jezkovi oci takeho ako Ancestor tu je raz zacas treba. 11 stran za 12 hodin sme tu zu neurobili od cias ked SADZV zacala prevadzkovat ten chaos co nazyva "najmodernejsia MHD".
? ?
Skoro som dneska poobede zo stolicky spadol ked som hladal kde som vcera diskusiu nechal. ? ?
nebudem na neho reagovat bo bol presne ako jeden s tych ekologicky autobusov co obhajoval./zaprdel tu, vyvalilo sa sneho kudol dymu , zmyzol a ludom co tu prave boli neostalo nic ine len to rozdychavat. / ?
BTW cestovne> nesiom expert ale vypadaju pozitivne uz aby boli aj vplatnosti a mohol som sa odviest trolikom. ? ?
? ?
Skoro som dneska poobede zo stolicky spadol ked som hladal kde som vcera diskusiu nechal. ? ?
nebudem na neho reagovat bo bol presne ako jeden s tych ekologicky autobusov co obhajoval./zaprdel tu, vyvalilo sa sneho kudol dymu , zmyzol a ludom co tu prave boli neostalo nic ine len to rozdychavat. / ?
BTW cestovne> nesiom expert ale vypadaju pozitivne uz aby boli aj vplatnosti a mohol som sa odviest trolikom. ? ?
Schuhu
L20 by som zrušil. L26 samozrejme len po ŽST cez Námestie slobody.
A aby som nezabudol. Návrh CP (nielen trolejbusov, ale aj citybusov) z dielne DPM BB ma naozaj potešil, už sa teším kedy vstúpi do platnosti. Najradšej by som bol, keby robil DPM aj autobusy, teda celú MHD. Potom by sme možno mali najmodernejšiu MHD v Európe. Oceòujem nové zastávky na Garbanke a Pod Jesenským vàškom. CP trolejbusov sú (dovolím si tvrdiť) lepšie ako v r. 2005 (napr. do CP boli zaradené aj dojazdy a výjazdy z/do vozovne, atï.).
K SAD ZV len to¾ko: CP, pod¾a ktorého jazdí je úbohý, netreba ísť ïaleko, staèí si porovnať súèasnú L1, ktorú zabezpeèuje SAD ZV, a CP L1, ktorý vèera zverejnil DPM BB. A je to vidite¾ný rozdiel!
Aj ja som za priame linky cez celé mesto, ale ktoré:
1. budú rýchle, najlepšie expresné (SAD ZV to robí presne opaène, zriadil L26 vhodnú akurát pre turistov, ktorí chcú spoznať BB, ja 3/4 hod. z Fonèordy do Sásovej odmietam cestovať)
2. v rámci možností nebudú kopírovať trasy trolejbusových liniek, aby došlo k väèšej variabilite pri cestovaní v systéme MHD (SAD ZV to robí presne naopak, veï ideálna príležitosť ako odstaviť trolíky a naèo by asi ZV robil kvalitnú dopravu?)
Èo sa týka cestovných poriadkov platných od 20.8.2006, tak len dodám jedno, bolo tam možno 10% dobrých vecí a ostatné zmeny nemali ani nikdy nastať, lebo to ostane navždy smutným výkrikom v histórii MHD.
Keby sa SAD ZV prestala správať ako 3-roèné decko, slušne sa dohodla s DPMBB, jasne sa dohodli, èo bude kto robiť a namiesto neustálych priekov by zaèali SPOLUPRACOVAŤ (ťažké slovo, naozaj), tak systém MHD by vyzeral inak a navyše by bol atraktívny (konkurencieschopný voèi IAD). A táto diskusia by mohla vyzerať inak.
Na záver jedna otázka. Preèo to tak nie je? Lebo dopravcovi je prednejší útok na dopravcu, ktorý sa rozhodol napraviť súèasný stav v MHD ako robiť kvalitnú dopravu. Èo chcel dokázať SAD ZV vèerajším príspevkom v televíznych novinách Markízy a JOJ. Navyše to bude inšpiratívne pre ïalších exotov, ktorí sa budú riadiť heslom "ukradni autobus a prácu máš istú". Toto je neslýchaný vrchol zo strany SAD ZV, až sem to nemalo prísť, pretože èo je ve¾a, to je ve¾a. Na adresu SAD ZV a všetkých ich zástancov už tak viac nemám èo dodať, je zbytoèné sa rozèu¾ovať. SAD ZV ak neustúpi, o nieko¾ko rokov sa aj tak sám pochová...☠