Priame linky po nabrezi v subehu s trolejbusmi su nezmysel. Nemam nic proti "priamym" linkam, ale proti subehu autobusov s trolejbusmi ano. Priame linky nech chodia cez Strieborne namestie (nech premava L90 celodenne celotyzdenne a nech pokracuje az do Rakytoviec miesto 21/22). Popri nabrezi, len ak nie su konkurencne s trolejbusmi - napriklad do Podlavic.
K expresnym linkam - to je tiez smiesne chciet v BB expresne linky. Autobusy chodia 3x za hodinu ale jeden z toho bude "expres":)) Ked sa obnovi nastup vsetkymi dvermi, tak bude cestovanie relativne rychle aj so zastavkami.
K expresnym linkam - to je tiez smiesne chciet v BB expresne linky. Autobusy chodia 3x za hodinu ale jeden z toho bude "expres":)) Ked sa obnovi nastup vsetkymi dvermi, tak bude cestovanie relativne rychle aj so zastavkami.
, ale žarty nabok.
Danny
K teme Sasovej a okrajovych casti a prestupovania:
Porovnavat okrajove casti, presnejsie dlhe ulice s 500-1500 obyvatelmi (Majer, Stupy, Ulanka, ...) so Sasovou, ktora ma MNOHO ulic s cca 25 000 - 30 000 obyvatelmi (vratane podnajomnikov) je nonsens!
Asi si zabudol, ze pretoze v Sasovej nic dohromady nie je, su nuteni Sasovcania si pocestovat po celom meste, nielen do centra.
Preto by mali mat aj dlhe linky (nehovorim, ze v sucasnom rozsahu). Mimochodom, ktora mestska cast vyrazne prispieva do MHD?! Asi to nebude Ulanka !!!
No reagujem najma na to, ze porovnavas 1 dlhsiu ulicu (okraj. casti) so spletou ulic (Sasova). To ma fakt zdvihlo zo stolicky.
Tak mi moj mudry povedz, ze kolkoze to mal donedavna moznosti obyvatel spodnej casti Sasovej-Napr. Fatranska ul. (za BBDS-neratam linku 80), kolkoze to mal moznosti obyvatel dediny Sasova-tzv. okale (nad Hlbokou, do zavedenia minibusov), a trebars kolko moznosti mal obyvatel hornej casti Tatranskej.
Aha, asi nam uslo, aka je Sasova rozlahla, vsakze?!
?