Reply on: slovak2018 #55770:
Osobne naopak oblastné číslovanie považujem za kontraproduktívne. Na orientáciu to je aj tak nepoužiteľné (najmä ak linka obsluhuje dve oblasti), a z pohľadu orientácie v teréne je lepšie mať dve výrazne odlišné čísla (napr. ak vidím vozidlo len v diaľke, tak 76 a 31 rozlíšim ľahšie ako 23 a 28).
slovak2018
Ranný spoj do BB, spoj označený papierom za oknom. Vodič predvádzal ukážkovú prácu s cestujúcimi. S úsmevom na tvári každému vysvetlil, že odbavovacie zariadenie má poruchu a cestovné sa platiť nebude. Odpovedal ochotne a s úsmevom na všetky otázky cestujúcich. Poobede na spoji do VK tabuľa tiež nesvietila. Odbavovacie zariadenie fungovalo obmedzene. Platba kartou (dopravnou aj bankovou) nefungovala každému a cestujúci museli platiť hotovosťou. Lístok nedostal nikto.
Z pohľadu cestujúceho je veľmi nepríjemná nefunkčnosť tabúľ. Papier za oknom zle viditeľný a najmä keď na zastávke stojí viac spojov je náročné nájsť ten správny. Navyše správanie niektorých vodičov....Na otázku prečo nedostanem lístok dostala známa odpoveď "No nejde mi tlačiareň, no nejde + vulgarizmus najhrubšieho zrna"
Neviem dokedy bude takýto stav pretrvávať ale kompetentní sa tvária, akoby nič. O komplikovanosti samotného systému bolo napísané dosť. Obávam sa finančnej udržateľnosti dopravy. Stále čakám na nejaké riešenie problému ale neprichádza už druhý mesiac. A kto za toto ponesie zodpovednosť? S financiami sa tu narába, ako keby sme mali pod Bystricou ložiská ropy.