To, že SAD ZV prevádzkuje X-linky ma ani nejako neprekvapilo, to sa dalo čakať. V žiadnom prípade ma to neteší, ale ešte väčšmi ma hnevá pasivita mesta. Ja sa pýtam (ak to niekto z mesta číta), dokedy bude mesto dotovať súbežnú L26 na Tulskú s taktiež dotovanou trolejbusovou L6. X-linky odoberajú cestujúcich, no parazitická L26 je okrem toho aj dotovaná z mestského rozpočtu. Dokedy?! Na to sa už pomaly ani nedá dívať.
L21 a 22, vedel by som si ich predstaviť aj v inej forme (stačila by snáď jedna linka po Zvolenskej), ale dobre... Toto ešte dokážem prežiť. Ešte raz zdôrazňujem, že L26 je chorá linka a výsmechom celého linkového vedenia. Ak už mesto trvá na nejakej takejto linke, tak nech ju aspoň presmeruje z Tulskej, ale aj tak si myslím, že ako priame spojenie Sásovej a Fončordy stačí L24.
L21 a 22, vedel by som si ich predstaviť aj v inej forme (stačila by snáď jedna linka po Zvolenskej), ale dobre... Toto ešte dokážem prežiť. Ešte raz zdôrazňujem, že L26 je chorá linka a výsmechom celého linkového vedenia. Ak už mesto trvá na nejakej takejto linke, tak nech ju aspoň presmeruje z Tulskej, ale aj tak si myslím, že ako priame spojenie Sásovej a Fončordy stačí L24.
mirkobb
Zastavkove zalivy su dimenzovane na urcity pocet vozidiel ktore v dany okamih pristavia na cas nevyhnutny na zastavenie v zastavke, pricom ostatne vozy stoja cakajuc pre nimi, kym sa uvolni miesto, za ten cas "popotahuju" az na zastavku, no kym sa tak stane, blokuju vsetku ostatnu dopravu, a presne to sa v BB momentalne na viacerych miestach deje, ze kvôli "trucovym" linkam kolabuje uz aj tak preexponovana doprava najmä na spominanom namesti, Stadlerovom a Stefanikovom nabrezi, Hustaku, pri Usvite, a urcite aj na inych miestach! Tak je namieste otazka, preco mesto dopusti nelegalne(a smradiace k tomu!) linky subezne s legalnymi, ked vie ake obrovske problemy s dopravou v BB boli uz aj pred zavedenim tychto "fantomovych" liniek..?!