a dovetok - vopred sa vsetkym ospravedlnujem za nasledujuci priklad, ale evidentne ludom kultivovane podany argument ekologie v urbanizovanom priestore mesta nic nehovori, lebo asi tomu nerozumeju alebo nechcu rozumiet.
pozri kamos - ked si prdnes v poli, tak je to asi jedno. Ale ked si prdnes v hluciku ludi, tak tym ludom to uz velmi jedno nebude. Rovnako je to zhruba aj s tou elektrikou vyrobnou niekde v poli a s autobusom smradiacim v meste.
este raz sa ospravedlnujem ...
Este nejake otazky?
Tento príspevok by som nominoval za naj... minimálne tohto roka ak nie celej existencie DF na imhd bb. ? Keby ste vy videli hlbšie do problému, tak by ste takúto hlúposť nenapísali. Pre vašu informáciu, kĺbový trolejbus Škoda 15Tr (mimochodom to je trolejbus, ktorý jazdil v BB) váži 15 800 kg (pohotovostná hmotnosť)a kĺbový autobus Karosa B961E váži 14 400kg (taktiež pohotovostná hmotnosť). Rozdiel je teda 1 400kg... To je naozaj niekoľkokrát viac. Vám čísla veľa nehovoria. Tieto čísla nepustia.
prosim, aby si uviedol zdroj informacii, ze tbusy su niekolkonasobne tazsie, inak ta budem musiet obvinit, ze klames. A rovno ta aj obvinim, ze klames, pretoze to vobec nie je pravda - inak tie vymoly na zastavke Dumbierska ZS tiez asi sposobil tbus, vsak?
Zda sa, ze pan P. sa vie medialne zviditelnit na comkolvek, tak napr. dnes sa prezentoval vo viacerych vecernych televiznych spravach, kde bola reportaz o tom, ako zamestnaju (teda po dovrseni patricneho veku) toho chlapca co si od nich nedavno "pozical" autobus na vylet do ZA a na Liptov. A to ho este len nedavno chceli "ukrizovat".. ? http://video.markiza.sk//?31337d=02.08.2007&31337p=1&31337v%5B%5D=21071 od 0:25 po 0:45 min.
Ako tu tak čítam, tak drvivá väčšina z vás tu SAD Zvolen len kritizuje a plače, že nemáme trolejbusy. Ako Bystričanovi mi samozrejme bolo proti srsti, že dáki bryndziari nás budú voziť po meste, ale ako sa tak spätne na to pozerám, musím povedať vďaka bohu! A vďaka aj za to, že tu trolejbusy nejazdia. Keby niekto videl hlbšie do tohto problému, tak vie, že trolejbusy by mesto stáli za rok o viac ako 50 miliónov viac ako autobusy. Pozrite sa na zastávky a zamyslite, prečo sú tam tie výmoly? Že by to bolo z trolejbusov, ktoré sú niekoľkokrát ťažšie ako autobusy, kvôli elektromotorom?! Skúste sa nezaujato zamyslieť, kde sa vám vozí lepšie, v nových autobusoch, alebo 20 ročných trolejbusoch, v tom neznesiteľnom piskľavom zvuku a zime? Očakávam argument, že predsa trolejbusy neznečisťujú životné prostredie. A na čo tie trolejbusy jazdia? Na dobré slovo asi nie, aj tá elektrina, sa musí niekde vyrobiť. A bohužiaľ na to zatiaľ na Slovensku nevyužívame prostriedky, ktoré by našu zem neznečisťovali. Preto som PROTI používaniu trolejbusovej dopravy v meste!
veď kto iný by rušil trolejbusy... ? A hneď vedľa si postavia psiu búdu, kde budú montovať najnovšie nízkopodlažné autobusy Karosa 1731 a 1732 Euro 5 - s pohonom na CNG, pričom pri stredných dverách nebude podlaha vôbec, čo je najnovší Flinstonovský trend ? ? ?
Zaujímavé súvislosti (?) ohľadom (nielen) košických trolejbusov.
Vyšlo najavo, že spoločnosť "Blue Bird" už raz na Slovensku chcela "investovať", konkrétne v (SAD) Trenčíne. http://mesto.sk/prispevky_velke/trencin/tradexchcevtrenci1080043560.phtml
(Keby mal niekto bližšie info, ako to tam vtedy dopadlo, sem s tým). Ako z článku vyplýva, prezidentom spol. "Tradex", ktorá mala montovať tieto autobusy, je alebo bol istý pán Lou Babjak.
Zákulisné informácie z KE hovoria, že za súčasnými aktivitami v DPMK, ktorý sa chystá zlikvidovať trolejbusovú dopravu pre "montáž a výrobu autobusov", je zo strany "amerického investora" nejaký zahraničný Slovák. Každý, kto si spočíta 1 a 1 plus klikne na ORSR http://www.orsr.sk/hladaj_osoba.asp?PR=Babjak&MENO=Lou&SID=0&T=f0&R=0
sa dozvie, že nejaký (zhodou okolností) "Lou Babjak" je momentálne predsedom dozornej rady - prekvapenie - SAD STS CCC
BALKÁNCI SA PRESÚVAJÚ NA VÝCHOD!!! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mirosk