Okrem pribúdania nových CP na zastávkach sú vo vozidlách DPMBB okrem oznamu o zmene CP jeho liniek aj oznam o zmene CP liniek SAD ZV a už aj oznam o zmene cenníka vrátane nového cenníka. Vozidlá SAD ZV okrem info o zmenách CP jej liniek (ak som dobre videl) neposkytujú žiadne ďalšie informácie pre cestujúcich - však osvetu zabezpečí zase DPMBB. Oznamy na zastávkach, ktoré reálne pre cestujúcich znamenajú najviac do očí bijúci spôsob upozornenia, že niečo sa bude diať, nevyvesil ani jeden z dopravcov, pričom oznámiť napr. zrušenie zastávok po zrušených, resp. presmerovaných linkách by malo byť prioritou. A toto bola schopná zabezpečiť ešte aj tá biedna BBDS. Nehovoriac ešte o propagácii zavádzania nových trolejbusov a spôsobu nástupu do nich, či žiadna propagácia rozšírenia časových predplatných lístkov na linky SAD ZV a pod... ale však vlastne podstatu som už napísal v #44477.
Už od včera sa na zastávkach objavujú nové CP. Ani na jednej som ale nevidel žiadny oznam o zmenách tak, ako to bývalo doposiaľ. Viem, že zmeny CP boli zverejnené v dostatočnom predstihu na internete, ako aj vo väčšine vozidiel MHD. No možno vzhľadom na rozsah zmien by si to zaslúžilo aj nejaký ten oznam priamo na zastávke...
Ak by ste si niekto chceli aktivovať v "predstihu" časový lístok, tak jednoducho máte smolu, keďže podľa info z dopravnej kancelárie SAD ZV skôr ako v piatok 01.07.2011 sa to samozrejme nedá.
Autobusy DPMBB tankujú na materskej lodi na Partizánskej ceste.
Máš z hľadiska propagácie a vysvetľovania zmien v MHD od 1. júla pocit, že dopravcom záleží na cestujúcich? A pritom by bolo o čom... V podstate nulový marketing na úrovni čias BBDS, čiže sme sa nikam nepohli a sme v vlastne v tom istom stave, ako bol ten, pre ktorý bola údajne potrebná zmena dopravcu na SAD ZV, t. j. stav, kedy si dopravca robí s mestom a cestujúcimi čo chce, pričom cestujúci podstatný nie je, akurát že teraz sa míňa niekoľkonásobne viac peňazí za menej výkonov.
Obdobne MsÚ z hľadiska dohľadu nad dodržiavaním podmienok zmluvy a predpisov spí na vavrínoch takisto, ako to bolo do roku 2006.
Nedá mi nenapísať o tom, čo už viacerí avizovali, čítajúc dispečerské fórum:
- BB-352BJ jazdí tiež bez označenia linky, zadný transparent dnes mimo provoz
- BB-348BJ dnes naopak akoby intenzívnejšie svietil ten predný transparent, tak neviem či to je len tým, že je pod mrakom alebo naozaj niekto si to vzal k srdcu. Zaujímavé bolo, že tento voz som videl v piatok okolo 17:00 ísť po Stavebnej ulici v smere od križovatky Partizánska/Stavebná k žst. Žeby bol tankovať u majoritného akcionára?
- ZV-490BC aj dnes asi na linke 25 bez označenia vzadu, nefunkčný transparent už asi mesiac
Neviem, či to nikto nekontroluje, alebo si ani neprečíta toto fórum, ale keby to bol ojedinelý jav. Toto je však dlhotrvajúca neschopnosť alebo ignorantstvo (vyberte si).
Nie je to konečný stav. Už dávnejšie DPM BB avizoval, že bude ponechaných 8 starých trolejbusov, z toho 5 kĺbových.
Skôr než tu začneš nadávať do dementov, ťa prosím aby si počkal kým dôjde k naplneniu stavu a až potom komentoval. Ak si si (ne)všimol, tak v režime "c" bude od teraz na všetkých nosných trasách, t.j. 1, 2+4+21+22, 3+5+13 v čase dopravnej špičky pekný 10-min. interval.
najmä si myslím, že jediné zahustenie intervalu na L1 je možno práve dôsledok toho, že sa na tú linku pustia nové Škody 30Tr, v špičke možno aj nejaká 15Tr/TrM. Linka 3 a 6 potom bude pokrytá 15Tr-kami, a linky 2/4,7,8 budú sólové. Ale uvidíme.
no.ev.di.: Pokryjú to tak, že popod troleje, teda na L1,2 atď. budú jazdiť aj kĺbové autobusy, možno aj tie nové čo majú prísť. Ber to s rezervou, teraz zrána ma to napadlo. Nakoniec to možno nebude ani somarina. ?
z tých rozheganých krámov rozhodne ten najlepší. Ale vec má aj druhú stránku - ak mám niekde 51%, načo by som takú vec kupoval? Jedine, žeby som to mal za facku...aby nemuselo VZ vyjadriť súhlas ad intra. Takže - dobrý kšeft je jediný dôvod na otázku "prečo".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PIT