tomu sám hádam neveríš. ? Tie dvere sa "osvedčili" v BB a použili práve preto aj v PO - a čuduj sa, aj tam vyhral niekto s traktorovými vlečkami. Ja nehodnotím aký Sor bude, ale to, že bolo jasné, že to Sor vyhrá. Ako náhodu by som považoval, keby prišiel s 5-dverákom niekto iný. ?
Predpokladám, že všetky budú kasseláky, keďže je už dávno aj na zastávke Cesta k nemocnici v smere do centra.
Re #43590 BB-Schuhu: Vieš, či sa to niekomu páči alebo nie, tak ono je to v prvom rade o neschopnosti SAD ZV urobiť niečo poriadne a tak po množstve rečí na tlačovkách v 2006 po strašne fantastických výskumoch v spolupráci s NASA zistili, že takto je to lepšie a potom nie sú schopní už šiesty rok urobiť normálny CP ani len počas víkendov a tak je ešte aj počas nich interval nepravidelný i keď by sa bez väčších problémov dalo mať celý deň 30 minút, t. j. bez prestávkových dier a navyše je doprava absolútne nerovnomerne rozdelená medzi nábrežie a Jesenský vŕšok, kedy idú najprv dva spoje L34 za sebou po pol hodine a potom nasledujú obdobne dva spoje po sebe na L35 a 36 a teda L34 vtedy má na nábreží dieru neuveriteľných 1,5 hodiny, či dokonca 1:50 h a naopak to isté zase na Kačici, keď ide L34. Lenže tým magorom je zbytočné hovoriť základnú teóriu technológie a základné charakteristiky a princípy MHD. Pre nich je základom jazdiť čo najmenej a za čo najviac peňazí, čo im hlupáci na MsÚ a VÚC neustále viac a viac umožňujú.
Pobdobne skvelo riešili kapacitne Sásovú a potom len priliepali a priliepali a priliepali a nakoniec to aj tak chodí nekoordinovane, ale aspoň naoko toho chodí dokopy dosť.
Re #43583 810zssk: "Kolko krat ti, dopekla, mame vysvetlit, ze mestska firma si NEVYBERA, ale tendruje a teda DPMBB nemohol "stavit na overenu kvalitu v podobe trolejbusov od Solarisu"?" >> a preto musel staviť na neoverené...
Re #43598 810zssk: "Kriste pane, to, ze kupuju SOR je dokaz toho, ze to bol zamer? Ten tender bol nastaveny tak, ze by som vynimocne veril tomu, ze ho SOR vyhral uplne normalnou cestou." >> áno, bol to zámer. Tak to potom uveríš fakt hocičomu, nakoľko ak chcem obstarávať krátke vozidlá a ako jedno z výberových kritérií dám počet dverí, kde 4-dverové sú SORy, tak jasne upravujem veci tak, aby vyhral ten, o kom som bol rozhodnutý, že ho chcem, ako to bolo v tomto prípade, kedy že to má byť SOR sa vedelo skôr, ako sa vyhlásila súťaž...
Re #43599 Petik: Základom sprostoty je v prvom rade objednať si 19 všetko sólo vozidiel
Čo sa týka montovania vozidiel v DPM, tak kým sa veci robia tak, že tí ľudia nie sú schopní ani len udržiavať existujúce vozidlá s odbornou starostlivosťou a úplne z vysoka na všetkú kašlú, tak je otázna dôveryhodnosť kvality ich práce vo všeobecnosti.
Re #43603 no.ev.di.: Vzhľadom na súčasné zmeny redukujúce rozsah osobnej dopravy, či jej zastavenie na niektorých železničných tratiach, je pravdepodobne úplné sci-fi čakať, že sa obnoví doprava na trati ZV - Šahy.
Re #43615 no.ev.di.: Aj takýto merací prístroj môže byť "sprevodovaný" a teda napr. v prípade, že nejaká jeho časť sa pri meraní posunie o kúsok, tak na výstupe napr. pri mechanickom zobrazovaní nameranej hodnoty sa ručička môže vychýliť podstate viac a ukazovať ti na stupnici v príslušnej mierke hodnotu s výraznejšou citlivosťou (napr. pri meraní sa senzorická časť posunie o 0,5 mm a na stupnici sa ručička posunie o 5 mm a pod.).
Dakujem Kami, vedel som ze sa pytam na spravnej adrese.
Este mozem?
1.Zaujima ma podla coho sa mam orientovat na KAROSAch -tie ciselne rady?Maju vzdy rozdielny facelift,alebo usporiadanie dveri,vybava?
Na tej bolo napisane na takej striebornej nalepke pod zadnym oknom vlavo KAROSA a v pravo C734.
2.Co sa tyka tej chladiacej - sofer nezisti nejaky ubytok kvapaliny na nejakom ukazovateli? teoreticky mohol o nejaku rurku taskou zavadit a ta to srcala celou cestou do jednej tasky,ked ostatne boli len tak light mokre z vrchu?
Vydychol som si ked si napisal ze brzdy nie,ale opat moja teoria - ta skola v prirode je pri Sklenych Tepliciach-Repiste su tam poriadne kopce a serpentiny - moze tato zavada ohrozit bezpecnost jazdy tym - napriklad ak strati vela vody,prehreje motor - zadrie? a brzdy stratia na tlaku?
Alebo ked sa to stane tak brzdy drzia natlakovane a bezpecne zastane?Nechcem pisat katastroficke scenare - ale som trochu na.raty na toho sofera.
3.Pneu som nestihol nejak merat - mozno to boli 2mm,vzadu mal dobre - vyzerali zimne?tam je nahon a sneh uz asi nehrozil, takze aj ked mal predok hladky nemalo by ho smykat,ale keby bolo poprsalo tak mozno ano.
A keby a mozno a keby a potom su nehody ako Hrinova,...
4.To Euro 3 je norma na prevadzku busov,emisie,...?
tak tu bude nejaka dialkova Karosa LC 735, alebo LC 736. Iste ma niekto opravi. Aka cena, taka kvalita. O niecom svedcia aj pneumatiky. Od dopravcu treba ziadat nahradu skody, od skoly zas objednavania normalnych dopravcov. Staci dat podmienku minimalne Euro 3.
V Karose moze byt asi 100 l vody, je to normalna zmes destilovanej vody, nemrznucej kvapaliny a iste aj ineho sajrajtu. Podla mna sa to da vyprat, uvidis co povie pracka. Nie som technik, aj Feliciu si davam robit v servise, takze viac ti teraz nepoviem. Mozno zajtra, ak najdem mudru knizku.
Podľa info čo mám, to elektronika určite nebola/nie je. To, že niečo je zlé nemusí hneď znamenať, že všetko nasledujúce bude zlé. Všetko prechádza svojím vývojom.
Re #43585 Petik: Dvere naviac sú fajn, pokiaľ sa nerozhodne 30 ľudí namiesto štyroch dverí nastupovať jednými. Ako sa mi občas stáva.
Re #43588 no.ev.di.: Úlohou MHD je rýchla preprava a nie aby tam mal pomaly každý svoju postieľku. Rýchlo nastúpiť, rýchlo vystúpiť a ísť na ďalšiu zastávku. To je cieľ MHD.
Re #43590 BB-Schuhu: Hlavný problém tu vidím v chýbajúcej poriadnej komunikácii od nemocnice do Podlavíc. Plus samozrejme dostavba trolejovej trate. Celý problém by sa vyriešil. Ráno linka naváža cestujúcich do mesta a v opačnom smere na Tajovského a do nemocnice. Samozrejme večer by nechodili zbytočne 34+1 ale chodila by jedna linka a častejšie Ale: "Snívajte snami".
Re #43597 no.ev.di.: Vieš kto dodáva tie trolejbusy? Asi nie. Pod dodávkou je podpísaná Škoda Plzeň. Takže Škoda Plzeň berie na seba zodpovednosť, že to bude všetko OK. Do obstarávania sa mohli kľudne aj iný účastníci prihlásiť.
Re #43600 no.ev.di.: Ja sa ťa pýtam: "Zaslúžia si vôbec VHD Slováci? V prvom rade ako vozidlá by som riešil koncepciu VHD a až potom vozidlá. Načo sú mi moderné vozidlá, keď nie je koncepcia a jazdia od buka do buka.
Re #43603 no.ev.di.: Neboj sa, o trať je dobre postarané. Pravidelne tam chodia nákladné vlaky. Čo sa týka osobne dopravy, Chcelo by to železnicu priblížiť ľudom, a samozrejme ju zrýchliť. Na tejto trati si, už motoristi zvykli , že im vlak dáva prednosť. Ak si nečítal, tak odporúčam si prečítať plán revitalizácie železničnej dopravy. Tam sa plánuje fyzicky zlikvidovať cca 140 km železníc.
Re #43605 brefos: Určite chýbajú many, lebo je treba veľkoryso dotovať PAL na územiach miest. Ale aj v súbehu s vlakmi, prípadne s inou autobusovou linkou.
Re #43607 no.ev.di.: Železnice chcú prevádzkovať železničnú osobnú dopravu. Len za ňu treba aj zaplatiť. Respektíve jej nerobiť zle: autobusy v súbehu, neprípoj na autobus prípadne autobus odíde minútu pred príchodom vlaku a pod. V Google Earth som si dal námahu a zakreslil som si trate ŽSR (si 90%). Nemysli si, že nakresliť GVD je jednoduché. Každá trať má svoje špecifiká. Pomedzi osoboprepravujúce vlaky premávajú aj nákladné. Kraj má možnosť koordinovať vlaky. Len mu je to jedno. Teraz, keď štát chce škrtať vlaky, tak zrazu krajom chýbajú peniaze. Ale na zbytočné súbehy majú peniaze. Inak neviem či si pamätáš, bolo veľké haló ohľadom prímestských liniek. Hrozilo, že napr.: linka do RK bude končiť na Donovaloch a opačne v Liptovskej Osade.
mohol by mi niekto povedať, že ako sa to nameria na 0,1mm presne a čím? ? už len 0,5mm namerať je problém, veď také merania robia mikromeradlá a pokutu by mohli dať iba keby to bolo presne premerané, čo pochybujem, že policajti majú po ruke nejaký taký prístroj
Aha jasne, cize bus ma natlakovane brzdy vzduchom,uz som v obraze - pamatam si raz davno ked som sa viezol Aviou tak sofer tiez natlakovaval brzdy, az potom sme sa mohli pohnut.
Dobre a teda vyzera to ze to bola chladiaca kvapalina - cize to je destilovana voda s chladiacou zmesou.A v busoch sa teda pouziva co?Predpokladam ze je to agresivna latka voci ludskej pokozke ?
Ked tie veci operieme - vyperie sa to z toho?alebo je to v pase a mozeme to vyhodit?Co poradis KAMI?
A pre zaujimavost - ten chladiaci system je spojeny teda chladenie motora a potom to obieha radiatormi kurenia cez ulozny priestor busu a rozvadza teplo fukarmi popri nohach?
Alebo su to nejake zdvojene okruhy?kde samostatne koluje tepla voda na kurenie a druhy okruh chladi motor?
A kolko je v tomto systeme voda+chl.kvapalina?
Kolko tam mohlo vytiect? lebo ta cestovna taska bola aj s obsahom komplet nacucana.
A k tym pneumatikam ?
Prepac ak sa blbo pytam, nie som z fachu - iba fandim busom, t-busom v BB,Plzni a zbieram a fotim foto BB aj s busmi aj bez.
ESTE UPRESNUJEM AUTOBUS KAROSA C734 ZH 301AP s dverami vzadu-jednokridlovymi - zrejme sluzil ako medzimestsky autobus
a vpredu mal napis ,,Futbalovy klub ???,, - takze asi sluzi v nejakej obci v okoli ZH ako ,,BEZPECNE,, vozitko pre sportovcov?
brzdova kvapalina tazko, autobus na vzduchove brzdy. Tlak vzduchu reguluje pruzenie aj brzdenie. Bez vzduchu sa autobus nepohne. Mohla to byt chladiaca kvapalina, teplovodne kurenie funguje ako v osobnom aute. Urcite to nebol mestsky autobus, takze DPM BB mozeme vynechat.
čo je v Neresnici s akou križovatkou? Jednak ma napadlo, že v rámci "revitalizácie" železnice určite nebudú chcieť prevádzkovať osobnú dopravu takže, to pôjde asi iba tak, že kraj si prenajme/odkúpi nejakú 810/811 s prívešákom a bude robiť GVD vo vlastnej réžií, teda bude môcť koordinovať vlakové a autobusové spoje. Priznám sa, že nepoznám pomery na danej trati, či je rýchlejší vlak alebo autobus a či je vlak naozaj dobre dostupný pešo v každej dedine, lebo ak to je väčšinou prípad, že stanica/zastávka 0,5km a viac od posledného domu v dedine, tak potom je jasné, že autobus má vyhrané. Momentálne sa mi už ani nechce na Google Earth pátrať kde v akej poloha železnica je, takže zajtra ? Bolo by lepšie keby tieto lokálne železnice v kraji boli v réžií kraja čo sa týka osobnej dopravy, aspoň by si kraj koordinoval dopravu na danej trati, príp. by kraje medzi sebou spolupracovali keby šlo o spoje premávajúce z regióna do regiónu, príp. by to bolo tak, žeby kraj vypracoval vždy návrh na CP pre vlaky a autobusy, tak aby vlaky pokrývali najvyťaženejšie časy a autobusy mimo ne a tam kde vlaky nechodia.
Pozdravujem vsetkych na fore -prispievam 1-krat,ale sledujem Vase forum tym ze mi chodia vsetky komunikacie mailom .Cize zhruba viem o com pisete a co riesite.
Ale k problemu - urcite mi budete vediet poradit.Je to z Vaseho fachu.
Moj syn isiel v sobotu do skoly v prirode.Ked sme ho isli vyprevadit k autobusu - trochu som z nedoverou pozeral na ten ,,uzasny,, autobus ktory pre nich prisiel.
Odfotil som si urcite ,,dobre a zachovale predne pneu,, ,ale v podstate som to nejak neriesil.
Ale dnes nam volali pani ucitelky - ze by bolo dobre aby sme malemu priniesli vsetky komplet veci nove,nakolko ked vystupovali z autobusu a sofer vykladal tasky upozornil ich ze su ,,trosku,,mokre, ze mu tam nieco vytieklo.Ze mu praskla HADICKA.
No nas maly mal komplet nacucanu tasku so vsetkym oblecenim tak ze niektore kusy mohli zmykat!!!Oni to posusili ale vsetko to smrdi - A TOTO BY SOM OD VAS POTREBOVAL POTVRDIT - BOLA TO BRZDOVA KVAPALINA? A V TAKOM MNOZSTVE ? TO MA KOLKO V OBJEME V SYSTEME? ALEBO TO BOLO NIECO INE ? TECHNICKY ROZMYSLAM AKO LAIK - ALE CO TADIAL ZA POTRUBIE MOZE VIEST? Smrdelo to ako ked som si do Feldy daval CASTROL DOT 4 , alebo nieco take.Zajtra to chcem ist riesit so skolou - co za autobus a od koho objednali?Ako si moze taky sofer zobrat tolko deti na krk a autobus v takomto stave?
VAS NAZOR?
Dakujem Vlado
Nie vraj, ale naozaj to bolo písané na jednom predvolebnom letáku, ktorý som si našťastie odložil. ? Buď to nemá na to peniaze-zrejme, alebo čaká na križovatku v Neresnici vo Zvolene, alebo neviem...
Neviete ozaj či sa nemá zaviesť do budúcna opäť osobná vlaková doprava na trati 153 Zvolen - Šahy? Vraj BB župan sľuboval, že ľudí budú voziť aj vlaky, resp. nahradia vo veľkej miere autobusy. Čo je vlastne dôvodom, že na takej dlhej trati nejazdia osobné vlaky? To ju nechá štát len tak schátrať, 74km úsek? ?
Na budúcej zastávke na preložke Rudlovskej cesty (pod mostom) je už osadený nový označník - premiestnili ho z pôvodnej polohy pri Aurise (smer Sásová).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PIT
Re #43590 BB-Schuhu: Vieš, či sa to niekomu páči alebo nie, tak ono je to v prvom rade o neschopnosti SAD ZV urobiť niečo poriadne a tak po množstve rečí na tlačovkách v 2006 po strašne fantastických výskumoch v spolupráci s NASA zistili, že takto je to lepšie a potom nie sú schopní už šiesty rok urobiť normálny CP ani len počas víkendov a tak je ešte aj počas nich interval nepravidelný i keď by sa bez väčších problémov dalo mať celý deň 30 minút, t. j. bez prestávkových dier a navyše je doprava absolútne nerovnomerne rozdelená medzi nábrežie a Jesenský vŕšok, kedy idú najprv dva spoje L34 za sebou po pol hodine a potom nasledujú obdobne dva spoje po sebe na L35 a 36 a teda L34 vtedy má na nábreží dieru neuveriteľných 1,5 hodiny, či dokonca 1:50 h a naopak to isté zase na Kačici, keď ide L34. Lenže tým magorom je zbytočné hovoriť základnú teóriu technológie a základné charakteristiky a princípy MHD. Pre nich je základom jazdiť čo najmenej a za čo najviac peňazí, čo im hlupáci na MsÚ a VÚC neustále viac a viac umožňujú.
Pobdobne skvelo riešili kapacitne Sásovú a potom len priliepali a priliepali a priliepali a nakoniec to aj tak chodí nekoordinovane, ale aspoň naoko toho chodí dokopy dosť.
Re #43583 810zssk: "Kolko krat ti, dopekla, mame vysvetlit, ze mestska firma si NEVYBERA, ale tendruje a teda DPMBB nemohol "stavit na overenu kvalitu v podobe trolejbusov od Solarisu"?" >> a preto musel staviť na neoverené...
Re #43598 810zssk: "Kriste pane, to, ze kupuju SOR je dokaz toho, ze to bol zamer? Ten tender bol nastaveny tak, ze by som vynimocne veril tomu, ze ho SOR vyhral uplne normalnou cestou." >> áno, bol to zámer. Tak to potom uveríš fakt hocičomu, nakoľko ak chcem obstarávať krátke vozidlá a ako jedno z výberových kritérií dám počet dverí, kde 4-dverové sú SORy, tak jasne upravujem veci tak, aby vyhral ten, o kom som bol rozhodnutý, že ho chcem, ako to bolo v tomto prípade, kedy že to má byť SOR sa vedelo skôr, ako sa vyhlásila súťaž...
Re #43599 Petik: Základom sprostoty je v prvom rade objednať si 19 všetko sólo vozidiel
Čo sa týka montovania vozidiel v DPM, tak kým sa veci robia tak, že tí ľudia nie sú schopní ani len udržiavať existujúce vozidlá s odbornou starostlivosťou a úplne z vysoka na všetkú kašlú, tak je otázna dôveryhodnosť kvality ich práce vo všeobecnosti.
Re #43603 no.ev.di.: Vzhľadom na súčasné zmeny redukujúce rozsah osobnej dopravy, či jej zastavenie na niektorých železničných tratiach, je pravdepodobne úplné sci-fi čakať, že sa obnoví doprava na trati ZV - Šahy.
Re #43615 no.ev.di.: Aj takýto merací prístroj môže byť "sprevodovaný" a teda napr. v prípade, že nejaká jeho časť sa pri meraní posunie o kúsok, tak na výstupe napr. pri mechanickom zobrazovaní nameranej hodnoty sa ručička môže vychýliť podstate viac a ukazovať ti na stupnici v príslušnej mierke hodnotu s výraznejšou citlivosťou (napr. pri meraní sa senzorická časť posunie o 0,5 mm a na stupnici sa ručička posunie o 5 mm a pod.).