Reply on: Jano14 #56157:
Ďakujem za názor ale na druhej strane nie je dobré aby linky mali nejaké zbytočné zachádzky, pri krátkych linkách je taká výhoda že môžu premávať v krátkych intervaloch a to s menším počtom vozidiel, ako pri dlhých linkách, z môjho pohľady na tých 21 a 22 čo som navrhol tak stačí na nich skoro rovnaký počet vozidiel ako pri súčastných 21 a 22. Tie linky ktoré som navrhol by každá z nich mala interval 20 minút ale spolu s prekladom by mali 10 minút. Ak by sme chceli zaviesť čo najviac priamych liniek ktoré by dokonca mohli mať aj dobré preklady, tak by nedostavaná trolejbusová dráha začala strácať význam a tak preto odporúčam skôr naplno využiť trolejbusy v tej časti mesta kde sú ale zase 24 a 25,90 (v návrhu 27) majú význam a majú efektívne trasy. Samozrejme som za dostavbu celej siete. Čo sa týka dopravy do Sásovej v rokoch 1994 - 2006 tak bola intervalovo na dosť dobrej úrovni a pri mojom cestovaní dosť často nadávam že hlavne že všetky trolejbusy idú na stanicu ale na dolnú Sásovú nič aspoň 20 minút. Ja som v rokoch 2017 - 2019 chodil prestupom do školy na Fončordu (tam a pri ceste späť sa mi často stávalo že nič hneď nešlo) tak viem o akej kvalite dopravy hovorím. Nosná alebo dve nosné linky nemôžu mať v špičke súhrnný interval 20 minút ale 10, lebo 20 je v súčastnosti v BB neefektívny.
Tom_BB
Baterkáče už dávno mali premávať na predĺženej linke č.7 alebo napríklad na linke číslo 9, ktorá by premávala na Stupy kde absentuje MHD. Linky 4,5 a 8 zrušiť. Všetky spoje číslo 2 a 3 cez Tesco. Ťahať linku 2 s baterkáčmi na Rakytovce nie je reálne pri 3 vozoch.
Linka 1, 2, 3, 6 základný 20 min. interval posilnený v špičkách podľa potreby (min. na 10 minút)
Linka 1 + 6 spoločný 10 min. interval v úseku úsvit - stanica v základnom intervale.
Linka 2 + 22 spoločný základný 10 min. Interval v úseku námestie - Sládkovičova.
Linka 3 príchod z tesca na Sládkovičovú 2 min. pred príchodom L22 v opačnom smere odchod 2 min. po L22.
Linka 7 + 9 spoločný základný 20 min. interval od Poľnej.
Linka 7 + 26 spoločný základný 20 min. interval v odchodoch z námestia a z internátnej/na stráni.
(doplnok: 22 na Radvaň park na priamo po Sládkovičovej, 26 na internátnu/na stráni cez Úsvit avšak krížom cez Starohorskú).
K autobusom sa konkrétne rozpisovať zatiaľ nebudem lebo to by bola litánia ale tak všeobecne poviem, že linky na sídliska by mali mať základný interval minimálne 20 min. (22, 24, 25, 26, 34) a linky do častí obecného typu napr. 35,36,41,42,43 základný interval 60 minút a v špičke 30 minút.
Pri týchto linkách do "obecných" častí by však bolo treba riešiť aj to či pôjdu v preklade s prímestskými linkami, ktoré budú suplovať MHD a zbytočne stáť pri každej vrbe alebo naopak budú robiť len prípoje k týmto mestským linkám a v meste budú stáť len na prestupných uzloch. Ono aj tento SADistický zvyk, že všetky prímestské linky sa musia silou mocou ťahať do mesta na Autobusovú stanicu alebo do centra je už zastaralý a efektívne je linku priviesť len na kraj mesta kde je terminál na prestup na odchodmi naviazanú MHD.