takto zvirtualizoval, transdatácky ISIC, dobil kredit za 5€ a povozil som sa. Musel som sa najprv zaregistrovať, vyplniť osobné údaje atď. Celý proces so schvalením žiadosti trval maximálne asi 20 minút (to som omylom ešte zle nahral fotku ISICu, načo som bol upozornený zamestancom SAD Zvolen), čo mi prišlo ako rýchle. Ale, keď sa pozriem ako bežný cestujúci, tak určite systém, ktorý je v NR, TN, ZA, kde si človek len pri označovači vyberie cestovný lístok a zaplatí platobnou kartou mi príde najpohodlnejší.
Určite by pomohla aj opätovná integrácia s prímestskými linkami, vďakačomu by mohli byť aj niektoré MHD linky zlúčené s prímestom a premávať v normálnom intervale.
Nejaká optimalizácia linkového vedenia by možno prišla vhod, ale osobne si nemyslím, že v súčasnosti je vedenie liniek až tak zlé. Aj tých kopec liniek na Sásovú vie v celkoch robiť spoločný interval (napr. 21+22+23, 24+25+27), skôr by som videl priestor na zlepšienie liniek typu 43, 80 a pod, ktoré ani len nemajú pravidelný interval.
Ďalším problém vidím absencia platby platobnou kartou, nejakej rozumnej aplikácie (CVAK mi príde veľmi chabý) a pod. Milo ma prekvapilo, že človek si vie behom pár minút zvirtualizovať svoju dopravnú kartu a môže ju používať s kreditom na MHD. Ja som si takto zvirtualizoval, transdatácky ISIC, dobil kredit za 5€ a povozil som sa. Musel som sa najprv zaregistrovať, vyplniť osobné údaje atď. Celý proces so schvalením žiadosti trval maximálne asi 20 minút (to som omylom ešte zle nahral fotku ISICu, načo som bol upozornený zamestancom SAD Zvolen), čo mi prišlo ako rýchle. Ale, keď sa pozriem ako bežný cestujúci, tak určite systém, ktorý je v NR, TN, ZA, kde si človek len pri označovači vyberie cestovný lístok a zaplatí platobnou kartou mi príde najpohodlnejší.
Určite by pomohla aj opätovná integrácia s prímestskými linkami, vďakačomu by mohli byť aj niektoré MHD linky zlúčené s prímestom a premávať v normálnom intervale.
madarjarko
Ja som inak tiež za nočné linky. Len som na nich nejako zabudol.
Minule som išiel kvôli neexistencii nočákov niekedy okolo 1:00 z Fončordy do Sásovej Dott kolobežkou
V Žiline keďže tam študujem tak niekedy využívam aj nočák