Reply on: Kami #2104:
Privatizáci a BBDS môže priniesť na 95% len zhoršenie. Sa pozri ako jazdia sprivatizované ex-ČSAD v Česku. Strqach a hrôze. Pre zlepšenie je potrebné založiť DPBB a.s. v 100% vlastníctve mesta a HLAVNE do MHD aj dať nejaké rozumné peniaze.I.

Bodaj by ich niekto vypalil !!!
PIT
Ad1: Trolejbusy na Mládežnícku a Oružnú? Neviem si predstaviť novovzniknutú kombináciu liniek, ktoré by sem chodili + na Tulskú a Internátnu - hlavne v časti Mládežnícka.
Cez Okružnú by akurát tak mohla chodiť L6 priamo z Kyjevského nám., ako kedysi chodili autobusy L21,41,43,44, ale aj to len v smere centrum -Sásová, keďže na prepojovacej komunikácii je možná len jednosmerná premávka.
Ďalšia možnosť - viesť nejakú linku z Poľnej cez Mládežnícku by bolo takisto nevhodné. Tak ako píšeš, chodí tam len L53 (aj to len v
Inak by sa táto oblasť stala najhustejšie zatrolejovanou oblasťou na planéte (ak sa do úvahy nezoberú odstavné plochy vo vozovniach).
Takto na prvý pohľad mi to vychádza ako úplne zbytočne vyhodené investície do drobnej úpravy, kde to pravdepodobne prinieslo viac nezmyslov ako osohu. Rovnakým nezmyslom by bolo vsúčasnosti, ako aj blízkej budúcnosti, stavať troleje na Partizánskej ceste. Jednoducho je potrebné sa okamžite začať venovať rozšírenia trolejov do Sásovej, pretože táto stavba by ako jediná mohla napomôcť racionálnemu využívaniu či už trolejbusovej dopravy, ako aj MHD ako celku.
TEMA ANKETOWA: Radšej sa ani nepokúšajte nad tým uvažovať, lebo túto hlúposť začne naozaj nejaký slaboduchý človek rozvíjať do skutočnosti, namiesto skutočne potrebných investícií!
Ad2: Keď včera mohli v správach ukazovať, že sa nájde z fondov EÚ získať 30 mil. na vybudovanie vodovodu do rómskej osady (pričom v každej takejto osade je aspoň 75% čiernych stavieb a v podstate by mali byť odstránené), nemyslím si, že tak ušľachtilý cieľ, ako rozvoj EKOLOGICKÉHO systému VEREJNEJ HROMADNEJ OSOBNEJ DOPRAVY, by v radoch EÚ nenašiel podporu. Však MHD v ponímaní, ako tomu u nás bolo v minulosti, nám celý západný svet len závidel.