Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hawkeye #45176:
ok takže vo Zvolene na závode ich nevidím nikde
Odpoveď: "Zastávka Europa SC bola už počas minulého týždňa na špeciálnej autobusovej linke 611400 Zvolen-Sliač,letisko-B.Bystrica zrušená a nahradená zastávkou B.Bystrica, Sládkovičova."

No ešte to zaktualizovať na webe SIAF-u a je to v suchu
?
Teda ešte raz pre Radvančanov: Kyvadlovka na letecký deň zastavuje po zastávke "Štadlerovo nábrežie" na zastávke "Sládkovičova" ☺
Reply on: brefos #45177:
Zvolen, tlačenica a Karosa ŠM 16.5, pozriem si to znovu ☺
Dávam do pozornosti. Dnes opakujú reláciu Noc v archíve, kde bude okrem iného aj dosť autobusov http://www.stv.sk/relacieaz/dvojka/noc-v-archive/ ?
Reply on: draxter #45172:
teoreticky mohli smerovať ešte do LC... no uvidíme... ak išli do ZV (čo skôr predpokladám) tak to v pondelok veľmi rýchlo zistím
Reply on: BB-Schuhu #45173:
A na Sládkovičovej to nebude stáť ❓ Ja si myslím, že áno. Po zastávke Štadlerovo nábrežie nemá nasledovať "EUROPA SC", ale Sládkovičova, zvolenčania si to občas mýlia vo svojich systémoch (voľakedy tak odosielali INPROPu v takomto pomýlenom tvare pre L 21, 32, 41, 90), tak uvidíme, v každom prípade posielam e-mail na opravenie, mňa sa dotýka osobne ❗
Reply on: draxter #45171:
Su na vyrovnavanie rozdielov medzi krajinami, ver mi ze BA je v ramci EU podpriemerna co sa tyka napr. infrastruktury.

Ale v poriadku, nech ma BB viac, ja s tym nemam problem. Len mi pride absurdne ak tu niekto zacne tvrdit, ze je zvyhodnovana ked ma jeden jediny OP (Bratislavsky kraj, z inych cerpat nesmie) a aj z neho sa nic zasadne nespravi. That's all.
Rozpis autobusov kyvadlovej dopravy na SIAF 2011:
http://www.siaf.sk/autobusova-doprava

Z Banskej Bystrice na Sliač budú dve trasy, jedna zo Železničnej stanice, druhá z Pieninskej (obe sa stretnú na Námestí slobody).
V piatok popoludní na Handlovskom kopci videných 5ks Iveco Crossway LE smerujúcich z TN kraja do BB kraja, na prevozných CZ značkách. Bielej farby, takže asi SAD ZV žeby?
Reply on: 810zssk #45170:
lebo fondy slúžia na vyrovnanie rozdielov. Ak by BB bola na tom tak ako BA, je to presne opačne, nemyslíš? Porovnávaj porovnateľné a nie naopak.
Reply on: Petik #45169:
Prepac, ale uz som fakt alergicky na to ako vsetci kecaju aka je BA zvyhodnovana, ked opak je pravdou. BA nema narok na nic a vsetky peniaze idu prec. Prispevok na funkcie hlavneho mesta neexistuje. A potom pride niekto ti rozpravat ako tvoje krachujuce mesto je stale zvyhodnovane.

Mapa je z cias parlamentnych ?
Reply on: 810zssk #45168:
Ale klidek! Nikto tu Blavu nekritizuje. Z PITovho prispevku je zrejme, ze su tak nastavene operacne programy. Sice divne, neni to vsak vina Blavakov, ale (podla PITa) vychodniara Dzurindu.
Mimochodom ten bilboard je farebne trochu spatne. Nezvolili si nahodou Blavaci za primatora komunistu? 🙂
Reply on: PIT #45164:
Ano, zla zla Bratislava sa cela tesila ked zistila ze z eurofondov dostaneme trolejbusovu trat, ktora sa vacsiny obyvatelov nedotkne, casti obyvatelov cestovanie zhorsi a zlepsi cestovanie mozno akurat tak cezpolnym. A este k tomu dostaneme EMTresty namiesto kvalitnejsieho BuBuse.. ano, fakt super deal!

Ako uz bolo povedane:
http://img40.imageshack.us/img40/1883/abacu.jpg
Zmierte sa s tym 😛 😛 😛

A teraz vazne: Z EU fondov ma BB ovela viac ako BA a KE (mozno preto ze v BA ich nikto neod**ava). Tak nekecajte hluposti.
Reply on: Mike #45165:
ale to by sa zase osralo v BB tak, že by sa prepojilo Námetsie slobody cez Sásovú, Karlovo, Strieborko s Tajovského ul. Bolo by to prepojenie ako vyšité, nie?
Reply on: Mike #45165:
No ked si vezmeme aka bola BB kreativna pri ziskavani grantov na troliky, nepochybujem ze by sa aj pri grante na trat by sa vynasli ?
Reply on: Mike #45163:
teda tá stavba t-bus trate v BA, ktorá sa tu spomína....
A aby ste Ba nemuseli až tak závidieť v rámci toho operačného programu máme určené že "oprávnené výdavky z eurofondov" sú iba na prepojenie existujúcich tbus tratí, ale nie stavba nových. (napr do nových lokalít ako napr. u vás Sásová)
Reply on: mirkobb #45159:
Poprosil som, aby mi bolo nejako vysvetlené, ako je toto teda možné v BA a prečo to nebolo možné v BB a tu je odpoveď:

Z jednoduchého dôvodu - v roku 2006 je*nutí Dzurindovci rozhodli, že verejná doprava sa môže rozvíjať iba v dvoch mestách - v BA a v KE. A tak aj vyjednali podmienky s európskou komisiou. Obe mestá majú v operačnom programe kapitolu rozvoj integrovanej dopravy a teda, ak rozvoj trolejbusových tratí schovajú pod rozvoj integrovanej dopravy, je to v BA a v KE možné. Ostatné mestá na Slovensku, na rozdiel od celej zvyšnej Európy, nie sú vôbec oprávnené čerpať prostriedky na rozvoj verejnej dopravy - vďaka je*nutým Dzurindovcom.

Operačný program Bratislavský kraj
Prioritná os 1 Infraštruktúra
Opatrenie 1.2 Regionálna a mestská hromadná doprava
"Podpora MHD - príprava a realizácia aktivít zameraných na zvýšenie kvality systému integrovanej osobnej hromadnej dopravy a zníženie jej negatívneho dopadu na životné prostredie vrátane nevyhnutného budovania a rekonštrukcie električkových a trolejbusových tratí v súvislosti so zabezpečením fungovania integrovaného dopravného systému, dobudovanie zariadení pre preferenciu koľajovej dopravy na riadených križovatkách, obstaranie a inštalácia riadiaceho software s atribútmi preferencie koľajovej dopravy. Táto aktivita sa bude uplatňovať na území mesta Bratislavy."

Ešte by soim sa pozastavil nad tým, že by mesto malo zaplatiť 5 % - to akože zase má mesto minúť peniaze a potom výsledok bude využívať súkromná firma SAD ZV, ako keď mesto kúpilo dráhu, zázemie, vozidlá a čo ja viem ešte čo všetko a potom sa to darovalo do majetku a pod kontrolu SAD ZV?! Tak to by bolo fakt super... pre nich.
Reply on: mirkobb #45159:
Tu sa kedysi spravila z Eurofondov modla a movinári to podporujú. Eurofondy sa čerpajú cez jednotlivé operačné programy, kde je presne stanovené KTO a NA Čo ich môže čerpať. Príklad:
váš nákup t.busov bol realizovaný cez operačný program "životné prostredie" tam je jedna z kapitol zlepšenie ovzdušia a vďaka tomu presne napísaná možnosť nahradiť diselové autobusy novými plynovými alebo trolejbusmi a sú tam vymenované mesta ktorých sa to týka... (Ba tam nie je = túto možnosť nemá).
Stavba trolejbusovej trate je z operačného programu bratislavský kraj - už zo samotného názvu vyplýva že všetky projekty v ňom sa týkajú IBA BSK a samotného mesta BA.

Už druhá vec je že pred pár rokmi tieto operačné programy zostavovali okrem úradníkov z EÚ hlavne naši (SR) odborníci a politici na jednotlivých ministerstvách teda vieme aká vláda tu bola a kto šéfoval ktorému ministerstvu a niektoré znaky politiky tej ktorej strany sa tam aj dajú nájsť.... ( napr. ČR má úplne iné operačné programy s ináč nastavenými pravidlami)..
Reply on: mirkobb #45159:
Nebude to suvisiet s tym, ze BB za eurofondy nakupila vozidla?
Reply on: fragma #45158:
Tak trochu oboje. V sucasnej podobe (t.j. len po Hrobonovu) ma vyznam predovsetkym pre dojazdy/vyjazdy linky 201, ktore nebudu musiet robit zbytocnu zachadzku cez Kramare a mozno po novej trati potiahnu aj dojazdy/vyjazdy 202 (tam ale podla mna usetria celkom malo a zhorsia obsluhu Palisad, cize mozno tu nechaju tak ako je).

To ale neznamena ze po trati sa "bezny" smrtelnik nezvezie - trolejbusy az na par specifickych pripadov* v Bratislave prepravuju cestujucich na vyjazde aj dojazde, takze bude pristupna aj cestujucim. Okrem toho je mozne ze kvoli podmienkam EU fondov dojde k skrateniu linky 41 (mozno spojenie so 147?) a zavedeniu nejakej beznej linky po novej trati.

Po predlzeni trate k Vojenskej nemocnici (ak k tomu dojde) by jej vyznam z pohladu prepravy cestujucich vyrazne stupol (mozno by dokonca ciastocne nahradila 21 a/alebo 63).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.