Ked su v BB na rekonstrukciach vozidla na 600 V a jazdia po bystrickych uliciach, Bystrica znizuje napatie v sieti na 600 V, aby tieto vozy po Bystrici mohli jazdit.
Skutocne plati to, co som napisal - tr na 600 nemoze jazdit pod 750, opacne to ide.
Postup ohľadom homologizácie 3001 mi nie je známy. Možno sa to prerábalo, alebo to u nových trolejbusov neplatí, len viem že u 14/15Tr to nie je možné.
predčasné, to je zatiaľ len názor súdu "od stola" (pre tých čo vedia čo je trestný rozkaz to musí byť jasné). Ešte len po podaní odporu sa tým budú riadne zaoberať. Je tam ešte dosť otáznikov...
Návšteva Pršianskej terasy dňa 14.8.11: výveska L 601 463 na označníku na Medenej doplnená, ešte v auguste s názvom "Kráľová,vrchy", v septembri tento názov zaniká a bude zhodný s MHD názvom: "Pršianska terasa Medená", L 601463 bude stáť aj na Mosadznej ☺
Mal by si vediet, ze trolejbus s napajanim na 750 moze ist na 600 (ma nizsi vykon), ale trolejbus na 600 nemoze ist na 750.
Pekne si si nas..l do huby. Bratislavske trolejbusy 6601–6606, 6521, 6608–6611 su konstrukcne na 750 V, napriek tomu jazdia pod bratislavskym napatim 600 V.
Ja tiež nepatrím medzi pravidelných návštevníkov Kalištia, naposledy som bol pred dvomi rokmi, pri ukážke bojov a sadení 102 stromčekov, ale skôr preto, aby som niekde vypadol. Ono to povstanie z historického hľadiska bolo zbytočné a čo po ňom ostalo...Toľko môj názor
Nehovoriac o tom že ten diaľkový autobus je na AS o 10-28 a o 10-34 ide zo železničnej stanice na Sásovú L20, čiže prípadný jeden-dva kusy cestujúcich by piánko stíhali prestup tam. Možno to pre nich nie je najpraktickejšie ale vždy lepšie než šachovať s dvadsaťštvorkou.
Vieš čo by bolo naozaj na hlavu? Rozbiť interval na nosnej linke MHD kvôli jednému diaľkovému spoju, z ktorého MOŽNO bude niekto prestupovať. A ak potom príde autobus z Malachova alebo zo Zvolena, z ktorého by tiež niekto chcel prestúpiť, tak ho posunieme o ďalších päť minút? Nehovoriac o tom že posun jedného spoja ti potom automaticky posunie aj ďalšie, ktoré dané vozidlo vykonáva, a možno rozbije oveľa dôležitejšiu možnosť prestupu niekde inde...
Viete čo je na hlavu? Prichod dialkovej linky Turzovka-BB-ZV na Vajanskeho je 10:25 v tu istu chvilu ide aj L24 do Sasovej, preco neposunu ten spoj aspon o 5min aby sa dalo prestupit? To fakt dilino robil ten cp
Niečo z dneška, 14. júla 2011:
L 21/22: ZV-167CA, ZV-169CA
L 2: #3002 (ŠPZ ? BB-LUKY)
L 5: #3008
L 1: #3014 #3018
L 601455 Hronsek: ZV-711CD (Karosa B 952 PAL ZV)
Papyr
Skutocne plati to, co som napisal - tr na 600 nemoze jazdit pod 750, opacne to ide.