Priame linky po nabrezi v subehu s trolejbusmi su nezmysel. Nemam nic proti "priamym" linkam, ale proti subehu autobusov s trolejbusmi ano. Priame linky nech chodia cez Strieborne namestie (nech premava L90 celodenne celotyzdenne a nech pokracuje az do Rakytoviec miesto 21/22). Popri nabrezi, len ak nie su konkurencne s trolejbusmi - napriklad do Podlavic.
K expresnym linkam - to je tiez smiesne chciet v BB expresne linky. Autobusy chodia 3x za hodinu ale jeden z toho bude "expres":)) Ked sa obnovi nastup vsetkymi dvermi, tak bude cestovanie relativne rychle aj so zastavkami.
K expresnym linkam - to je tiez smiesne chciet v BB expresne linky. Autobusy chodia 3x za hodinu ale jeden z toho bude "expres":)) Ked sa obnovi nastup vsetkymi dvermi, tak bude cestovanie relativne rychle aj so zastavkami.
mirkobb
Môj nazor: Dosiahnut znovu stav ked ludia budu cestovat nielen do prace a z nej, ale aj za zabavou, nakupmi, na navstevy znamych, atd. To sa da efektivne dosiahnut znovuzavednim casovych listkov na celom uzemi mesta. Ludia tak potom nebudu musiet spekulovat, ci pouzit dlhu linku(tie uz budu zbytocne), pretoze pri dostatocne hustom intervale do jednotlivych smerov nebude nikomu robit problem prestupit v prestupnych uzloch ako napr. NSL(teda okrem par vylozene pohodlnych, ktori su zhyckani uz aj prestupovat, ale ti si môzu kludne pockat na dlhu linku 24, 90 a pod.) A ani nebudu kalkulovat, ci pouzit MHD iba na jazdu do a zo zamestnania, zacnu cestovat aj kvôli inym vyssie spomenutym cinnostiam, len tak sa daju ludia prinavratit naspät do VD! ?