Reply on: Habibi #21720:
To sa mi zda ze je moja otazka ja som sa na to pytal na tom portali pred dvoma tyzdnami ale takych otazok tam musel byt pekne vela ? Co sa tyka tej odpovede no tak ta bola enormne vycerpavajuca hlavne ze dpmbb ma uz vsetky nalezitosti doplnene tak sa pytam kedy bude neodkladne pokracovat vuka v konani... ? nech sa nehnevaju ale je to trapne uz z ich strťany uplne vidiet ze to tam ma jedna nemenovana spolocnost pod palcom a kazdy sa tomu len necinne prizera...
Danny
1. Rozostupy medzi jednotlivymi stlpami medzi krizovatkou pri Ulici Pod Skalkou a konciac pri Starohorskej, CS Oktan su vacsie ako to byva u trolejoveho vedenia (mojim odhadom aspon o 1/3).
2. O kvalite osadenia tychto nehrdzavejucich stlpov ani nehovorim, nemaju ziadne poriadne lozko. O betonovej „vani“ mozno snivat... Velmi pochybujem, ze by mohli niest vedenie.
3. Krizovatky Rudohorska, LIDL, Dumbierska, nad MS ci ciastocne pri Ulici Pod Skalkou „postradaju“ co i len prislusny pocet stlpov.
Zial.
Dufam vsak, ze uz pri kazdej cestnej stavbe na to bude mesto mysliet a presadzovat to...
K oznacnikom SAD ZV, chyba na Rudlovskej, pri Aurise, smer Sasova.
A o chvilu bude aj Dumbierska, ZS linky 20, smer Sasova-visi az na 2 nitoch a napoly „plapola“ vo vetre
A k oznacniku DPMBB pri ZSR-snad uz konecne ma aj „drziak“. Hoc podla tej fotky o tom dost pochybujem. (S drziakom su v tvare obdlznika, nie stvorcove)