Tým, že tie dva nepremávajúce spoje na 676 sú prudko formálne (najmä vratný, ktorého celá trasa je na území nitrianskeho kraja a na nič nenadväzuje), tak pochybujem aj o záujme V tejto chvíli je to skôr pripravená pôda "ako dokázať, že to nebude využívané"...
Inak, dá sa očakávať, že kraj začne vyvíjať nejaký záujem o napojenie na okolité kraje? Nerozumiem, prečo 116 nepotiahnuť až do PE, prečo z Kremnice do Turč. Teplíc ide jeden spoj denne, prečo chýbajú spojenia medzi Levicami a B. Štiavnicou (potom vznikajú absurdity ako stredoškoláci jazdiaci z LV na štiavnický intrák diaľkovou linkou, alebo štvorhodinová 5km trasa medzi susediacimi obcami Baďan a Jabloňovce).
A to ani nehovorím o potenciálnych spojeniach cez maďarskú hranicu.
Všetko super, akurát som v rozpakoch z linky 151 - asi by bolo lepšie miesto obcí uvádzať miestne časti, aby to nevyzeralo, že sa zachádza priamo do Krškán, Drženíc alebo Brhloviec.
Akože v BR zrušenie MHD a premávka linky 400 vytvorí riadny guláš. Človek nebude vidieť, či ide 1,2 alebo 3, bude musieť varianty trasy riešiť... ****ovina riadna.
Akoze spojiť linku do Hronseka s linkou na Pršany to chce riadnu dávku amaterizmus. Linka do Badina už mala byť vyňatá a integrovaná s linkou 2 s parciákmi, a linka 21 zrušená.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.