Linka č. 601469. Zastávka "Donovaly, Pod Magurou-ATC" v smere do Banskej Bystrice bola premiestnená do novej polohy v mieste odbočky ku lanovej dráhe na Novú Hoľu. Pôvodne sa nachádzala oproti zastávke pre opačný smer, čo však bolo nevyhovujúce pre chýbajúcu niku a akéhokoľvek priestoru pre čakajúcich cestujúcich (hneď vedľa cesty sa nachádza svah). Dá sa povedať, že na tejto linke boli v uplynulom roku vykonané asi najväčšie zmeny v organizácii zastávok.
Pridávam hypertextový odkaz: http://www.kralovastudna.com/sk/sk/sluzby/akcie/symbolickycintorin (viď dole). Samozrejme na bus sa treba prihlásiť. Dolinou potoka Bystrica vedie aj žltá značka cez "Boboty". Ešte pred nimi vidieť pod cestou trať v oblúku medzi 2 tunelmi ?
Po Kališti je tu ďalšia príležitosť pre dopravákov. V sobotu 20.8.2011 pôjde mimoriadny autobus po trase Železničná stanica - Jakub - Harmanec - Dolný Harmanec - Panská koliba (Kráľova studňa). Odchod autobusu spred ŽST je o 8:00. Dôvodom je slávnostné otvorenie symbolického cintorína vo Veľkej Fatre v lokalite Smrekov.
nie zeby 600 V nedokazal jazdit na 750 V, len by asi dlho nevydrzal. V BB vedia na vybratych usekoch (meniarnach) zmenit napatie ked testuju 600 V trolejbus.
Keby nahodou DPB odkupil stare BB trolejbusy, znamenalo by to okrem upravy na 600 V aj nutnost urobit minimalne velku prehliadku. Stale by vsak slo o investicie do stareho, vysokopodlazneho trolejbusu.
30 Tr nema problem jazdit na 600 V, alebo 750 V. Je to cisto softverova zalezitost.
Ked su v BB na rekonstrukciach vozidla na 600 V a jazdia po bystrickych uliciach, Bystrica znizuje napatie v sieti na 600 V, aby tieto vozy po Bystrici mohli jazdit.
Skutocne plati to, co som napisal - tr na 600 nemoze jazdit pod 750, opacne to ide.
Postup ohľadom homologizácie 3001 mi nie je známy. Možno sa to prerábalo, alebo to u nových trolejbusov neplatí, len viem že u 14/15Tr to nie je možné.
predčasné, to je zatiaľ len názor súdu "od stola" (pre tých čo vedia čo je trestný rozkaz to musí byť jasné). Ešte len po podaní odporu sa tým budú riadne zaoberať. Je tam ešte dosť otáznikov...
Návšteva Pršianskej terasy dňa 14.8.11: výveska L 601 463 na označníku na Medenej doplnená, ešte v auguste s názvom "Kráľová,vrchy", v septembri tento názov zaniká a bude zhodný s MHD názvom: "Pršianska terasa Medená", L 601463 bude stáť aj na Mosadznej ☺
Mal by si vediet, ze trolejbus s napajanim na 750 moze ist na 600 (ma nizsi vykon), ale trolejbus na 600 nemoze ist na 750.
Pekne si si nas..l do huby. Bratislavske trolejbusy 6601–6606, 6521, 6608–6611 su konstrukcne na 750 V, napriek tomu jazdia pod bratislavskym napatim 600 V.
Ja tiež nepatrím medzi pravidelných návštevníkov Kalištia, naposledy som bol pred dvomi rokmi, pri ukážke bojov a sadení 102 stromčekov, ale skôr preto, aby som niekde vypadol. Ono to povstanie z historického hľadiska bolo zbytočné a čo po ňom ostalo...Toľko môj názor
Nehovoriac o tom že ten diaľkový autobus je na AS o 10-28 a o 10-34 ide zo železničnej stanice na Sásovú L20, čiže prípadný jeden-dva kusy cestujúcich by piánko stíhali prestup tam. Možno to pre nich nie je najpraktickejšie ale vždy lepšie než šachovať s dvadsaťštvorkou.
Vieš čo by bolo naozaj na hlavu? Rozbiť interval na nosnej linke MHD kvôli jednému diaľkovému spoju, z ktorého MOŽNO bude niekto prestupovať. A ak potom príde autobus z Malachova alebo zo Zvolena, z ktorého by tiež niekto chcel prestúpiť, tak ho posunieme o ďalších päť minút? Nehovoriac o tom že posun jedného spoja ti potom automaticky posunie aj ďalšie, ktoré dané vozidlo vykonáva, a možno rozbije oveľa dôležitejšiu možnosť prestupu niekde inde...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BB-Schuhu