Reply on: BB-Schuhu #51877:
V tomto prípade nie v BB (ale vo ZV a v NR), lebo 7my rozhodujúci zápas by sme nehrali doma podľa umiestnenia v zákl.časti, myslím že v tých 6tych budú stále tie "nájazdy o šťastí". Ranný zvoz vodičov 4:13 z Vozovne by ale mohol voziť Kráľovčanov a Radvančanov k vlakom na PHA, BA, v prípadne skoršej polohe aj na vlak do BR (4:21 zo žst.). Taktiež trolejbusy 2 a 6 prichádzajú na žst. o 4:56 a 4:57, no presne v tom čase odchádza jediný priamy vlak z BB do Prahy !!! Nezaškodil by posun o 5-6 min. skôr. Ale o tom neskôr...
a je nejvyšší v historii společnosti. Na Slovensku se loni prodalo 253 vozů. Největšími zákazníky byly společnosti Slovak Lines, SAD Zvolen, SAD Lučenec a Arriva. Největšími exportními trhy v roce 2015 byly Francie, Německo, Itálie, Slovensko a Ázerbájdžán. Podíl exportu na prodaných vozech činil 93 %."
PIT
Pritom aj bežný priemerný človek vie, že verejná hromadná doprava na AS bola prevádzkovaná počas celej existencie (čo asi iné tam tie autobusy robili??) a linky MHD tam takisto chodili (dokonca kĺbové nosné linky do Sásovej i do Podlavíc - do r. 1996; aj "nepravidelná kyvadlová" doprava trasy A s 50 spojmi v "x" a polovičným počtom v "a" - r. 2008 a pred pár rokmi aj L101+102 takisto neprehliadnuteľne každú pol hodinu, resp. hodinu), kým niekto nedostal nápad to nezmyselne všetko zrušiť.
Experti na MsÚ zistili, že je v záujme samosprávy vraj "po prvý raz na autobusovú stanicu vtiahnuť aj verejnú hromadnú dopravu a linky MHD"