Otázka na DPMBB:
-budú Trolejbusy premávať po vydaní licencie na všetkých linkách 1,2,3,6,7,8,9?
-bude trolejbus obsluhovať i nočnú linku 5? Bolo by to super, veď tá má celkom dobrú trasu, a isto by to bolo lepšie ako doterajšia (ne)frekvencia linky 97 /totálne nepoužiteľná/.
Vďaka za info.
Ak by sa pre provokáciu balkáncov nehodila odpoveď do fóra, poprosím na draxter@post.sk
-budú Trolejbusy premávať po vydaní licencie na všetkých linkách 1,2,3,6,7,8,9?
-bude trolejbus obsluhovať i nočnú linku 5? Bolo by to super, veď tá má celkom dobrú trasu, a isto by to bolo lepšie ako doterajšia (ne)frekvencia linky 97 /totálne nepoužiteľná/.
Vďaka za info.
Ak by sa pre provokáciu balkáncov nehodila odpoveď do fóra, poprosím na draxter@post.sk
draxter
Po ďalšie, to, že polovica podnikateľov má autá evidované v BA nie je "nacismuz"? Tiež platia cestnú daň do BA, a nie napr. do Krupiny...
A to si asi zabudli spočítať v BA, koľko cezpoľných využíva MHD a "zachraňuje" tak jej prepad cestujúcich: v BA študujú ľudia z celého SK, pracuje tam ďalšie kvantum...tak aká spravodlivosť? Hádam bue pre blaváka lístok za cca 18,- a cezpoľný 20,- ? A Viedeňčania 1 EUR rovno, nie? opäť rovnejší medzi rovnými (primus inter pares).
A ja by som nato zaviedol pre BA cetsujúcich v BB povinnosť si kúpiť na jednotlivú jazdu celodenný lístok. To by bolo.... ? ? ? ?