Reply on: Jano14 #56157:
Ďakujem za názor ale na druhej strane nie je dobré aby linky mali nejaké zbytočné zachádzky, pri krátkych linkách je taká výhoda že môžu premávať v krátkych intervaloch a to s menším počtom vozidiel, ako pri dlhých linkách, z môjho pohľady na tých 21 a 22 čo som navrhol tak stačí na nich skoro rovnaký počet vozidiel ako pri súčastných 21 a 22. Tie linky ktoré som navrhol by každá z nich mala interval 20 minút ale spolu s prekladom by mali 10 minút. Ak by sme chceli zaviesť čo najviac priamych liniek ktoré by dokonca mohli mať aj dobré preklady, tak by nedostavaná trolejbusová dráha začala strácať význam a tak preto odporúčam skôr naplno využiť trolejbusy v tej časti mesta kde sú ale zase 24 a 25,90 (v návrhu 27) majú význam a majú efektívne trasy. Samozrejme som za dostavbu celej siete. Čo sa týka dopravy do Sásovej v rokoch 1994 - 2006 tak bola intervalovo na dosť dobrej úrovni a pri mojom cestovaní dosť často nadávam že hlavne že všetky trolejbusy idú na stanicu ale na dolnú Sásovú nič aspoň 20 minút. Ja som v rokoch 2017 - 2019 chodil prestupom do školy na Fončordu (tam a pri ceste späť sa mi často stávalo že nič hneď nešlo) tak viem o akej kvalite dopravy hovorím. Nosná alebo dve nosné linky nemôžu mať v špičke súhrnný interval 20 minút ale 10, lebo 20 je v súčastnosti v BB neefektívny.
Tom_BB