Ja by som spojil THK s Podlavicami cez Pestovateľskú ulicu, čím by sa umožnilo cestovanie Podlavičanom mimo "silnej" oblasti (samozrejme nechal by som aj pôvodnú trasu cez Tajovského). Rozdelil by som tak L34 na 2 vetvy s polovičným výkonom.
Pozeral som si evidenčný stav. Jeden klbak B941 835AK som ešte v živote nevidel (tiež je pravda, že sledujem takmer len sásovské linky). Neviete náhodou na ktorej linke jazdí?
Pozeral som si evidenčný stav. Jeden klbak B941 835AK som ešte v živote nevidel (tiež je pravda, že sledujem takmer len sásovské linky). Neviete náhodou na ktorej linke jazdí?
je smutne ze sa nevedia spravat keby som bol ich zamestnavatel tak by som si ich castejsie kontroloval. Lebo sa niekedy spravaju ako bohovia v autobuse nekuria no proste neochota. Myslim si ze v dnesnej nezamestnanosti nie je problem si najst sofera, ktory sa vie slusne chovat, maju velke stastie ze niesom ich nadriadeny. O nedostatkoch MHD by sa dalo rozpravat do nekonecna
PIT
Neviem, ktorý smer teraz považuješ za opačný. Keď som porovnal odchody z Nám. slobody v smere Môlča, rozdiel som našiel len v 2 spojoch - u 13:25cQŠ a 13:32c sa odchody posunuli o 7 min. neskôr (13:32wŠ ide rovnako). Cestu späť (smer Môlča - Majer) som pozeral na zastávke Nám. slobody a Partizánska cesta (pri StVS), aby som videl aj spoje končiace na NS. Pri porovnaní som našiel rozdiel u spoja s odchodom z NS 14:24c, že namiesto neho tam bol 14:07cP (vychádza o 13:53cP zo Šalkovej II.). Ten spoj idúci z NS do Môlče 13:39c sa potom z Môlče vracia o 14:05cS1 - ide len po SAD. A nakoniec prvý ranný víkendový spoj, ktorý končil na SAD teraz vychádza z Môlče 4:55aNS, s príchodom na NS o 5:20NS.
Inak na www.sadbb.sk sa už navrátili k avizovanému "pôvodnému zobrazeniu" CP a môžeš si tam pozrieť odchody presne (aktualizácia 27. 01. 2004).