Reply on: S499.1023 #27068:
Osobne to nepovazujem za moc dobry napad a to z nasledovneho dovodu: Uz aj tak vznika pre niektorych chaos kvoli dvom dopravcom a dvom kartam. Zatial ludia vedia, ze ked nastupia do trolejbusu, alebo minibusu tak tam plati DPMBB a v autobuse plati SAD ZV. Ale neviem si predstavit ten chaos ktory by nastal keby ludia museli skusat ze ktora karta v buse plati. Vlcaci nebudu studovat nalepky ze co je to za dopravcu.Ja verim ze raz celu dopravu prevezme DPMBB a bude po problemoch. Ci sa tak stane, to ani srnka netusi..
?
JJ
Si vezmi priklad, ze ak kazdy clen rodiny denno denne cestuje MHD. Cesta do roboty, cesta z roboty (skoly) x 21 pracovnych dni v mesiaci = 2 x 546,- Sk plne cestovne + 2 x 252,- Sk polovicne = 1596,- Sk. Povedzme, ze kazdy z nich potrebuje vyuzivat MHD v iny cas alebo ak sa tie casy zrovna prekryvaju, tak si poziciam kartu jednoducho od niekoho ineho. A zrazu DPM dostane za 4-clennu rodinu dohromady 500,- Sk.
Celou pointou tohto opatrenia je v prvom rade neobmedzene cestovanie **** rovnakych, resp. nizsich nakladoch, ktore ste do MHD vrazali aj doteraz. Rozdiel je v tom, ze predtym si za 500,- Sk spravil dohromady 38,5 jazdy, zatial co teraz mozes jazdit od rana do vecera kazdy den.