Reply on: S499.1023 #43628:
Neber vsetko uplne vazne, beztak je jasne, ze nikto si na Slovensku nebude objednavat sluzby od OBB a OBB by o to asi ani nemali zaujem.Ale tak OBB aspon nevymysla taku kravinu, ze na elektrifikovanej trati riesia malo cestujucich tym, ze zrusia dopravu v sedle

158VB
Este mozem?
1.Zaujima ma podla coho sa mam orientovat na KAROSAch -tie ciselne rady?Maju vzdy rozdielny facelift,alebo usporiadanie dveri,vybava?
Na tej bolo napisane na takej striebornej nalepke pod zadnym oknom vlavo KAROSA a v pravo C734.
2.Co sa tyka tej chladiacej - sofer nezisti nejaky ubytok kvapaliny na nejakom ukazovateli? teoreticky mohol o nejaku rurku taskou zavadit a ta to srcala celou cestou do jednej tasky,ked ostatne boli len tak light mokre z vrchu?
Vydychol som si ked si napisal ze brzdy nie,ale opat moja teoria - ta skola v prirode je pri Sklenych Tepliciach-Repiste su tam poriadne kopce a serpentiny - moze tato zavada ohrozit bezpecnost jazdy tym - napriklad ak strati vela vody,prehreje motor - zadrie? a brzdy stratia na tlaku?
Alebo ked sa to stane tak brzdy drzia natlakovane a bezpecne zastane?Nechcem pisat katastroficke scenare - ale som trochu na.raty na toho sofera.
3.Pneu som nestihol nejak merat - mozno to boli 2mm,vzadu mal dobre - vyzerali zimne?tam je nahon a sneh uz asi nehrozil, takze aj ked mal predok hladky nemalo by ho smykat,ale keby bolo poprsalo tak mozno ano.
A keby a mozno a keby a potom su nehody ako Hrinova,...
4.To Euro 3 je norma na prevadzku busov,emisie,...?
Diky a ak nieco najdes napis
Vlado